Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
amolenaar

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ordernummer: 227927041
Anonymous
Niet van toepassing
Verwijder heel even hier het ordernummer. Dat gaat namelijk hier niemand wat aan ivm jouw privacy.
Echter dit is de enige afdeling die jouw verder kan helpen.

Groetjes stevied86
amolenaar

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mooi triest dan.
Anonymous
Niet van toepassing
Als er een andere oplossing was of een andere afdeling dan had ik je deze wel gegeven. Echter vanuit hier kunnen we hierin niks betekenen voor je. 😞

Groetjes stevied86
Mar22

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
29 januari heb ik mijn abonnement telefonisch verlengd. Helaas is de telefoon tot op heden nog niet geleverd. Al meerdere malen contact gehad met de helpteksten. Helaas blijven die zeggen nee dinsdag en vrijdag komen de telefoons binnen. Ik vind het heel raar dat ik niet een telefoon bij een winkel kan halen. Daar zijn ze namelijk wel op voorraad.. Wie heeft dit probleem nog meer? En mensen van Vodafone, help!!
Mar22

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het gaat om een iphone 6s rosé gold, ik zie nu dat ik bij de verkeerde topic zit!
Anonymous
Niet van toepassing
De enige afdeling die je hier in kan helpen is status order. Je kunt ze bereiken via 0800-0560. Zij zijn de enige die bestellingen inzien. Het is wel zo dat de winkels een andere voorraad hebben dan bijvoorbeeld de klantenservice waar de telefoons uit geleverd worden. Wat je kunt doen is de verlenging annuleren en daarna eventueel verlengen via de winkel.
Rachellevd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Mar22!
Ik heb hetzelfde, met dezelfde telefoon ook in bestelling. Als ik bel naar dat nummer dat ze hier steeds geven, krijg ik precies hetzelfde te horen. Vind het ook erg jammer en had m ook vorige week al wel verwacht.
Naar welke topic ben jij hierna gegaan? Ik zie verder niets dat hierover gaat.
Zouden ze niet bijvoorbeeld de levertijd van '5 dagen' kunnen veranderen naar een iets langere tijd? Dan zouden ze minder mensen hebben die ervoor bellen/erover klagen, denk ik.
Als je meer weet, hoor ik het graag! Dan weet ik wanneer ik de telefoon ongeveer kan verwachten 😉 haha.

Groetjes

Mar22

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hee Rachellevd, gelukkig dan ben ik niet de enige. Het meisje aan de telefoon zei ook al dat er heel veel mensen bellen. Kom op vodafone doe hier waar aan.
Steven: ik begrijp best dat ik dat nummer niet bellen, dat doe ik ook al om de dag. Maar ik vind het gewoon belachelijk dat jullie geen oplossing zoeken. Jullie kunnen toch telefoons uit de winkel om boeken naar de klantenservice? Voor mij zijn jullie allemaal vodafone, en ik heb met vodafone een afspraak: 2 werkdagen na 29-01.
Ik kan geen nieuwe bestelling in de winkel doen omdat dit een 'speciale actie' aan de telefoon was: iphone 6s 16gb €42,- zonder bijbetaling. En een nieuwe provider kan pas in maart want dan loopt dit abbonnement pas af. .
Marc
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte al een tijdje voorbij is zullen we dit topic sluiten. Voor vragen m.b.t. je leveringen kun je altijd bellen met 0800-0560 (gratis).
Marc
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic