Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
nyntje

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
ZUCHT!


Gebruiker1

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hier vandaag de telefoon toch ontvangen gelukkig. Sterkte aan de mensen die nog wachten ik hoop dat jullie m nu toch ook snel in handen hebben.
Plock

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Besteld op 30 september, dus levering week 42...... DAT IS VANDAAG!!!!!! Echter...nog geen enkele mail ontvangen van Vodafone.

Gaat om een 16gb zilver

Heb ook een 64gb besteld, maar die komt beschikbaar tijdens de introductie van de Iphone 7 vermoed ik ....
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Het bijzondere is dat een medewerker mij afgelopen woensdag verteld dat mijn toestel (iPhone 6, 16gb silver, besteld 26-9) klaar ligt om verzonden te worden naar PostNL, en dat ik hem dus ZEKER deze week zou ontvangen. Nu spreek ik vanmorgen iemand (omdat ik nog geen leveringsbevestiging heb gehad) en blijkt het dan mijn toestel helemaal nog niet klaar ligt, en dat ik zeker nog een week moet wachten.

De wondere wereld van Vodafone... Verlegen kat

winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik vind de sheets een mooi iets dan heb je een beetje houvast. Maar als je nu kijkt moet er nog heeeeeel veel uitgeleverd worden in week 42. Iedereen begrijpt dat het een indicatie is, maar dit is wel erg onrealistisch en valse hoop gevend aan het worden.
Pollen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Net een verzendbevestiging ontvangen:)) Gister de bestelling van een 64gb plus gold (van 6 oktober) omgezet naar zilver. Welke ik nu ontvang is me onduidelijk, want ze worden beiden genoemd in de email, maar ik ben allang blij dat er een toestel onderweg is!!

Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Heb om kwart voor 12 mijn toestel mogen ontvangen. Mijn lieve buurvrouw heeft hem aangenomen voor mij. Net even opgehaald vanuit het werk. Wat een mooi ding. Ik ben blij dat ik de juiste heb ontvangen en dat hij werkt.

Ik hoop voor de rest dat jullie hem heel snel ontvangen! Vind het nog wel vreemd dat ik nooit een T&T code heb ontvangen via mail of sms.
Plock

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sinds wanneer werkt deze link? Deze link geeft al wekenlang de melding dat er een technische storing is ....
Marc
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Het eerste bericht van dit topic is weer bijgewerkt met de laatste verwachting m.b.t. de leveringen op basis van de laatste inzichten.
Plock

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat ik niet begrijp: Ik zou ook een extra simkaart toegestuurd krijgen zodat ik mijn databundel ook op mijn ipad kan gebruiken... .waarom krijg ik deze niet toegestuurd? Dat heeft tochy niets met de leveringen van de Iphone 6 te maken? Ik betaal immers wel al mijn abonnementsgeld, ook voor mijn databundel...
zephyrlord92

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Marc-

Wanneer worden de toestellen volgende week geleverd ? ik neem aan dat de gene als eerst in de rij staan 23-24-25 sept als eerst krijgen ?

Ik heb namelijk mijn 16 gb iphone 6 space gray op 25sept bestelt.
klopt mijn gedachte ?
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Nu word ik wel heel benieuwd. In het nieuwe overzicht staat hij als geleverd. In de order status: order is verified and fulfillment is in progress

Ook (nog) geen mailtje..... Het is spannend 🙂
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Jij hebt tenminste een orderstatus, ik heb al weken last van 'een technische storing'. Schiet lekker op zo, hopelijk verandert het volgende week niet in week 44.

@Marc- Ik ben ook heel benieuwd wanneer er dan geleverd gaat worden.
donnywals

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Nog steeds geen voortgang voor de 64Gb iPhone6 dus.

Vodafone, wanneer gaan jullie de mensen die wachten op een 64Gb model aanbieden om een voordelige switch te maken naar de 128Gb variant. Daar maken jullie ene hoop klanten heel blij mee gok ik zo. Plus het zorgt dat jullie weer minder wachtenden hebben voor de 64Gb variant wat weer gunstig is voor jullie. Power to us Vodafone, Power to us
donnywals

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Maar even zonder dollen, het is natuurlijk schandalig dat de 64Gb variant van de iPhone6 niet te leveren is terwijl jullie dit wel een hele tijd hebben geroepen.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Tja Pol1

Ik heb dus precies het zelfde, woensdag middag contact gehad waarbij de vodafone medewerker verteld dat het toestel woensdag of donderdag verstuurd zou worden. Vandaag via de chat ook nog info gehad dat het toestel deze week nog verstuurd zou moeten worden, euhhhhh vandaag eindigd de werkweek? Maar nog steeds geen leveringsbevestiging mogen ontvangen. iPhone 6 16gb Gold.
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik heb in ieder geval een sprankje hoop en redelijke zekerheid dat het geen week 46+ wordt.

Wel zuur dat ik gisteren een email kreeg met "en dan heb je 'm eindelijk in handen: je nieuwe iPhone" .......

Ik keek naar mijn handen en daar zat toch echt geen iPhone 6 in.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Nou volgens het overzicht staat er besteld op 8 oktober iphone 6 gold als status geleverd.
Ik heb em besteld met verlenging van mijn abonnement,

Ik heb nog niks ontvangen en ook nog geen mail bevestiging ontvangen dat ie verzonden is voor levering morgen met PostNL ofzo????
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Hahaha ja ik kreeg ook een SMS gister van Vodafone, waarin stond dat ik helemaal klaar was voor het 4G netwerk, dekking is goed en uw toestel voldoet er ook aan, euhhhhhh ik heb mijn iphone 6 nog niet ontvangen 😞
lisa186

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb gisteren een mail gehad dat mijn iphone 6 16gig gold opgestuurd is.. van morgen de bevestiging gehad van tnt dat hij vandaag word bezorgd... op hoop van zegen. ik ben gisteren even boos geweest op de medewerkers dat ze niet eens de zelfde informatie hadden.. en dat er 1 iemand heel erg onbeschofd was vanmorgen een klacht daar over in gedient.. stay tuned
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic