Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
Gebruiker011

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Allemaal,

Vroeg me af of eral iets bekends is hoeveel de abbonementen gaan kosten icm met de iPhone 6s plus 64gb
en of er ook binnenkort een actie is met netflix 😛
Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment is er (nog) geen actie met Netflix. Of deze actie terug gaat komen is nog niet bekend.
itsme_

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, vrijdagnacht vrijwel meteen de iphone 6s besteld/verlengd toen dat mogelijk was 🙂 Al meteen om 0.05 Even daarna een bevestigingsmail gekregen dat het goed was gegaan! Op de chat toch nog eens nagevraagd aangezien het bij de iphone 5s ook leek goed te gaan maar een week later toch bleek niet goed te zijn gegaan. Maar ja.. het was goed gegaan.
Aangezien de status bleef staan op : wordt verwerkt , 2 x gebeld met vodafone en ja hoor niks aan de hand, bestelling is goed gegaan. Gister stond het ook nog op wordt verwerkt.
Kijk ik nu bij myvodafone staat er validation approved voor :Samsung Galaxy A5 Black ???? Maandbedrag en bijbetaling klopt wel nog alleen staat er opeens een hele andere telefoon..

Afdeling verkoop net gebeld aangezien de rest nu dicht is bij vodafone en ik wil weten hoe dit kan?
Vriendelijke medewerkster vertelde dat het bij een aantal mensen alsnog verkeerd is gegaan door een interne fout, waaronder ik dus. En dat er case wordt aangemaakt door het backoffice.. Dit duurt normaal 5 tot 10 werkdagen maar nu waarschijnlijk niet aangezien ze de opdracht hebben gekregen (bij iedereen met deze fout)om er een case van te maken en niet te annuleren en opnieuw te bestellen dat gaat langer duren.

Maar op de vraag of ik hem nu dan ook nog op 9 oct ga krijgen aangezien ik heel snel met bestellen was, daar kon ze geen antwoord op geven omdat niet duidelijk is hoe het nu verder gaat met de bestelling.
Nou daar ben ik dan mooi klaar mee. Aangezien ik als een van de eersten online de 6s besteld heb kan ik nu afwachten wanneer ik hem krijg? De medewerkster zei; ja 9 october is alleen voor de hele snelle bestellers we hebben er maar een stuk of 200 of zo .
Ik zou graag willen weten waar ik nu aan toe ben, staat de bestelling nu gewoon nog 'bovenaan' of word ik nu ergens tussen gezet?
mvg



SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai ,

Het is al inderdaad laat om nog de klantenservice te bellen. Helaas klopt het wel dat er maar en beperkt aantal iPhones beschikbaar zijn voor de eerste aantal bestellers. Het is in ieder geval lastig om via het forum je order te bekijken, dit is echt de taak van de afdeling status.

Er is inderdaad iets intern fout gegaan waardoor sommige in plaats van en iPhone 6S en Samsung Galaxy A5 te zien krijgen bij hun bestelling. Alleen het toestel is veranderd andere gegevens zijn dit niet.

Of je het toestel op 9 oktober zult ontvangen dat is lastig te zeggen via het forum omdat je bij de eerste rij iPhone bestellers moet staan om deze dan ook echt te ontvangen. Het kan dus zo zijn dat er toch helaas vertraging zit in je bestelling. Het beste wat je kunt doen is morgen even contact op te nemen.
itsme_

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord.
Naar welke afdeling kan ik het beste bellen aangezien ik nu afdeling verkoop eraan had en die verder ook niks konden betekenen.

Gilster

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dezelfde issue aangaande bestelling, is sinds vanochtend ook gewijzigd naar Samsung A5. Bellen met vodafone brengt nog wat extra onduidelijkheid, na doorschakelen en enkele keren in de wacht, was het advies om af te wachten... Overigens klopt mijn bevestigingsmail wel & gister de bestelstatus ook, slechts sinds vandaag is het toestel 'omgezet' naar de Samsung A5.
itsme_

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja de bevestigingsmail klopt gelukkig wel 🙂 en tot gister stond ook het goede toestel bij myvodafone
afwachten is niet mijn sterkste kant haha Ze kunnen toch wel duidelijk geven over wat ze hiermee doen.
Als ik alleen nu de verkeerde telefoon zie in Myvodafone dan maakt het niet uit verder als de gegevens maar kloppen. maar de medewerkster zag alleen de galaxy staan.
hoop dat er morgen wat meer duidelijkheid komt.
Gilster

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Same here, had nu juist gehoopt de nieuwe iphone zsm binnen te krijgen, maar zie de bui al hangen... op twitter zie je het probleem ook al met regelmaat langskomen. Jammer dat er nog geen verdere update is & bellen heeft volgens mij ook geen zin.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
je kunt het beste even contact opnemen via 0800-0560 dit is en gratis lijn die geopend is tussen maandag t/m vrijdag van 8:00 - 18:00. Hiermee wordt je verbonden met de afdeling om de status van je bestelling op te vragen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Het is inderdaad even balen voor de diehard iPhone fans :(! Hopelijk heb jij toch zo snel mogelijk je iPhone in huis! Mocht je het toch even fijn vinden om te bellen naar de afdeling die de status hiervan kan bekijken bel dan 0800-0560 dit is en gratis lijn die geopend is tussen maandag t/m vrijdag van 8:00 - 18:00.

Ik ga er voor vandaag weer vandoor, wens je in ieder geval en fijne avond toe!
Jis85

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Precies hetzelfde probleem, let alleen op als je belt. Ik heb 2 keer moeten voorkomen dat mijn bestelling geannuleerd werd.
Mijn bestelling is om 00.04 uur binnen gekomen.
Helaas konden ze mij ook nog geen uitsluitsel geven over het hoe en wat van mijn bestelling, afwachten maar dan.. Ik heb (nog) hoop!
MeneerJones

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jup... hetzelfde probleem hierzo, iPhone 6s zo snel mogelijk besteld en kwam gister achter dat er in eens een Samsung Galaxy A5 in mijn bestelstatus staat terwijl in mijn orderbevestiging duidelijk een iPhone 6s is. Vervolgens heb ik zo snel mogelijk erover gebeld en zie nu dat mijn bestelling is geannuleerd, dat wordt langer wachten en ik ben hier niet erg blij mee. 😞
Hollandy2k

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had ook 2 okt telefonisch een iphone 6s plus 128 GB spacegray besteld en daar een orderbevestiging van gehad. Omdat ik via my vodafone niet de voortgang van mijn order kon controleren vandaag gebeld. Daar stond bij mijn order een iphone 6s plus 16 GB silver wat dus niet overeenkomt met mijn orderbevestiging. De vrouw aan de telefoon zei dat wat er daar in het systeem stond ook daadwerkelijk zou worden verstuurd, dus ze zou de order annuleren en dan gelijk een nieuwe bevestiging sturen. (Nog niet gehad), maar hoe kan ik nu checken of wat er op de nieuwe order bevestiging staat nu wel hetzelfde is wat in jullie systeem staat, aangezien dat met de oorspronkelijke order ook niet het geval was?
itsme_

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
net gebeld 🙂 iphone 6s staat weer in het systeem bij mijn bestelling EN het gaat gewoon allemaal op volgorde dat je besteld hebt 😄 blij dat gister de bestelling niet geannuleerd is en dat het alweer opgelosd is!
Zowel bij internet als bij de telefonische bestelling stond er tijdelijk een verkeerd toetsel in myvodafone maar de 'echte' bestelling waarvan je ook een mail hebt gekregen die klopte wel.

Vraagje: ik zie dat de status van de bestelling wederom blijft staan op : de bestelling wordt verwerkt.
wanneer veranderd die status? Dat het is verwerkt of dat het wordt opgestuurd?
grts
Jis85

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bij mij staat nu de status is verstuurd, toestel is aangepast naar de iPhone en ben netjes door Vodafone gebeld.
Juriaan80

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Goededag,

Ik heb vrijdagnacht de iP6s telefonisch besteld zo rond 01:00. Ik kreeg daarop geen bevestiging via mail, dus vrijdag nog even gebeld. Op zich snap ik dat wellicht mail adres fout gaat als je zoiets telefonisch doet. Vrijdag zeiden ze dat ze me niet konden vinden in het systeem, en dat ik het weekend nog moest wachten vanwege mogelijke verwerking. Ok, ben de moeilijkste niet dus gedaan.
Maandag nog maar eens gebeld want geen bevestiging. Gisteren weer de hele rataplan van bestellen doorgegaan want ze konden mij niet in systeem terugvinden (sluit dus achteraan de rij... 😞 ). Ondertussen nog steeds geen bevestiging van bestelling..

Ben ik nu zo'n typische case waar het allemaal misgaat? Ik stap over van T-Mobile, maar begin me nu achter de oren te krabben. Reden dat ik donderdag gebeld heb, is omdat ik natuurlijk niet kan wachten. Maar ik denk niet dat ik vrijdag iemand kan verwachten aan de deur...

Dus... Kan iemand van Vodafone me in het systeem vinden of niet? Ik heb geen zin om weer uren aan de telefoon te hangen...

Alvast dank

gr
Juriaan
Anonymous
Niet van toepassing
Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen
Je zou het eens via de chat anders kunnen proberen ipv te bellen.
Hollandy2k

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Had nog geen nieuwe bevestiging gekregen en dus weer gebeld, orderbevestiging was bij mij goed, maar verkeerde toestel stond in het systeem, zie post hierboven. Kreeg nu te horen dat de bestelling handmatig moet worden ingevoerd en dus kan het nog even duren voordat ik een nieuwe annulering orderbevestiging krijg zodat ook het juiste toestel er in staat, terwijl de eerste dame die ik aan de lijn kreeg zei dat de toestellen vrijdag of maandag verstuurd zouden worden. Morgen maar weer bellen of alles nu goed staat.
Gilster

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij klopt de order weer, super! Status helaas nog "wordt verwerkt"... Afwachten wat de leverdatum wordt...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic