Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Chris01

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt Per,

Dat wordt dus helaas wachten.
RemyPas

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Per
Heb je eventueel ook een antwoord op mijn vraag van de vorige pagina?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee @RemyPas ,
Over de gang van zaken in de winkel hebben wij geen info. Het klopt dat er verschillende winkels pre-ordersw accepteerden.
Maar de winkel krijgt zijn eigen voorraad en hoe snel of die erdoorheen gaat, daar hebben we geen zicht op:@

Je hebt het meest verkochte toestel uitgezocht dus het zou goed kunnen dat hier nog wachttijd op is. Maar we zullen ook hier moeten afwachten om te kijken wat er wanneer binnen komt van de toestelfabrikant. (December lijkt me niet aan de orde)

Tja met betrekking tot de uitspraken van de bekenden... ik kan me enkel voorstellen dat zij of eerder op de lijst stonden of dat ze een ander toesteltype hebben uitgezocht of dat het een andere winkel betreft. De winkel heeft er geen enkele baar bij om "jouw" toestel aan iemand anders te geven. Ook voor hen geldt op=op &weg=weg.

Gr Per

donnywals

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Grappig, @Per geeft aan dat de informatie hier recent is en klopt enzo. Op de website geldt voor de 16Gb SG iPhone6 dat hij 1 week levertijd heeft. Volgens het forum is dit week 46+. Navraag op Twitter leert dat in dit geval de website klopt... Ik snap er nu echt niks meer van.

https://twitter.com/DonnyWals/status/521962301671620609

Edwin68

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Maar bij nieuwe bestellingen staat levertijd 1 week. Dit is dan toch vreemd?
overstapper

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Bestelling geannuleerd. Wordt overstappen naar een andere provider.
doei Vodafone.
Dmjay

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Op 29 september abonnement verlengd. Iphone 6+ 128gb sg.
Op de lijst staat deze als geleverd. Ik heb echter nog geen telefoon gezien, geen sms, geen email.?

Kan er iemand svp naar mijn order kijken aangezien deze geleverd zou moeten zijn volgens jullie lijst
RemyPas

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Per
Toch raar dat zowel de klantenservice als dit medium mij niet verder kunnen helpen. Ik koop toch een product bij het bedrijf Vodafone?
Ik snap dat het het meest verkochte toestel is en dat de levertijd lang is. Het is alleen zo dat de bestelling ver voor die van anderen geplaatst is en ik nog steeds wacht terwijl anderen hun product al hebben.
Ook degenen die hem in de winkel hebben gehaald. Zelfde toestel, type en kleur. Anderen hebben hem al.


Johandjong

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Per
Heb je eventueel ook een antwoord op mijn vraag van gisteren?
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Als ik hem via een andere provider had besteld dat ik hem wel al, zelfde toestel, type, aantal GB's en kleur. Zou Apple inderdaad zeggen; Vodafone wij leveren jou lekker niet.
donnywals

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@Kimbolientje Zeker wel dat Apple Vodafone pest, vinden ze vast leuk
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi Folks,
Zojuist een nieuwe update binnengekregen over de iPhone 6 16GB (alle kleuren). Zoals beloofd delen we deze gelijk met jullie.
LET OP: dat we vandaag een update plaatsen wil niet zeggen dat het dagelijks is. Zodra er nieuws is vertellen we dat, maar als er niets te melden valt dan blijft het stil.

Gr Per

ssanne1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Top, bedankt! ben benieuwd
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Net winkel binnengelopen, ik stelde de vraag of dit klopte wat er hier is verteld. Helaas het klopt maar die man zei wel: "COMMUNICATIE..... Heel belangrijk!" Annuleren vinden ze niet leuk bij de Klantenservice, aan het lijntje houden dus.... En weer sta ik met lege handen. Zal me vandaag wel eens aan een chatgesprekje wagen 😉
nyntje

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
succes met de chat, deze staat bij mij al de hele ochtend buiten gebruik
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
2 updates! WAUW! Nu nog even voor de 6+ 64GB.....@Per, Maar even een kleine opmerking jullie zeggen zelf: Uiteraard leveren wij nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Wij communiceren hier zo transparant mogelijk over: •Dagelijkse updates op dit forum •Wekelijks sturen we een sms met de verwachte levertijd van jouw bestelling Dus dagelijks? En weekelijks... Helaas heb ik die laatste nog nooit gehad en ik wacht toch serieus al vanaf 19 september! En dagelijkse update... jullie zeggen het zelf....
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
@nyntje yepper de yep, ben nu aan het "werk" haha! Wellicht zet ik hem alvast aan.... Het is wat...!
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik heb zojuist met een andere provider gesproken. Deze kunnen binnen een week leveren... Iphone 6+, 64GB GOLD......
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
In pauze een chat gehad met een zeer vriendelijk iemand, die een duidelijk actie heeft genoemd. Chatgesprek naar mezelf gemaild met afspraken die er staan. Laten we hopen dat het deze week is opgelost.
zephyrlord92

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Yes eindelijk volgende week me iPhone 6 sg 16gb 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic