@jwb Het gaat niet om het moeten wachten op een telefoon, het gaat om de slechte voorziening van informatie. Ik heb op de release dag mijn iPhone in ontvangst mogen nemen maar die bleek DOA te zijn, kapot bij aankomst dus. Het omwisselen van deze DOA duurt nu al bijna een maand. Om je een beeld te geven van hoe dit gaat:
1. In winkel: binnen 48 kun je een nieuwe hebben
2. In winkel: ohnee, binnen 7 dagen heb je een nieuwe
3. In winkel: ohnee, binnen 7 dagen moet je melding maken. Maar gaat allemaal heel snel hoor
4. Aan telefoon, het moet in ongeveer een week wel te doen zijn hoor meneer, DOA's handelen we ASAP af.
5. Aan telefoon (na zo'n 3 dagen), het is moeilijk te zeggen, de iPhone is niet binnen bij ons (Dynafix zegt van wel) maar dat moet even verwerkt worden. Als ie eenmaal binnen is geboekt gaat t snel.
6. Aan telefoon (na een week), nee hij is nog steeds niet binnen. Uw adres kan ik wel wijzigen. Dan vragen we m gewoon vast aan
7. Aan telefoon (na 1,5 week), ja meneer die herlevering die kan helemaal niet want uw iPhone is niet binnen bij ons. Ik anuleer m weer.
8. Via chat (zelfde dag), ja ik zie dat de iPhone binnen is uw herlevering wordt ingezet. Dit kan 5-10 werkdagen duren. Navragen naar adres van levering, gewoon mn oude. Weer laten wijzigen
9. Via chat (paar dagen later) ja uw iPhone wordt maandag gestuurd, adres is weer het oude adres... Na aandringen vraagt medewerker na of ze me niet voorliegt. Dit bleek wel het geval, maandag kon helemaal niet want de iPhone6 is niet voorradig. Adres werd wel alsnog even gecorrigeerd
10. Via chat (een week later) adres navragen, bleek WEER mijn oude adres te zijn. Medewerker zag wel dat er een aanvraag voor adreswijziging in het systeem staat. Aanstaande vrijdag moet dit dan zeker weten goed staan.
Dat wachten, dat is tot daar aan toe. Maar de manier waarop ik al een maand lang tegenstrijdige/verkeerde info hoor en medewerkers afspraken maken met mij die niet nagekomen (kunnen) worden is natuurlijk super slecht..