Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Goedemorgen! Ik ben benieuwd of de iphone 6 plus 64gb gold geleverd gaat worden aan vodafone. Er staat nu in ieder geval nog geen telefoon gekoppeld aan mijn order terwijl hij deze week wel binnen moet komen.

Kreeg zojuist via de chat te horen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen (vreemd hier heb ik nooit een mail of sms van gekregen) en dat ik maar op het forum moet kijken. De enige berichtgeving die ik heb ontvangen is mijn bevestiging van de bestelling nadat ik mijn order had geplaatst. Ik ben blij dat ik op eigen initiatief dit forum al had gevonden, maar anders had ik nog steeds niks van informatie gekregen over mijn order vanuit jullie initiatief.

Vandaag maar even afwachten 🙂
svennie11

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Verlenging (Zakelijk)
Tijdstip: 19 sept, 01:45 (wat achteraf bleek dat bestelling pas 23 september was doorgezet)
Bevestiging: 19 sept, 02:02
Medium: Telefonisch
Product: Iphone 6 64GB SG
Levering: 8 oktober, 13:33 uur


Ik heb gisteren dan eindelijk mijn iPhone ontvangen. Los van al het gedoe van de afgelopen weken, is het een heel mooi toestel. De echte 'excitement' was er door het gedoe een beetje af bij mij, wat ik wel jammer vond. Ik hoop dat de mensen bij de firma Vodafone die invloed hebben op het aanpassen van bepaalde knelpunten onze klachten serieus nemen, al denk ik niet dat onze klachten hen daadwerkelijk gaan bereiken. Zo'n bedrijf denkt heel simpel: 400.000 iPhones verkocht, fantastisch. 100 klagers op het forum, doet er niet toe.

Ik wens iedereen die nog wacht veel geduld en uiteindelijk veel plezier met de nieuwe iPhone toe.
Gebruiker1

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Worden er vandaag nog iPhones verstuurd?
lukasdevries

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Er was bij mij het een en ander misgegaan. 19 september besteld(iphone 6, 64gb, silver), daarna 25 september email ontvangen dat de iphone gereserveerd lag en nu alleen het wachten was op nummerbehoud...en daarna gebeurde er niks meer.

Na enig contact lukte het toch om de order door te zetten. Daarna ging er gisteren nog wat bij Dynalogic mis waardoor ze niet konden leveren. Maar vandaag toch de iphone ontvangen.

Al met al toch nog goed gekomen.
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
@Talithaaa

Zelfde is hier het geval..... Helaas. Geen sms/mail of wat dan ook...
Gisteren zei de Chat dame tegen mij; als ik nu zou annuleren duurt dat gemiddeld een week, en ze ging er vanuit maar kon niks garanderen dat mijn toestel zeer waarschijnlijk deze week geleverd gaat worden.
ChristiaanR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ChristiaanR

*edit* Zie ook het eerdere bericht van@Serkan en @Maartje

Het is niet de bedoeling om volledige chatgesprekken in dit topic te plaatsen. Dit levert verder geen bijdrage aan de informatievoorziening. Daarnaast worden namen van collega's ook erbij geplaatst. Ik zal deze berichten vanaf nu aanpassen. Indien je iets uit een chatconversatie wilt vermelden kun je dit ook in je eigen bewoordingen doen. Overigens geldt dit voor de positieve gesprekken met onze collega's. Die zijn er gelukkig ook nog ;).
ChristiaanR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Denk het niet dat zeggen ze al de hele week

Gebruiker1

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Het grootste probleem lijkt m toch te zitten in de iPhone 6 plus 64gb gold. Ik vraag me af iemand deze überhaupt al heeft ontvangen. Ik dacht ik bestel een gouden die zijn vast niet zo gewild.
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik weet wel dat er al mensen zijn die de iphone 6 plus 64gb gold hebben ontvangen. Maar volgens mijn hadden beiden hem besteld via friends en family. Dit is blijkbaar weer een andere voorraad. Ik neem aan dat we vanavond of morgen meer hierover horen.
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Welk type en wanneer heb jij m besteld? Ik wacht ook nog steeds 😞
DosSantos

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Prima levering, vodafone. Had de 22e besteld, i6 64gb sg en gister geleverd. Pag. 1 van het forum heeft mij uitstekend op de hoogte gehouden. Hebben mij niets te vroeg beloofd. Zelfs een week eerder dan vorige week werd aangegeven. Dus het feit dat dit al pag 73 is betekent dat wij nl-ers een verwend stel zijn. Toestel is trouwens echt heel mooi.
Gebruiker1

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nee dossantos dat betekent dat jij een van de weinige gelukkigen bent. Want er zijn nog steeds een hoop mensen die eerder dan jij hebbrn besteld en nog niks hebben en die ook steeds verkeerde info krijgen van vf.
Miertje1982

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Op de 22e mijn telefoon besteld via de winkel,helaas zou dat nu nog 3 weken kunnen duren terwijl er mensen zijn die hem via de klantenservice hebben besteld en nu kunnen genieten van de iphone 6 plus 64 g sg,eergisteren toch maar via de klantenservice besteld omdat ik dan 1-2 weekjes hoeft te wachten( hoop ik)
Net voor de zekerheid toch even via de chat gevraagd of alles goed is gegaan aangezien ik nog geen e-mail heb ontvangen van mijn verlenging,maar helaas was de order nog niet helemaal verwerkt waardoor ik weer wat langer moet wachten! Beetje jammer is dit! Het gesprek via de chat is heel netjes gegaan.
Tsja-dash

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tsja-dash schreef:
Tsja-dash schreef:
@Maartje

Dit is nou precies waar we op wachten, een nieuwe schema update. Dit maakt het voor de klant helder. Ik heb op 3 oktober om 23:22 een bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Ik had via Vodafone Friends and Family een Apple iPhone 6 Plus Gold besteld.

Erop vertrouwende dat mijn bestelling in week 41 werd geleverd, heb ik mijn bestelling online geplaatst. Toen ik mijn bestelling plaatste was dit schema op het forum aanwezig. Ná het weekend, op maandag 6 oktober was het schema aangepast en was dit schema aanwezig. Én vandaag, schiet het weer op: schema 8 oktober. Hopende dat morgen mijn nummerbehoud wordt aangevraagd en dat ik vrijdag of zaterdag mijn toestel kan ontvangen. Totzover, bedankt Vodafone. Kortom, door effectief bestellen en goede informatie publicatie kunnen klanten toch met "begrip" wachten op hen order. It's so easy.
Ik heb zonet - via de Vodafone chat - vernomen dat er voor een toestel is gereserveerd. Ik had mijn toestel op 3 oktober om 23:22 uur besteld. Omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd wordt door Dynalogic dit gereed gemaakt en daaropvolgend moet ik een afspraak met de koeriersbedrijf maken.

Gisterenavond heb ik tehoren gekregen dat mijn nummerbehoud is aangevraagd. Mijn oude provider is dus akkoord gegaan met de overstap naar Vodafone. Dus dit kan vrij vlot gaan. Begin van de ochtend wordt nummerbehoud aangevraagd en einde van de dag, om precies te zijn om 17:32 heeft men het bericht ontvangen.

Het is alweer 10 oktober en ik heb zonet even contact gehad met Dynalogic namens Vodafone. Mijn bestelling wordt dinsdag door PostNL berzorgd. Dit laatste is natuurlijk erg jammer. Een simpele pakket wordt in vijf dagen bezorgt. We'll wait and see ...
Gebruiker1

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoeveel gb heb jij besteld@Tsja-dash?
Gebruiker1

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Vodafone beheerders op pagina 1 staat deze week aangegeven voor de uitlevering vsn mijn iPhone. Het is nu vrijdag. Ik heb nog niks gehoord. Gaat het nog lukken? Kunnen jullie het schema dan updaten?
Tsja-dash

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gebruiker1 schreef:
Hoeveel gb heb jij besteld@Tsja-dash?
Ik ben vergeten om dit erbij te schrijven. Het betreft een 16gb variant.
Edwin68

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
"En dan heb je ’m eindelijk in handen: je nieuwe iPhone!" PFFF mailtje van Vodafone om weer diensten te verkopen. Wacht al twee weken en moet er nog vier wachten. En totaal geen communicatie. Ja, zie forum.....
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Spannend hoor, week 41 is bijna ten einde. Uitleveren op zondag doen ze niet!!!!! Spannend!!!!!!
Weirdomusic

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik ben ook héééél benieuwd of ik vandaag bericht krijg dat ie verzonden is.....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic