Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Pollen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Oh, volgens mij zie ik het hier heel duidelijk staan op pagina 1:


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

    Ik heb verlengd en zou dus nog van kleur kunnen switchen. Maar even een uurtje over denken of ik de komende 1/2/3 jaar met een zilveren over straat wil. Totaal nonprobleem, ik weet het, maar toch;-)
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik ben in SHOCK! Ik heb gewoon mail... een leverings mail........!!!!!!!!
Chevydennis

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Email!

6+ 64 gb gold
Morgen bezorgd

Besteld

Internet
06:40

Eindelijk !!!!
marian667

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Op 23.09 heb ik telefonisch de Iphone6+ 64 Gb Zilver besteld. Zojuist heb ik een email ontvangen dat de gsm morgen geleverd gaat worden.
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Wat fijn voor jullie!! Ik wil oooook mail hihi 😄
Jordizie

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
kami124 schreef:
Hebben jullie ook een idee wanneer de batch iphones voor week 42 bij jullie binnenkomt en wanneer jullie deze gaan verzenden?
Ja, dat zou ik ook graag willen weten, aangezien ik 's nachts werk. Kan ik rekening houden met slaapritme, waneer ik dus mijn telefoon kan ontvangen 🙂
Pollen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
De mensen die hun telefoon lijken te krijgen: fijn, geniet ervan!!
Gebruiker1

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hèhè hier ook eindelijk een mail. Pffff opgelucht.
Patje88

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben benieuwd of er ooit nog eens iets aan de winkels zelf wordt geleverd *zucht*:(
RemyPas

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik zou er niet van uit gaan dat dit snel is. Ik heb op 14 September mij in laten schijven voor een voorinschrijflijst. Nog steeds geen toestel. Via de telefoon zei de dame van de klantenservice dat de levering van mijn iPhone 6 64G SG nog wel eens tot in december zou gaan duren. Later in de winkel nuanceerde een vriendelijk meisje dit to November. Ik sta al 2 weken bovenaan de lijst. Ze krijgen gewoon niets (van mijn kleur/type) binnen.

In de winkel staan wij helemaal achteraan. Na alle onling bestellingen krijgen wij geleverd.
Fuego89

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@RemyPas Ik heb ook de iPhone 6 64 SG besteld. 29e de bestelling gedaan - 2 oktober pas doorgevoerd -_-" Mij werd eerst beloofd het uiterlijk volgend week te krijgen maar na paar keer bellen werd al vrij snel duidelijk dat dit pas november op zn vroegst gaat worden. Helaas word het gewoon wachten... Jammer van Vodafone dat er valse informatie in eerste instantie word gegeven.

@donnywals Een tegemoetkoming zou idd niet slecht zijn! studentmobiel biedt nameijk de iphone 6 128GB aan voor de prijs van de 64GB en bij wie?? VODAFONE.

@Sido Ik betaal dus nu ook voor een 4G abbonement waar ik niks aan heb. ten tweede betaal ik straks voor een toestel die ik pas eind november krijg.
Patje88

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@RemyPas ik heb die van mij ook laten voorinschrijven, ik wacht op de iphone6 plus 64gb sg. Wat ik echt niet kan begrijpen is dat zowel bij de klantenservice, in de winkel of ook maar iemand bij Vodafone mij een richtdatum kan geven...
Begaaierd

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Beste Vodafone,

Gisteren kon ik nog wel lachten om de email die ik ontving met de zin:

En dan heb je ’m eindelijk in handen: je nieuwe iPhone. Een mobieltje waar je superzuinig op bent.

Beetje raar dat ik dan vandaag weer een sms ontvang met de volgende tekst:

Goed Nieuws! Jij hebt alles om van het snelle Vodafone 4G netwerk gebruik te maken; een 4G toestel..............ect.
NEE! Ik heb nog geen 4G toestel. Daar wacht ik nu al 3 weken op!!!! Ik heb op dit moment al 2 maanden een Iphone3 omdat mijn Iphone 5 naar de verzekering is gestuurd!

Leuk en aardig al die reclame mailtjes, berichtjes e.d. Maar mailtjes en berichtjes waar ik WEL op zit te wachten heb ik nog niet mogen ontvangen (op 1 berichtje 2 weken geleden na)!!
P_D

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inderdaad een interessant voorstel van @donnywals om het 128Gb model aan te bieden aan de klanten die nu lange tijd moeten wachten op het 64Gb toestel. Tegemoetkoming voor ongemak bij vaste klanten, vermindering druk op wachtlijst 64Gb model voor nieuwe klanten, en besparing op de overheadkosten.
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Woehoe net via "mijn pakket" gezien dat m'n iPhone morgen tussen 11:00 en 13:00 bezorgd wordt! Ben helaas op het werk dan. Even kijken hoe ik dat ga regelen.

Tip voor de mensen die hem ook morgen zouden moeten ontvangen. Check mijn pakket, je kunt zo al de info zien zonder dat je je t&t code hebt ontvangen.
SannVeenHaas

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heb op 13 oktober de Iphone 6 64GB Gold besteld in de winkel, daar zeiden ze dat het maximaal 2 tot 3 weken zou duren. Dus hopelijk worden de winkels ook snel aangevuld.
Gebruiker1

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hm talithaa daar geeft ie bij mij nog niks aan. Ff chatten dan maar denk ik.
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik krijg nu pas net bericht van PostNL (push bericht van de mijn pakket app) dat mijn pakketje volgbaar is, die zal jou zou wel snel volgbaar zijn denk ik 🙂
DylanPiet

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Waarom ik nog niet! 29 september telefonisch besteld. Kan niet meer wachtennnn. Vandaag hoesje binnen gekregen, dus komt u maar!
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik ook nog steeds geen nieuws... 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic