Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
leon_v

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik weet niet hoe het eruit ziet op je orderstatus-pagina als er een toestel is toegewezen, maar als ik zie dat er bij mij sinds 19-09 niets veranderd is op die orderstatus-pagina ben ik niet erg hoopvol dat er wel 1 aan mij is toegewezen 😕
DauphineH

Gedreven Meedenker
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@DarkPino
Ik ga m'n hoesje nog niet bestellen want dan ga ik mezelf gek maken aangezien m'n toestel nog niet komt. Dus bestel m zodra ik m'n bevestiging krijg! ???? 24u levering he! Haha
@leon_v ik kan het sowieso niet zien aangezien ik telefonisch besteld heb en daarom afhankelijk ben van de klantenservice! ???? laat dat nou net de mensen zijn die het minst weten momenteel!
DauphineH

Gedreven Meedenker
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@DarkPino
En wat dat vastlopen betreft of het zo is maakt me niet uit maar er word nu wel eindelijk gekeken hoe het nou zit!( zeggen ze tenminste )
Wat ik alleen niet snap is dat ze zeggen tot 8 uur bereikbaar zijn maar als je belt zeggen ze dat ze momenteel gesloten zijn
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
@DauphineH Je hebt gelijk! En dat is inderdaad raar....

@Mies, Welkom! 😄
Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
ik krijg nog steeds technische storing bij het checken van mn orderstatus!

enne 87 maar? is toch te zielig voor woorden. KPN had er 1000+ ofzo (zeggen ze)

pfff
SwordFish

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Eigenlijk een leuk beroep moderator bij Vodafone. Wat doe bij Vodafone? Nou ik plaats 1of 2x per dag een leuk vehaaltje op een forum, dan worden de mensen op het forum gek en ik ga koffie drinken tot 17.00u en dan naar huis. En zo morgen weer ????
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
@swordfish, haha ja. Wel wat voor ons. Wij weten er inmiddels ook een stuk meer van!
Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Hoeveel mensen zitten er hier nu te wachten op die 6+ 16Gig SG?

Who-cares

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik wacht ook op een 6 plus 16 gig space grey.

Denk alleen, als ik hoor dat er 84 geleverd worden per keer, ik bij de introductie van iPhone 7 aan de beurt ben voor de iphone 6
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ik ook, dus teller op 3
Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
@Who-cares Dat ligt er maar aan hoeveel mensen precies die telefoon besteld hebben..
Chicco_Himself

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
En een terzake dienende reactie van de moderatoren is weer ver te zoeken....
Vodafone, doe eens wat voor deze mensen! Vraag hun ordernummer (met zoveel zijn wij echt niet hier hoor :D) en kijk eens naar hun bestelling om ze eens een oprecht en eerlijk antwoord te geven ! :@
Talex

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Elke dag contact met de klantenservice, helaas blijft de informatie tegenstrijdig. Weet nog steeds niet of ik de telefoon binnen 1 a 2 weken krijg, of eerder 3 a 4 weken. Vind ik opzich wel belangrijk om te weten. Ik vind het belangrijk nu een nieuw toestel te hebben. Of dat nou via online, telefonisch, winkel of gewoon een andere provider gaat, vind ik niet zo interessant. Het annuleren van mn order vind plaats binnen 72 uur, maar dat kan ook nog 5 werkdagen duren. Ik kan hierdoor geen goede afweging maken. Erg spijtig.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn gang van zaken!

Verlenging
Tijdstip: 19 sept, 01:33
Bevestiging: 19 sept, 02:05
Medium: Online F&F
Product: Iphone 6 64GB SG
Levering: 1 tot 4 weken
DauphineH

Gedreven Meedenker
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Teller dus op 4 voor 6+ 16gb SG

De kleur SG is de meest gekozen kleur!
De vodafone winkel den helder heeft nog één 6 + 16 gb Silver
En nog een aantal(stuk of 6) iPhone 6 modellen ( verschillende kleuren. Gewoon op voorraad. Daarheen gaan verlengen en meenemen! Risico voor mij is te groot nu om te annuleren dus ik zal braaf wachten en elke dag 20 keer bellen!????
Vaneijk159

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
pfff... heb inmiddels al zooooo vaak gebeld en gechat... krijg steeds geen goed antwoord. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben!!! zo vermoeiend dit. De 19de heb ik de 6+ goud 64gb besteld. Ik zou hem vrijdag de 26ste krijgen, nog steeds niks! geen info, niks! en over de nieuwe voorraad kunnen ze ook niks vertellen! wat kunnen ze dan wel!!!! pffffff ik ben zo boos en teleurgesteld.... :@ 😞
Normnb

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Teller op 5

Hier ook 6+ 16gb SG

Ondanks me teleurstelling toch pas 2x gebeld.
Chatten met medewerker zit er voor mij niet in omdat dat alleen onder werktijd is!

+ daar nog eens bovenop het 0800 nummer voor je bestelling is maar tot 18:00 uur bereikbaar aangezien ik online heb besteld. Dus dan ben ik net klaar met werken 😞

Dus de enige optie die ik heb is 's avonds bellen, Maarja alle andere mensen hebben dat natuurlijk ook en ga geen uren aan de telefoon hangen pff.

In 1 woord te omschrijven: WAARDELOOS!
BayArea

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Now I am getting really ANGRY and MAD. Yesterday a friendly lady from the chat told me, that my phone is on the way and it's been given over already last Friday to Post.NL. She even gave me a Track & Trace code. I was happy and I checked frequently the Post.NL site. Then it got a little bit strange, because I wasn't able to trace the number at all, but I thought it's going to be fine, as others here in the Forum already reported deliveries without any 3S code.

Of course no delivery today and as I contacted the chat again they said there is no phone for me shipped. So I wanted to have a call back from a supervisor, that wasn't possible either.

COME ON VODAFONE, IT'S GETTING WORSE AND WORSE, EVEN WHEN YOU THOUGHT THERE WILL BE NO MORE SETBACKS LEFT, YOU HAVE STILL SOMETHING IN THE BACK TO SLAP YOU WITH RIGHT IN YOUR FACE. THANKS.
Kyan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Voor de boeken: 6 64 GB SG...(volgens mij #2 tot dusver), online (verlening), 19 sept om 05:45

Ik vroeg me af of iemand al een sms / e-mail geeft mogen ontvangen (buiten dan die voor de verzekering ????)?

Vraag me werkelijk af waarom het zo moeilijk is om iets te laten weten? Ik koop redelijk wat online en heb nooit een probleem? Helaas heb ik ook geen tijd om overdag steeds met VF te bellen of te chatten; moet namelijk werken om de rekening te kunnen betalen ????

mr-de-uil

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Normnb & @Kyan

Chatten met de klantenservice kan gelukkig ook buiten de reguliere werktijden. Gisteravond rond 23u nog een medewerkster gesproken.

Ik was volgens mij (voorlopig) de eerste iPhone 6 64GB SG in het lijstje hier in deze topic. Nog steeds niets over mijn bestelling. Zodra er een toestel beschikbaar zou zijn zou nummerbehoud worden opgestart.

Geen mail of sms ontvangen.

Het zou een hoop onduidelijkheid weghalen als Vodafone per kanaal zou kunnen laten weten hoever ze met de uitlevering van de verschillende types toestellen zijn. Gewoon het tijdstip/datum vermelden dat al uitgeleverd is.
Normaliter zou me dit niet zo lastig lijken, maar ik vermoed dat de uitlevering niet geheel chronologisch wordt afgewerkt en Vodafone het daardoor niet aan lijkt te durven.
Vertrigo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Morgen maar eens wat telefoonwinkels aflopen hierzo.. Want het schiet echt gewoon niet op met vodafone via de webshop..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic