Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Pollen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb mijn reservering omgezet van een plus 64 gb gold naar zilver. Volgens Vodafone hebben ze die gewoon op voorraad liggen en ik had geen zin nog minimaal 2 weken te wachten. Ben benieuwd of deze idd wel snel geleverd kan worden! Zeer vriendelijke dame bij loyalty gesproken in elk geval die na enig zoekwerk bevestigde dat het inderdaad mogelijk was de kleur te wijzigen bij een bestelling.
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoe doe je dat@thalithaaa ? Ik moet een track en trace code invullen 🙂
PSV_Freak

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@Pol1 Gewoon HIER een accountje aanmaken 🙂 Als er dan een pakketje naar je onderweg is, dan krijg je daar melding van. Geheel automatisch want dat gaat n.a.v. je adres + postcode 🙂

Ik heb 'm ook in gebruik. Is wel handig, ook inderdaad dat je een pushmelding krijgt als er een pakketje aankomt 🙂
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Thanks@PSV-freak, heb net een account aangemaakt. Maar helaas 😞
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Pol1 heb je ook het e-mailadres dat bij vodafone bekend is aangegeven bij je account?
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ja heb ik gedaan! Welke telefoon heb jij besteld?
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Pol1 ik heb de iphone 6 plus 64gb gold besteld. Dat van mijn pakket gaat pas werken wanneer je ook eerder die dag je verzendbevestiging hebt ontvangen van vodafone. Voor die tijd is er natuurlijk niets zichtbaar in de app
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Misschien dat vandaag alle 64 gb verzonden zijn, en morgen dan de 16 gb?
Gebruiker1

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ongelooflijk vanmiddag verzendbevestiging ontvangen. Nog geen track and trace. Ga ik via de chat dat opvragen zijn ze mijn telefoon weer kwijt!!!! Dit is toch niet te geloven. Als ik het niet zelf mee zou maken zou ik denken dat het een goedkope speelfilm was.
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Gebruiker1 wat raar! Misschien dat hij al gewoon onderweg is? Ik heb ook nog geen t&t code van vodafone ontvangen. Erg vreemd. Het is dus dat ik mijn pakket gebruik maar anders zou ik niet echt veel informatie over de levering hebben...
Gebruiker1

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Vannacht nog even in de mijn pakket app gekeken en ja hoor daar stond dat ie vandaag tussen 12 en 13 geleverd zou worden. Vanochtend kijk ik weer pakket weg!!! Ik snap er niks meer van!!!
DylanPiet

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Wekelijkse update over je iPhone 6 bestelling: we ontvangen komende week nieuwe voorraad iPhone 6 16gb van Apple en kunnen hiermee ook jouw iPhone leveren! Kijk voor het laatste nieuws over de iPhone 6 leveringen op ons forum: http://voda.fo/ne/gnazz. Met vriendelijke groet, Vodafone

Dus weer geen week 42. Zo voorspelbaar Vodafone. Pff. 29.09 besteld.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Man, man, man wat een blunders.
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@DylanPiet Huh heb jij een wekelijkse update gekregen? Ik heb nog geen enkele keer persoonlijk bericht gehad over mijn order. Ja een verzendbevestiging en een orderbevestiging... Hoe heb jij die wekelijkse update ontvangen?
zephyrlord92

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ach joh nog een weekie wachten.

Ik wacht ok al sinds 25 sept.

volgende krijgen we hem!
zephyrlord92

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
je krijgt geen wekelijkse update.
je krijgt een week van te voren een smsje
gideon8011

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste vodafone,
Levertijd duurt te lang

ik heb 3 weken geleden een Iphone 6 black besteld met een garantie dat het 2 weken zou duren voor levertijd. Ik heb al een aantal keer gebeld en daar krijg ik te horen dat het vanaf dan nog 3 weken gaat duren. ik voel me best opgelicht door zulke k*t grapjes aangezien er gelogen wordt.

nu kreeg ik vandaag via sms een wekelijks update over de iphone 6 maar word nog steeds niet concreet vermeld of mijn iphone al verstuurd is.

Wat is hier nu aan de hand? Er worden namelijk telkens dingen beloofd maar niet nagekomen. Ik beschouw me als een goede klant voor vodafone. 2 abbo op mijn naam, betaal altijd optijd en ga vaak genoeg over mijn abbo heen.

Altijd een tevreden klant geweest maar na zulke streken ben ik helemaal klaar met jullie. Naar mijn mening zijn jullie een goede klant kwijt en zal ik er weinig goeds over te vertellen hebben.
DylanPiet

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Talithaaa

Weet ik niet. Gaat vanzelf? Kreeg dit berichtje vanochtend. Had me zo verheugd dat ik morgen dan eindelijk m'n telefoon zou krijgen, omdat er week 42 staat en gister veel mensen eindelijk een berichtje krijgen.
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik heb net gechat, de levertijd van week 42 klopt in mijn geval niet meer. De update op het forum is van gisteren, en de update via de sms is de juiste. 'Het is heel vervelend maar je moet nog even een weekje wachten'
Marc
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Pol1,

Je hebt gelijk, het sms'je klopt. De eerder gegeven informatie is nog altijd een indicatie, vandaar dat deze kan afwijken. We werken hierbij met de informatie vanuit Apple om zo goed mogelijk een inschatting te maken. We zijn hierbij afhankelijk van de leveringen vanuit Apple.

Op basis van de leveringen van Apple worden nu de orders nagekeken en kunnen we later vandaag de tabellen updaten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic