Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Johandjong

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist mijn iPhone 6 Space Grey ontvangen, besteld op 8 oktober 2014.
Binnen 14 werkdagen, zoals aangegeven op de website.

Aangezien mijn abbonement eerder was ingegaan krijg ik €20,- terug.

Klasse Vodafone!
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
Ik wil hier niet als negatieveling of zeurpiet over gaan komen, maar zie het gewoon (waarschijnlijk nogmaals) als een tip voor iedereen. Iedereen die in staat is om zich voor dit forum te registreren, is ook in staat om zich op Post NL gratis te registreren voor "Mijn pakket". Vul tijdens de registratie alle benodigde gegevens in, download vervolgens de gratis "Mijn pakket-App", en met 1 druk op de knop vindt je meteen alle zendingen terug die via Post NL naar jou onderweg zijn. Alle zendingen via Post NL worden namelijk automatisch via "Mijn pakket" weergegeven, mits gebruik maakt wordt van een geldige Track&Trace-code en het pakket bij Post NL aangemeld is. Zelf hoef je hiervoor dus geen Track&Trace-code in te vullen of op te vragen. Scheelt de klantenservice weer een hoop telefoontjes, en kunnen ze die tijd besteden aan zaken die wel via hun moeten gaan. Overigens ook erg handig bij toekomstige zendingen via Post NL. Het is maar een (reeds door div. personen herhaaldelijk geplaatste) tip. En nee, ik ben niet werkzaam bij Post NL.

Ik heb mijn iPhone overigens vorige week reeds in ontvangst mogen nemen. Op 29 september online mijn abonnement verlengd met inbegrip van iPhone 6+ 128 Gb SG. Het toestel stond op het moment van verlengen als zijnde "Direct leverbaar", maar ik wist uit ervaring dat ik dat in dit geval met een korrelje zout moest nemen. Op maandag 13 oktober mailtje ontvangen van Vodafone dat mijn levering overgedragen was aan Post NL, en deze was binnen de kortste keren zichtbaar in de "Mijn pakket-App", zonder telefonisch contact met de klantenservice en zonder te chatten. Op dinsdag 14 oktober telefoon om 16.06 uur in ontvangst genomen. Toestel is dus na ruim 2 weken geleverd, wat ik in dit geval als behoorlijk acceptabel zie.

Veel succes aan iedereen die nog zit te wachten op zijn toestel.
DylanPiet

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Johandjong Hoe heb je die 20 euro korting gekregen? Ik heb het ook nagevraagd in een chat met een medeweker, omdat mijn abonnement ook 3 weken eerder is ingegaan en ik geen gebruik heb kunnen maken van het 4G netwerk, omdat ik nog niet in het bezit was van mijn iPhone 6. Maar hij zegt dat jij geen contractverlenging hebt genomen, maar een nieuwe klant bent en een halve maand niet gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Klopt dit?
Yannick2707

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een afleveradres ingevoerd online, en nu hebben ze mijn pakketje afgeleverd bij mijn oude huis van 8 jaar geleden! Als ik hem naar mijn nieuwe adres laat afleveren duurt het 4-8 weken extra. Waarom leveren jullie niet op het adres dat ik heb ingevoerd?
Johandjong

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@DylanPiet Ik krijg die €20,- in de vorm van korting terug.

"Beste klant. We zijn ons bewust dat je langer op je iPhone 6 hebt moeten wachten, terwijl je nieuwe abonnement is ingegaan. Op je volgende factuur brengen we een tegemoetkoming in mindering die is gebaseerd op het verschil tussen je oude en nieuwe abonnement. Voor jou is dat €20,00. Vodafone

Ik heb dus wel een contractverlenging genomen, ingegaan vanaf 8 oktober. Ik betaalde voorheen €22,41 (Sim Only) per maand nu €42,00 per maand (Red Essential).
BramvC

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone, beste @BasT ,

Welk nummer moet ik dan bellen als ik na 5 werkdagen na 'geleverd' status nog niets heb gehoord? En wat moet ik die medewerker dan vertellen?

Ik heb het vandaag namelijk geprobeerd, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde niet accepteren dat dit forum en deze post bestaat. Sterker nog ze wist mij te vertellen dat de iPhone 6 64gb SG voor iedereen pas na week 46 komt. Dit vind ik vreemd, omdat er bij mijn besteldatum van 23-sept al wel geleverd staat en ik een mail van vodafone heb gehad, met het bericht dat mijn nummerbehoud was gestart (wat volgens haar gegevens ook nog niet wat gebeurt).

Wat gaat er hier mis, en welke informatie klopt? Ik wil het graag snel weten, dan kan ik besluiten of ik niet toch een SIM only ga doen en geen klant bij vodafone word.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal, de openingspost van dit topic is weer geüpdatet (ja, dat is echt de correcte spelling 😉 ) met de meest actuele info.

BramvC: over individuele orders kan ik niets concreets zeggen, maar de info in de tabel komt rechtstreeks van onze distributie-afdeling en de managers daar die over de voorraden gaan. Als mijn collega zegt dat er voor de 6 64GB Space Gray de komende week geen grote hoeveelheden binnenkomen dan klopt dat opzich. Dat komt overeen met de tabel.

Maar: waar "geleverd" staat is ook echt voorraad aanwezig. En als je al een mail gehad hebt dat je nummerbehoud is gestart, dan weet ik dat helemaal zeker. Nu is het uiteraard wel zo dat dat nummerbehoud eerst goedgekeurd moet worden. Zodra dat gebeurd is krijg je een telefoontje om een afspraak voor levering te maken. Bij een nieuw abonnement komt er namelijk een koerier langs met je toestel maar ook met je contract. Dat wordt dan bij levering gelijk getekend en ingescand. Dat duurt logischerwijs wat langer, en daar komt bij dat de koerier die de nieuwe contracten moet verwerken op dit moment ook overuren draait ;).

Hoe dan ook: je kunt onze klantenservice (afdeling bestellingen) nogmaals bellen, maar afgaande op de informatie die ik heb en die je zelf gegeven hebt weet ik eigenlijk zeker dat je toestel in het leveringsproces zit en dat het puur een kwestie is van wachten op goedkeuring van het nummerbehoud.
Groeten, Bas
Yannick2707

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Vodafone,
Als mijn bestelling wordt geretourneerd, kreeg ik te horen van de klantenservice dat mijn pakketje automatisch opnieuw wordt geleverd naar een ander adres dat ik heb opgegeven. Dit duurt 1-2 weken. Klopt het dat ik mijn iphone niet opnieuw hoef te bestellen?
Pickle

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb online 27 september de grijs iphone 6 , 16 gb besteld. Nog niet ontvangen ? Hoe kan dat ? Staat als status " fullfillment in progress" ??????
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Yannick, op basis van de gegevens die je hier neer zet kan ik geen eenduidig ja of nee zeggen. Er zijn verschillende redenen waarom een telefoon terugkomt, daaraan hangen ook weer verschillende vervolgstappen.

Je kunt het beste contact opnemen met onze status order afdeling (zie website waar je hebt verlengd) of de afdeling verkoop (0800-0560) Zij kunnen dan je individuele status bekijken en je vorzien van een antwoord, dat aansluit op je situatie.

Groeten, Per
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Bij een verlenging hoeft de status "geleverd" toch niet zo lang te duren? Er hoeft niets aangevraagd te worden (zelfs een nieuwe sim zou niet noodzakelijk zijn als je daarvoor een iPhone 5 hebt gehad via Vodafone)

Adres erop en weg... 🙂
Begaaierd

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Vodafone,

Ik KOTS op jullie!!! Wat een waardeloze amateuristische bende zijn jullie!!

Op 25 september heb ik online mijn abbo verlengd. Ik heb toentertijd de Iphone 6 16 GB SG besteld. Op dat moment stond er een levertijd van een week. Niet lang na mijn verlenging kreeg ik een sms dat de levertijd 2/3 weken zou zijn. Achteraf heb ik dit smsje moeten koesteren aangezien dit de eerste en ook direct de laatste communicatie is geweest vanuit Vodafone over de status van mijn bestelling. Je moet het als klant zelf maar uitzoeken en zelf contact opnemen e.d. Via dit forum kwam ik er achter dat de levertijd inmiddels week 46 werd. Gelukkig werd dit niet veel later weer bijgesteld naar week 43.

Gisteren haalde een vriend van mij doodleuk een Iphone 6 16 GB SG uit zijn broekzak. Vorige week besteld, online, verlenging abbo!!

Net gebeld met Klantenservice. Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan werd mij verteld dat mijn order is “blijven hangen in het systeem”!!! Ja zo lust ik nog wel een paar. Ik denk dat de betaling van mijn volgende factuur ook maar een keer blijft hangen in mijn systeem. Eens kijken hoe snel Vodafone dan wordt!

Mij werd verteld door de, zeer vriendelijke, medewerker dat hij mijn order ging pushen. Op de vragen wanneer me telefoon dan binnen zou zijn/ of ik op de hoogte gehouden van de order status kan worden dmv email of sms kon hij helaas geen uitspraken doen!!!

Ik voel me nu dus genoodzaakt om 2 x per dag te gaan bellen hoe het er voor staat! Want als ik vandaag niet gebeld had dan had ik kunnen wachten tot de Iphone 7 uit is en dan nog had ik mijn telefoon niet ontvangen.

Als ik straks daadwerkelijk mijn telefoon eindelijk in bezit heb (ben bang dat dit dan toch de voor aangekondigde week 46 gaat worden) ga ik nogmaals contact opnemen voor de compensatie die Vodafone me gaat bieden. Ik betaal inmiddels nu 4 weken voor iets wat ik nog helemaal niet heb!!!!!!

Nogmaals Vodafone ik ben helemaal klaar met de service die jullie bieden, beter gezegd met de service die jullie NIET bieden!!!

Ik snap best dat door de enorme aanvraag aan Iphone’s dat jullie niet direct kunnen leveren. Maar al de randzaken er omheen bevallen met totaal niet.

Ik zal zo maar weer eens contact op gaan nemen met klantenservice om te bekijken wat de status is.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Begaaierd
ik snap dat je boos bent, helaas komt het sporadisch voor dat een order in de automatische verwerking blijft steken. En natuurlijk is dat *bliep* als dat net in jouw geval gebeurt, ook dat snap ik.

Maar laten we nou gewoon open en eerlijk naar elkaar blijven:
Iedere dag 2 keer bellen is nergens voor nodig, zorgt alleen maar voor frustratie aan jouw kant en (kosten) en tijdverlies. Je verwerking gaat daardoor echt niet sneller... De collega aan de telefoon heeft 0,0 invloed op de verwerking van je bestelling. Zoals ik al aangaf is dit een geautomatiseerd proces.

We zetten inderdaad gelijk je contract om (en passen óók gelijk de korting aan) op het moment dat je verlenging doorgevoerd wordt. Dit staat los van de levering van je toestel. Immers met je oude toestel kun je ook van alle features van het abonnement gebruik maken. Natuurlijk blijft het je goed recht om een klacht in te dienen hierover. Hierin vraag ik je ook geen gouden bergen te verwachten. Het kan immers gebeuren dat een order blijft hangen. Absoluut niet wenselijk maar niet te voorkomen.

Jammer dat je deze ervaring nu doortrekt naar onze algemene dienstverlening. Uit het feit dat je je abonnement hebt verlengd, concludeer ik gemakshalve dat je reactie vanuit emotie is gebeurd (zou ik zelf waarschijnlijk ook doen) en dat je over het algemeen wél tevreden bent. Wellicht kunnen we je in de komende periode ervan overtuigen dat wij "toch zo slecht nog niet zijn"

Hopelijk heb je snel je telefoon in huis.
Gr Per
Begaaierd

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Beste Per,

Uiteraard is mijn eerder geposte reactie voornamelijk frustratie!!

En natuurlijk is 2 keer per dag overdreven. Maar ik ga wel iedere dag bellen. Want ik moet er nu maar vanuit gaan dat het wel goed gaat?

Dit is namelijk niet de eerste keer dat dit bij mij gebeurd. Dus zo sporadisch is het niet. Een aantal jaren geleden (toen de Iphone en dus de hype bij de Iphone nog niet bestond) heb ik ook 2 maanden op mijn telefoon moeten wachten. Pas toen ik de opdracht aan mijn bank had gegeven om automatische incasso van Vodafone te blokken werd er pas actie ondernomen.

Het was toentertijd zelfs zo dat medewerkers van de klantenservice boos op mij werden omdat ik weer werd doorverbonden naar de desbetreffende afdeling.

Het gaat er mij gewoon om dat ik gewoon geen invloed heb in deze kwestie en dat het nu wel weer blijkt dat als ik zelf geen actie had ondernomen dat ik had kunnen wachten tot ik een ons weeg. Ook de gebrekkige communicatie in de order status werkt niet echt mee aan het rustig afwachten!

Uit jouw reactie moet ik ook conculederen dat ik ben voorgelogen aan de telefoon. Uit jouw reactie blijkt dat de persoon aan de telefoon 0,0 invloed heeft op de verwerking. Tegen mij werd verteld dat hij wel degelijk contact kon opnemen met de betreffende afdeling om mijn verwerking voorrang te kunnen geven.

Snap je mij dan ook? Dat ik het liefst 2 x per dag contact opneem om te bekijken of mijn bestelling niet weer in het systeem hangt?

En over het algemeen was ik erg tevreden over jullie service (op het akkefietje een aantal jaren geleden na). Maar hoe deze Iphone 6 uitlevering is gegaan ben ik echt niet over te spreken!!!!!!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Per

"ik snap dat je boos bent, helaas komt het sporadisch voor dat een order in de automatische verwerking blijft steken. En natuurlijk is dat *bliep* als dat net in jouw geval gebeurt, ook dat snap ik."

Laten we is de betekenis van het woord Sporadisch opzoeken: " Gering ,Niet dikwijls, Vrijwel zelden, Zeldzaam" Zeldzaam... Een Apple 1 is zeldzaam... Als elke klant bij zijn eerste contact met vodafone een bingo kaart kreeg met "een foute levering, een verkeerde rekening, in de wacht staan en slechte communicatie". Had iedereen sowieso naar 4 jaar een volledige bingo kaart vol als ze inmiddels al niet met de tweede kaart spelen. Elke levering is het weer het zelfde liedje. Het maakt niet uit welke telefoon er gepre-orderd wordt. Het gaat bij een bij jullie mis... Dit valt dus niet meer onder Zeldzaam. Maar onder een structureel probleem. En Ik heb altijd geleerd: Die los je op!

"Maar laten we nou gewoon open en eerlijk naar elkaar blijven:
Iedere dag 2 keer bellen is nergens voor nodig, zorgt alleen maar voor frustratie aan jouw kant en (kosten) en tijdverlies. Je verwerking gaat daardoor echt niet sneller... De collega aan de telefoon heeft 0,0 invloed op de verwerking van je bestelling. Zoals ik al aangaf is dit een geautomatiseerd proces."

Als dit een geautomatiseerd proces is, zou ik toch een vliegtuig voor chinezen deze kant ophalen. Want die hadden al die bestellingen inmiddels al lang verwerkt... Als er fouten in een geautomatiseerd systeem voorkomen, noem je dit een Bug. En die fix je.... Jullie zijn de partij die in gebreken vallen. Om vervolgens de klant niet eens op de hoogte te houden. En dan gaan lopen huilen dat de klant jullie beld. Ik had juist eerder van jullie verwacht dat jullie de klant twee keer per dag bellen met de status. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent,

"We zetten inderdaad gelijk je contract om (en passen óók gelijk de korting aan) op het moment dat je verlenging doorgevoerd wordt. Dit staat los van de levering van je toestel. Immers met je oude toestel kun je ook van alle features van het abonnement gebruik maken. Natuurlijk blijft het je goed recht om een klacht in te dienen hierover. Hierin vraag ik je ook geen gouden bergen te verwachten. Het kan immers gebeuren dat een order blijft hangen. Absoluut niet wenselijk maar niet te voorkomen."

Ja maar bij je nieuwe contract zit ook een deel in waarbij je de NIEUWE telefoon afbetaald. Als jou Auto-lease maatschappij je nieuwe auto niet kan leveren, zeg je toch ook niet; Goh ik zal alvast beginnen met maandelijks betalen voor een auto waar ik niet in rijdt. Als ik te laat betaal, ga ik ook zeggen: "Eej maar je kan nog altijd van de features van mij als klant gebruik maken. Dat ik niet betaal, betekent niet dat je gewoon rekeningen kan blijven schrijven en mij internet aanbieden".

"Jammer dat je deze ervaring nu doortrekt naar onze algemene dienstverlening. Uit het feit dat je je abonnement hebt verlengd, concludeer ik gemakshalve dat je reactie vanuit emotie is gebeurd (zou ik zelf waarschijnlijk ook doen) en dat je over het algemeen wél tevreden bent. Wellicht kunnen we je in de komende periode ervan overtuigen dat wij "toch zo slecht nog niet zijn""

Daar zal ik niet zo zeker van zijn. Meestal denk je als klant; aah vorige keer ging het mis. Maar ach het zal toch niet twee keer mis gaan. En jawel hoor. Headshot het gaat weer mis....


Even de bende weer op scherp stellen hier

Peter1977

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is inmiddels al bekend wanneer jullie je eigen winkels gaan bevoorraden? Begin nu na al 15 jaar klant bij Vodafone te zijn er toch genoeg van te krijgen dat als je recent online besteld blijkbaar je iPhone 6 al wel kunt hebben, terwijl ik op 26 september in de winkel besteld heb en nog steeds zit te wachten.
jwb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Met alle respect hoor, maar sommigen van jullie doen alsof de wereld vergaat wanneer je nieuwe telefoon een paar weekjes vertraging oploopt.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou hem ook graag al in huis hebben. Mijn iPhone 4 (niet-S) is hoognodig aan vervanging toe, maar ik begrijp dat Vodafone ook weinig kan doen om het proces te versnellen. Het probleem ligt voornamelijk bij de productiecapaciteit van Apple, en het feit dat ze de populairteit (al dan niet expres) hebben onderschat.

Overigens: Apple voert na introductie en de eerste massale gebruikerservaringen vaak nog kleine (interne) veranderingen in het design door. Dus bekijk het positief: wellicht heeft jouw gloednieuwe iPhone 6 minder snel last van een gebogen scherm 😉

Eergisteren kreeg ik keurig een sms'je van Vodafone dat ik 30 euro korting krijg op de eerste maand van mijn (verlengde) abonnement: het verschil tussen mijn oude en nieuwe abonnement.


FrankvanBrak

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ben het volledig met Peter1977 eens...!

Onze ZAKELIJKE ACCOUNT MANAGER zegt dat ze EVT deze week een levering krijgen, maar geen idee hebben hoeveel en wanneer... Goddomme.. als ik NU op internet zou bestellen heb ik hem morgen in huis... Maar we doen het via de MANAGER omdat het dan sneller en foutlozer zou gaan... Eeeuhmm....

Wat is er snel in dit verhaal aangezien ik net als Peter sinds 25 september aan het wachten ben.... 😞

Hoe zit het met de bevoorrading van de winkels? (iets wat toch ook nog steeds een goed verkoopkanaal is lijkt me!)
Begaaierd

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Beste Jwb,

Waarschijnlijk doel je met jouw reactie ook op die van mij.

Het maakt mij ook helemaal niks uit om een paar weekjes te wachten. Waar ik me wel heel erg kwaad om maak is de gang van zaken bij Vodafone. Totaal geen communicatie. Medewerkers die elkaar tegenspreken. Orders die blijven hangen e.d.


ps; jij hebt het over een IPhone 4. Ik zit al bijna 3 maanden met een Iphone 3 aangezien mijn 5 naar de verzekering is gestuurd en ik hier niets meer mee kon doen 😄
donnywals

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@jwb Het gaat niet om het moeten wachten op een telefoon, het gaat om de slechte voorziening van informatie. Ik heb op de release dag mijn iPhone in ontvangst mogen nemen maar die bleek DOA te zijn, kapot bij aankomst dus. Het omwisselen van deze DOA duurt nu al bijna een maand. Om je een beeld te geven van hoe dit gaat:

1. In winkel: binnen 48 kun je een nieuwe hebben
2. In winkel: ohnee, binnen 7 dagen heb je een nieuwe
3. In winkel: ohnee, binnen 7 dagen moet je melding maken. Maar gaat allemaal heel snel hoor
4. Aan telefoon, het moet in ongeveer een week wel te doen zijn hoor meneer, DOA's handelen we ASAP af.
5. Aan telefoon (na zo'n 3 dagen), het is moeilijk te zeggen, de iPhone is niet binnen bij ons (Dynafix zegt van wel) maar dat moet even verwerkt worden. Als ie eenmaal binnen is geboekt gaat t snel.
6. Aan telefoon (na een week), nee hij is nog steeds niet binnen. Uw adres kan ik wel wijzigen. Dan vragen we m gewoon vast aan
7. Aan telefoon (na 1,5 week), ja meneer die herlevering die kan helemaal niet want uw iPhone is niet binnen bij ons. Ik anuleer m weer.
8. Via chat (zelfde dag), ja ik zie dat de iPhone binnen is uw herlevering wordt ingezet. Dit kan 5-10 werkdagen duren. Navragen naar adres van levering, gewoon mn oude. Weer laten wijzigen
9. Via chat (paar dagen later) ja uw iPhone wordt maandag gestuurd, adres is weer het oude adres... Na aandringen vraagt medewerker na of ze me niet voorliegt. Dit bleek wel het geval, maandag kon helemaal niet want de iPhone6 is niet voorradig. Adres werd wel alsnog even gecorrigeerd
10. Via chat (een week later) adres navragen, bleek WEER mijn oude adres te zijn. Medewerker zag wel dat er een aanvraag voor adreswijziging in het systeem staat. Aanstaande vrijdag moet dit dan zeker weten goed staan.

Dat wachten, dat is tot daar aan toe. Maar de manier waarop ik al een maand lang tegenstrijdige/verkeerde info hoor en medewerkers afspraken maken met mij die niet nagekomen (kunnen) worden is natuurlijk super slecht..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic