Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Haha eeeeuh ja ben er helemaal van in de war 😉
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Wekelijkse sms? De enige communicatie die ik van jullie heb ontvangen zijn mijn orderbevestiging, 2 sms'jes waarin jullie mij bedanken voor het verlengen en een bericht met mijn eerste telefoonrekening van m'n nieuwe abonnement. De Netflix sms heb ik zelfs niet ontvangen (gelukkig heb ik dat probleem zelf kunnen oplossen door te zoeken op jullie website). Daarnaast geeft de statusorderpagina nog steeds aan dat er een technische fout is en dit is nog steeds niet opgelost.
Romanofc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Dus na het 'uw iphone 6 is vertraagd' smsje te hebben ontvangen, begin ik me toch wel af te vragen wat voor vergoeding hier tegenover staat..

Een maand geleden ben ik gebeld geworden met de vraag te verlengen, heb gezegd dat ik wilde wachten op de iphone 6. Ik ben volgens de verkoper op een 'lijst' gezet, en zou worden teruggebeld zo gauw er nieuwe informatie was. Sinds de iphone 6 uit is gekomen nog niks gehoord, zelf maar gaan kijken in de winkel en hij beviel inderdaad. Tijdje gezocht, helaas was niks speciaals mogelijk ondanks het 4-jarig klant zijn. Toch maar besteld aan 'normaal' tarief en nu krijg ik een smsje, dat neerkomt op 6 weken levertijd vanaf besteldatum. Wat?!

edit / Ik ben wel al 2 weken aan het nieuwe tarief (duurder) bezig, plus 4 weken levertijd nog dus dit is wel erg absurd... 2-3 weken kan ik nog wel inkomen maar 6.../

Bovendien na de toch wel slechte service van afgelopen zomer (buiten bundel probleem), ontvang ik graag per mail/bericht een verklaring/oplossing.

Met vriendelijke groet,

Nino
Miertje1982

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Eergisteren via de klantenservice iphone 6 plus 64 sg besteld met verlenging,had de 22e al bij de winkel besteld maar dat zou nog 3 weken duren dus dan zou ik in het totaal 6 weken moeten wachten dus de klantenservice gebeld.
Na vandaag nog geen bevestigings mail gehad te hebben toch maar even gebeld en ze konden hem niet in order nemen omdat de bestelling van de winkel er nog in stond jammer dat ze hier niet over gebeld hebben het zou namelijk door het hoofdkantoor geregeld worden was mij verteld maar dit moest ik dus zelf doen. Gelijk terug gebeld nadat ik de winkel had gebeld om mijn order te annuleren omdat ze dan mijn order konden verwerken,ook dit is weer gezegd door de klantenservice maar helaas moet ik wachten tot na het weekend omdat het systeem nog niet alles heeft verwerkt!! Heel fijn dus as maandag zit ik al 3 WEKEN TE WACHTEN en doordat dit ook weer misgaat komt er weer een week bij en dan nog eens een week of 2 voordat ik mijn telefoon heb dan zit ik dus al 5-6 weken te wachten wat maar 2 weken hoefde ge duren!

Vodafone: dit mag je zien als een KLACHT!!!!!!
brvanmaasakker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Komt er weer een update vandaag ? 🙂 Zijn er nog Iphone6 toestellen binnengekomen ?
Wtfunk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafone at the moment:

*knip*

*Edit door Annabelle_. Inhoud was niet volgens huisregels
nyntje

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
De vraag over een vergoeding heb ik ook meerdere keren voorgelegd bij de vodafone klantenservice medewerker, dit werd afgekaatst want aan deze lever problemen konden hun niets doen.
er was dus niets wat deze konden betekenen ter compensatie.
PSV_Freak

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Bij 'leverproblemen' is een bezoekje aan het ziekenhuis aan te raden 😛

nyntje

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
sarcast 😛
Weirdomusic

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
"Wekelijks sturen we een sms met de verwachte levertijd van jouw bestelling".

Hmm, ik heb toch echt maar 1 sms gehad sinds ik op 24-9 mijn bestelling plaatste....
Miertje1982

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Morgen(maandag 13-10) maar weer eens de klantenservice bellen om te kijken of mijn order nu eindelijk wel verwerkt kan worden,omdat mijn bestelling nog niet geannuleerd was bij de winkel kon mijn order niet verwerkt worden bij de klantenservice! Zit inmiddels al 3 weken te wachten op mijn iphone 6 plus 64 sg(levertijd was 2 weken en had hem nu al in mijn handen kunnen hebben)!
Stilopat

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wel balen dat de iphone 6 zo laat weer op voorraad komt bij jullie.....

brvanmaasakker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update van deze maandag ? Zijn er nog iPhone toestellen binnen gekomen?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @brvanmaasakker ,
We actualiseren op het einde van de dag, zodat we de ontwikkelingen van vandaag nog mee kunnen nemen.;)
Per
Gebruiker1

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Zucht
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@Per

Er is mij vorige week vrijdag beloofd dat ik vandaag dan eindelijk (na twee weken wachten) mijn orderstatus zou kunnen checken. Maar nee, ik krijg nog steeds de melding dat er een technische fout is. Hoe komt dit?!
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Vorige week vroeg ik op de chat naar de mogelijkheden om te annuleren. Mij werd er toen gezegd; tegen de tijd dat ik mijn annulering er doorheen heb zou ik allang mijn iPhone in handen hebben. (Lees: mij aan het lijntje houden?) Tot nu toe heb ik nog steeds geen iPhone 6+ in mijn handen. Via twitter kreeg ik het advies te bellen, wanneer ik vermeld dat er op dit forum staat dat ze liever niet hebben dat je gaat bellen want alles staat immers hier vermeld. Krijg ik terug dat de afdeling niet meer informatie kan geven dan op dit forum vermeld staat maar dat ik altijd mag bellen 😉 (hoe dan??) Van het weekend bijna een klachtenformulier in willen dienen. Ik weet Vodafone is afhankelijk van Apple, echt is snap het. Maar schuif niet zo met de genoemende weeknummers. Zeg niet allemaal iets anders van de klantenservice, de een zegt je ontvangt hem deze week, de andere zegt er is een storing, de ander je hebt een backorder je onvangt hem zo snel mogelijk, je bestelling heeft vertraging opgelopen. enz enz. *zucht* Leuker kunnen ze het niet maken, ook niet makkelijker! *wacht modus weer aan* Oja: Mijn bestelling: 19-09-2014 om 18:23 iPhone 6+ 64 GB gold....
elmo1

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn bestelling:
nieuw
Tijdstip: 20 sept, 12:31
Bevestiging: 20 sept, 12:36
Medium: webshop
Product: Iphone 6+ 64GB SG
aflevering: 14 oktober tussen 8 en 13uur

hopelijk komt mijn pakket dan ook echt morgen!
voor iedereen die nog moet wachten veel succes! ik zal nog laten weten als mijn pakket er is.
nyntje

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Het zal mij benieuwen hoe er nu weer met de weekcijfers gespeeld zal gaan worden het wachten duurt erg lang
PSV_Freak

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@nyntje vandaag aan het eind van de (werk)dag komt er weer een update, op pagina 1 🙂
Tenminste, dat werd eerder vanmorgen gecommuniceerd 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic