Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Gebruiker1

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Pfffff
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi Iedereen, zijn we weer 😛
We hebben de nieuwe update van de leveringen net binnen gekregen -> hier is ie.
Zodra er meer nieuws is, delen we dat uiteraard gelijk.

PS
soms komt het voor dat we een dag geen nieuws hebben, dus dan blijft het op dat vlak rustig. Uiteraard worden wel alle berichten gelezen. Daar waar we inhoudelijk iets te melden hebben, doen we dat!

Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Yes een update!

Mijn telefoon staat nog steeds gepland voor deze week. Ik hoop snel een verzendbevestiging binnen te krijgen :-).

Een interessante toevoeging aan een update zou zijn of toestellen ook al zijn binnengekomen bij vodafone. Zijn er nu bijvoorbeeld inderdaad al toestellen van de iphone 6 plus 64gb gold binnengekomen of zitten jullie er nog steeds op te wachten?
JTtje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Van week 46+ naar week 42. Zou het dan toch echt deze week gaan gebeuren?
RemyPas

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Aangezien jullie nog steeds volhouden op basis van besteldatum uit te leveren, nogmaals mijn vraag.
Op 14 September heb ik mij laten inschrijven voor een iPhone 6 64G SG bij de vodafone winkel.
Op 18 September ben ik, na een telefoontje van de winkel, langs gegaan om te bestellen.
Dit was voor de 19e, ik was erg blij met de gang van zaken.

Helaas, de 26e was er geen telefoon voor mij bij de bestelling. Dus het wachten begon. Na een week of twee ben ik toch navraag gaan doen. Eerst in de winkel zelf. Hier hadden ze weinig te melden. Ze zijn afhankelijk van wat ze binnen krijgen en bellen me zodra ze hem hebben.

Op de 8e heb ik de klantenservice eens gebeld. Deze konden eerst geen bestelling vinden. Ik werd doorverbonden met een verkoopmedewerker om een nieuwe bestelling te plaatsen. Dit betekende achterin de rij komen en lang wachten. Hier ging ik niet mee accoord! Ik had immers de 14e al besteld (18e bevestigt).
Na mijn verhaal nogmaals gedaan te hebben aan een dame van de afdeling loyalty (?) kon ze me vertellen dat ik de eerstvolgende op de lijst in de winkel was. Zij kon niet vertellen wanneer het toestel er dan is, vanuit de winkel hoor ik alleen maar dat het wel eens december (????) kan worden.

Vodafone team, hoe zit dit? Ik hoor van bekenden dat zij al lang bestellingen uit de winkel hebben ontvangen, na de 19e besteld. Ik wacht nog steeds en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
@Talithaaa Nou zou tijd worden he! Hoop voor ons dat we hem deze week hebben!
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Oh goed nieuws! Van week 46 naar week 42 🙂
Jordizie

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Best wel raar, hier op het forum staat voor iPhone 6 16 GB week 46+, maar op de site om je abonnement te verlengen of een nieuw abonnement af te sluiten word er doodleuk met 1 week levertijd geadverteerd, missen ik dan iets, want zie hier dat het nog gewoon week 46+is, of krijgen die hun telefoon uit een speciale voorraad ?
nyntje

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
zoals te zien is het het forum ook veranderd en zal de 16GB geleverd worden in week 42, al is dat ook nog steeds afwachten
Jordizie

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
nyntje schreef:
zoals te zien is het het forum ook veranderd en zal de 16GB geleverd worden in week 42, al is dat ook nog steeds afwachten
Nou, waarschijnlijk alleen voor de Silver en Gold ? De Space Grey is nogsteeds week 46+.
Edwin68

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bij een nieuw abonnement de 16g in alle kleuren week 42. En ik moet wachten tot 46+... Hier klopt iets niet..
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Kunnen jullie ook nog steeds de orderstatus niet checken?
nyntje

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
nope kan nog steeds niet cheken, vodafone gaf hiervoor als reden dat de iphone nog steeds niet op voorraad is
Edwin68

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
nee geen order check
Edwin68

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Krijg dezelfde info... Op site nieuwe bestellingen week 42, en de mijne van week 39 weten ze niet...
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hmm, je zou denken dat we de status dan een deze dagen wel zouden kunnen checken (als de telefoon daadwerkelijk deze week geleverd gaat worden).
ssanne1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoezo kan de iPhone6 16gb als je nu bestelt binnen 1 week geleverd worden, terwijl mijn order hier nog steeds op week 46+ staat??
Chris01

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb een iphone 6 16gb sg besteld. De levertijd is net zoals bij jullie ook al 3x veranderd. Gisteren contact gehad met klantenservice en de medewerker vertelde dat er deze week nieuwe toestellen gingen binnenkomen (waaronder ook de 6 16gb sg). Vandaag op dit forum staat bij de space grey nog altijd week 46+ aangegeven en op de website een levertijd van 1 week.

Wat en wie moet ik nu geloven 😕
Fuego89

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Volgens de klantenservice krijg ik uiterlijk volgend week mijn toestel binnen. besteld op 29 sept: iPhone 6 64 SG. Net een adviseur gesproken via de chat en die zegt weer week 46...
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Chris01
De informatie die we hier weergeven komt uit eerste hand.
We krijgen regelmatig een overzicht vanuit ons magazijn met de actuele status.
Groet, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic