Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Mvani

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Vodafone,

Als eerste wil ik aangeven dat ik jullie wel snap. Het is natuurlijk een mondiaal enorm gewenst en populair product. Ik ben al jaren klant bij vodafone (sterker nog, ik heb bij jullie gewerkt) en ben vooralsnog tevreden over de service. Goed ook dat jullie daadwerkelijk mensen hebben op een forum die willen en kunnen reageren.

Maargoed - om zelf even te reageren op bovenstaand bericht van uitgestelde leveringen:

Ik heb mijn bestelling bij jullie geplaatst omwille van het feit dat er een levertijd van 1 à 2 weken werd gehanteerd. Hier heb ik uiteraard screenshots van. Ik vond dat acceptabel. Maar nu lees ik dat het dus eventueel 8 weken (of zelfs langer!) kan worden. En dát was niet de afspraak. Levering op basis van 'afhankelijkheid van de leverancier', is totaal geen zaak van de klant - dat is jullie zaak. De zaak van de klant is dat zijn product wordt afgeleverd binnen de termijn waarvan hij uit kon gaan bij het afsluiten van het contract (in mijn geval 1-2weken), of de wettelijke termijn van 30 dagen gerekend vanaf de bestelling. Of, wanneer in samenspraak overeengekomen, binnen een andere afgesproken termijn.
Simpelweg laten weten dat iets niet geleverd kan worden, is niet in samenspraak overeengekomen.

Zodoende: ik hoop dat jullie enige vorm van compensatie kunnen bieden voor de mensen die wel al voor hun product betalen, maar niet in staat zijn om te gebruiken en die zelfs bereid zijn om 2 maanden of langer te wachten. Jullie zijn immers bij het overschrijden van de overeengekomen termijn bij de bestelling in gebreke (na bovengenoemde 30 dagen al direct in verzuim) - en klantretentie is een belangrijk onderdeel van jullie bestaansrecht.

Maar boven alles hoop ik dat jullie alsnog op tijd kunnen leveren. Wachten duurt namelijk lang 😉

Mvg
Mvani
Rhardeveld

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zoals ik de tabel lees zou ik hem deze week kunnen verwachten iPhone 6 64 sg besteld met verlenging op 20 sept laten we het hopen
Maddox1986

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zo , nu heb ik het helemaal gehad met vodafone .

Ik heb 19-09-2014 om 8.00 uur contact op genomen met de klantenservice om mijn sim-only abonnement om te laten zetten naar een abonnement met toestel ( iPhone 6 ) . De medewerker vertelde dat eerst mijn contract opgebroken diende te worden en ik pas 3 uur later terug kon bellen ???? .zo gezegd zo gedaan heb meteen om 11 uur terug gebeld en heb 60 à 70 min in de wacht gestaan voordat een medewerker mij te woord kon staan . Eenmaal medewerker aan de lijn heb ik mijn contract verlengd voor 2 jaar incl iPhone 6 16GB space grey , heb het hele proces doorlopen incl het gedeelte waar het gesprek wordt opgenomen .

24-09-2014 toch maar eens contact opgenomen om te vragen wat de status van mijn bestelling was, omdat ik tot dat moment nog niks had ontvangen of gehoord van vodafone . Vrij snel een medewerker aan de lijn , deze vertelde die mij even na controle van de gegevens dat er geen bestelling in het systeem stond en de medewerken een fout moest hebben gemaakt???????????????? . Maar ik kon de bestellen wel opnieuw plaatsen , met veel frustratie dit hele proces nogmaals doorlopen .

Nu heb ik sinds 24-09-2014 meerdere malen contact gehad via klantenservice en chat . Ik denk dat ik zowel elk verhaal wat je kunt voorstellen wel heb gehoord . Hier enkele antwoorden van vodafone medewerkers

- uw toestel is klaar om door PostNL opgehaald te worden , maar nog geen track tracé code beschikbaar . Voor code kunt u beste morgen ochtend terug bellen of via chat opvragen .
- nee hoor er is nog geen toestel aan uw order gekoppeld
- Meneer u krijgt uw toestel nog deze week ( dit was begin vorige week )
- kan nog 3 weken duren , sorry gewoon nog wat geduld hebben
- geen idee wanneer uw toestel binnenkomt , u kunt het beste op ons forum ( http://forum.vodafone.nl/t5/Apple/Leveringen-amp-Beschikbaarheid-iPhone-6-en-iPhone-6-Plus/td-p/190835 ) kijken wat de verwachte lever datum is .

Nou zag ik gisteren een verwachte datum van week 43+ , en vandaag staat er gewoon week 46+ ???????????????????????????? .

Vodafone dit kunnen jullie toch niet met klanten doen , ik heb ongelofelijk veel spijt dat ik vorig jaar van KPN naar vodafone ben overgestapt en al annuleer ik mijn bestelling nu dan heb ik nog een contract tot 09-2015 , dus dat schiet ook niet op . Iedereen die ik ken heeft zijn iPhone 6 al sinds vorige week en ik mag gewoon nog 5 weken wachten , maar moet wel al het duurdere abonnement gaan betalen terwijl er nog geen toestel is geleverd .

Ik vind de gang van zaken bij vodafone ronduit schandalig . Heb 24-09 al een klacht ingediend via het feedback formulier , maar zoals verwacht heb ik daar nog geen reactie op ontvangen .
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Lees ik het echt goed?
WAUW.... gaat dan deze week EINDELIJK mijn 6+ Gold aankomen bij mij.... SPANNEND!!!!
Rhardeveld

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Maddox1986 je kunt toch annuleren word alles weer in oude hersteld zoals het was daarna kun je alsnog andere opties bekijken volgens mij
Maddox1986

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als ik annuleer dan ga ik terug naar mijn 2 jarig sim-only abonnement dat in 09-2015 afloopt . Wil ik naar een andere provider moet ik het Sim-only abonnement afkopen ( 12x 32€ ) ????
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
In de eerste plaats wil ik even vermelden dat ik totaal geen moeite heb met het feit dat er voor de levering van de iPhone 6 en iPhone 6+ rekening gehouden moet worden met een ietwat langere levertijd. Van het toestel zijn er per slot van rekening niet voor niets in de eerste week meer dan 10.000.000. verkocht. Ik zou de laatste zijn die op het forum ging zeuren over een ietwat langere levertijd, daar de meesten van ons op dit moment in het bezit zijn van een (nog) goed werkende telefoon, waar we ons heus nog wel even mee kunnen behelpen.

Ik ben het echter wel volledig eens met Mvani voor wat betreft de geschapen verwachtingen ten tijde van bestellen die in mijn ogen totaal niet in verhouding staan met de momenteel daadwerkelijke levertijd. Ik heb op 29 september om even na 0.00 uur mijn contract online verlengd naar Red Super, en hier om 0.35 uur per email een orderbevestiging van gekregen. De door mij bestelde iPhone 6+ 128Gb SG, stond op het moment van verlengen als "per direct leverbaar". Pas laat in de middag is de status van "direct leverbaar" veranderd in "3 tot 4 weken levertijd". Afgelopen donderdag is er op het forum een schema gepost waar iedereen uit kan opmaken hoe lang de te verwachten levertijd van zijn of haar toestel bedraagt, dus dat is naar mijn mening prima geregeld. In mijn geval zou het toestel op die bewuste donderdag, geleverd worden in week 43, waar ik zoals gezegd geen moeite mee zou hebben. Op vrijdag zag ik dat de verwachting in positieve zin bijgesteld was naar week 42, dus een weekje eerder. Prima. Vandaag zie ik echter dat de verwachting plotseling opnieuw is bijgesteld. Dit keer echter in negatieve zin naar week 46+. Dat laatste zou betekenen dat ik waarschijnlijk 7 tot 8 weken (of misschien nog wel langer) moet gaan wachten op mijn telefoon, welke ten tijde van mijn verlenging als "direct leverbaar" vermeld stond. Het nieuwe abonnement is echter geen 10 minuten na de daadwerkelijke verlenging reeds van kracht geworden. Dit betekent dat ik per direct elke maand € 15,- boven op mijn normale abonnementsgeld ga betalen als aflossing voor een telefoon die ik waarschijnlijk pas zo'n 2 maanden later zal gaan krijgen. Vodafone zal dan als argument hiervoor waarschijnlijk aanhalen dat juist vanwege het aflossingsbedrag van € 15,- per maand dit nieuwe abonnement per direct moet ingaan, omdat anders de telefoon niet helemaal betaald zou worden. Mocht dit daadwerkelijk zo zijn, dan zal ik deze beredenering even snel weerleggen. Mijn oude contract had als einddatum 29 januari 2015. Ik heb 4 maanden voor deze datum mijn contract verlengd. De einddatum van mijn nieuwe contract is 29 januari 2017. Ik ga dus vanaf 29 september 2014 (moment van verlengen) 28 x € 15,- = € 420,- als aflossing betalen voor mijn nieuwe iPhone 6+. Had ik echter mijn contract verlengd aan het einde van de looptijd, dus op 29 januari 2015, dan zou de einddatum van mijn nieuwe contract eveneens 29 januari 2017 zijn. Ik zou dan als aflossing voor mijn nieuwe iPhone 6+ slechts 24 x € 15,- = € 360,- betaald hebben. Een verschil dus van € 60,- Ik ben dus van mening dat Vodafone er beter aan doet, het nieuwe abonnement in te laten gaan bij levering van de nieuwe telefoon (oftewel bij activering van de nieuwe simkaart), of, indien de telefoon dan nog steeds niet geleverd is, op de daadwerkelijke einddatum van het oude contract. Vandaar dat ik het dus ook volledig eens ben met Mvani voor wat betreft een compensatie voor die groep mensen die echt veel langer op hun toestel moet wachten dan de door Vodafone, in eerste instantie, geschapen verwachting. In mijn geval is het verschil tussen "per direct leverbaar" en de daadwerkelijk verwachte levering in week 46+ toch wel heel erg groot.

Dit neemt nogmaals niet weg, dat ik er alle begrip voor heb dat Vodafone niet iedereen van vandaag op morgen zijn bestelde telefoon kan leveren. Vodafone is nou eenmaal gebonden aan leveringen van Apple, en iets wat je nog niet hebt, kun je uiteraard ook nog niet leveren. Echter schep de verwachtingen niet te hoog. Zet geen voorraadindicatie op je site die je niet kunt waarmaken. En het is prima dat Vodafone, op veler verzoek, een schema gemaakt heeft waaruit iedereen kan opmaken wat de verwachte levertijd van zijn of haar telefoon zal zijn, maar spring ook hierbij niet van de hak op de tak. Vandaag week 43, morgen week 42 en drie dagen later week 46+. Hierbij weet ook niemand meer waar hij of zij aan toe is, ondanks de welgemeend goede bedoelingen. Overigens staat de levertijd voor het door mij bestelde toestel (iPhone 6+ 128Gb SG) in de shop op de website nog steeds op 3 tot 4 weken. De levertijd voor mijn toestel wordt naar de huidige verwachting 7 tot 8 weken (week 46+). Een van beide verwachtingen klopt dus voor geen meter. Een verschil namelijk van 100%.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die nog op zijn of haar telefoon zit te wachten, toch dat beetje geduld kan opbrengen, en dat de verwachtingen toch nog in positieve zin bijgesteld zullen worden.

En tot slot@Mvani. Voor de volle 100% eens met jou pleidooi. 😉
sjoerdvo

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is zo erg! Ik word elk keer van het kastje naar de muur gestuurd.
Men zegt elke keer: daarvoor moet je bij Dynalogic zijn. Dynalogic heeft die mail versturd enzovoort enzovoort

Ik heb mijn telefoon toch besteld bij VODAFONE!!!!!!!
Iets met klantvriendelijkheid????

Iphone 6 16GB SLV besteld op 19 september. In jullie tabel staat zelfs al dat die van de 25e al geleverd zijn.
Niks gelul met vetraging en nummerbehoud. Er staat nog steeds geen toestel gekoppeld zeggen jullie.
Ik ga morgen nu 1 keer bellen anders annuleer ik mijn bestelling echt Wat een WAARDELOZE service!!
Mvani

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Thewessen

Ik hoop dat mensen zich hier ook bewust van worden. Aan de ene kant is het natuurlijk niet de schuld van Vodafone, immers zijn zij ook volledig afhankelijk van Apple - echter is dat niet de zaak van de klant, totaal niet zelfs. Toevoegend aan jouw verhaal: het is waarschijnlijk zo dat er in de algemene voorwaarden opgenomen is dat er geen rechten kunnen worden ontleend aan de indicatie van de levertijd (zie hieronder) - maar hier prevaleert wet vrijwel altijd boven algemene voorwaarden. Dan beginnen verwachtingen inderdaad een rol te spelen. Zoals bij conformiteit in het wetboek de verwachting een rol speelt, speelt de verwachting ook zeer zeker een rol bij de levering. In essentie wordt er een scenario geschetst waarop men een financiële beslissing stoelt, die achteraf niet blijkt te kloppen. Dat VF een toestel op een willekeurige, leveranciersafhankelijke datum zou mogen leveren is onredelijk bezwarend wanneer jij besluit iets te kopen op basis van een vooraf aangegeven levertijd. Die is dan ook bepalend voor de contractuele verplichting.

Hoe dan ook. Ik blijf geduldig wachten. Ik ben er van overtuigd dat alle mensen achter de VF klantenservice goede bedoelingen hebben, je kan immers niet iedereen positief gestemd krijgen. Helemaal niet met een belabberde leverancier zoals Apple. Die mag ook wel wat doen aan haar voorraadbeleid 😉 Er zullen heel wat boze early adopters zijn, omdat ze nu min of meer tot mainstream adopters worden toebedeeld. Haha

Mvg,
Mvani

Edit: Even de bijbehorende artikelen gezocht uit de AV.

Ik citeer uit art. 5 lid 2 AV Red:
"Eventueel in de Overeenkomst genoemde termijnen (waaronder (op)levering- en prestatietijden) gelden bij
benadering en niet als fatale termijn. De overschrijding van een termijn brengt Leverancier niet in verzuim.
Eventueel in de Overeenkomst genoemde termijnen (waaronder (op)levering- en prestatietijden) zijn onder meer
gegeven op basis van de door de betrokken toeleveranciers aan Leverancier verstrekte gegevens. Blijkt gedurende de uitvoering van de overeenkomst dat om welke reden dan ook (waaronder oorzaken gelegen bij het personeel van Leverancier en/of zijn toeleveranciers) vertraging optreedt, dan zullen de termijnen met zoveel dagen worden verlengd als de opgetreden vertraging heeft bedragen. Dit geldt ook indien de vertraging een gevolg is van reeds bij het sluiten van de Overeenkomst voorzienbare omstandigheden."

jo. art. 17 lid 2 sub k:
"Leverancier is niet verantwoordelijk voor de hiernavolgende omstandigheden en niet aansprakelijk voor enige
schade die daaruit voortvloeit noch voor enige schade anders dan de directe schade zoals gedefinieerd in het
vorige lid van dit artikel (...); k. het overschrijden van termijnen (waaronder (op)levering- en prestatietijden);"

Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Mvani

Ik zal Vodafone ook zeer zeker niet proberen vast te pinnen op die voorraadindicatie op hun site. Ik ben me er absoluut van bewust dat Vodafone zijn klanten zeker niet doelbewust onnodig langer op hun bestelling zal laten wachten dan nodig is. Vodafone is absoluut afhankelijk van de leveringen van Apple, en als Apple niet duidelijk communiceert wanneer welke levering binnen zal komen, dan wordt het voor Vodafone onmogelijk om een exacte indicatie omtrent leveringen te geven. En net dan moet je het jezelf niet moeilijker maken dan nodig is. Gooi voor mijn part in een dergelijk hectische periode die voorraadindicatie van je site af als deze niet werkt zoals het zou moeten. Probeer te voorkomen dat mensen je op dergelijke dingen wel vast proberen te pinnen. Dit heb je namelijk wel zelf in de hand, en het scheelt je een hoop verwijten die je naar je hoofd geslingerd krijgt. Die medewerkers van de klantenservice hebben het, vooral in deze periode, toch al moeilijk genoeg. Maak het ze niet moeilijker dan nodig is. Ik zal ook niet telefonisch of via de chat gaan informeren of er al iets bekend is omtrent de levering van mijn telefoon. Daar zal ik hem absoluut niet sneller mee krijgen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat hij meteen opgestuurd zal worden zodra hij bij Vodafone binnen is. Ik heb in ieder geval per email een orderbevestiging ontvangen, en de Multisim is ook al binnen. Dan zal de rest ook wel goed komen op den duur. Waarom een hoop vragen gaan stellen waar je eigenlijk voor 99,9% zelf het antwoord al op kunt geven. En dat terwijl ook voor mij elke dag die ik langer moet wachten een dag te veel is. Dat zit nou eenmaal in de aard van het beestje. Zoals je zelf al zegt, wachten duurt nou eenmaal altijd lang. Overigens, de ervaring die ik met Vodafone heb omtrent compensaties, is behoorlijk positief. Dus dat zou deze keer ook nog wel eens los kunnen lopen.

Mvg,
Thewessen
Mvani

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Thewessen

Helemaal mee eens. Kritisch blijven, niet verwijten. Constructieve kritiek blijft nog altijd een van de betere.
Kudos 🙂

Nu maar hopen op snelle levering. 8 weken vind ik toch wel exorbitant veel. Maar zal inderdaad wel loslopen.

Mvg
Mvani
hippo

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Vodafone

Ik heb mijn I6 64GB SG op 19 september besteld. In jullie overzicht staat dat ie 'geleverd' zou moeten zijn, en jullie chat-medewerker zegt dat ik 'helaas moet wachten totdat Apple de toestellen levert.'

Wat is het nu? Geleverd maar nog geen toestel? Wachten op nummerbehoud? Behoor ik daar niet een bevestigingsmailtje van te krijgen dan? Help?


Begaaierd

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Iemand enig idee hoe de levering van de telefoons gaat bij andere providers?
Heb gekeken op het KPN forum en zie daar de laatste klacht over levering op 26 sept. Nu kan het zijn dat dat forum niet wordt gebruikt of dat KPN wel kan leveren.

Zie op de website van KPN ook dat de Iphone 6 16GB SG (waar ik nu dus 2,5 weken op wacht) direct uit voorraad leverbaar is?!?!
sjoerdvo

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nogmaals gebeld met VF. In tegenstelling tot de mevrouw op de chat kon deze mevrouw me wel gewoon normaal te woord staan.

"Ja meneer, dit is wel vreemd, we gaan een case voor u aanmaken".
Moet ik nu weer 2-6 werkdagen wachten!!! En ook gewoon pas na 20 keer bellen een case aanmaken he! Als ik niet zo vaak had gebeld had ik met kerst nog steeds geen Iphone.

19e een Iphone 6 16GB SLV besteld........

@hippo
Gewoon zo vaak mogelijk bellen. Hier hetzelfde verhaal. Drama

hjnkoll

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waardeloos!!!!!!!!!!!

Ik vind het wachten niet zo heel erg. Al was het wel flink balen dat je iets denkt op de releasedag te krijgen en dat het flink later wordt. Vervolgens krijg ik een sms dat het 3 weken gaat duren voor mijn telefoon binnen is. Maar op de orderstatuspagina is de laatste update van 22 september. Daar kan ik dus niets mee. Op dit forum staat bij de levertijden van 6 oktober levering week 41 (iphone 6 plus 16gb)!
Ik dacht net van laat ik eens bellen of ze me iets meer kunnen zeggen.
Word ik dus daar iemand te woord gestaan die zegt: uw toestel komt pas in week 43! ik geef aan deze mevrouw aan dat er op het vodafone forum week 41 staat (update 6 oktober). Zegt de dame aan de telefoon dat het niet waar is. Het is onmogelijk dat op het forum een andere datum staat. Ook zegt deze dame dat er alleen maar updates op het forum op vrijdag zijn. Waar zit ik dan nu naar te kijken, vraag ik aan haar. Nou niet naar ons forum, dat is onmogelijk.

Ik word dus gewoon voor leugenaar uitgemaakt! Waar kan ik mijn klacht indienen?

Edit moderator: Ik heb je bericht aangepast en de hoofdletters weggehaald.

SASKINN

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik wilde ook een klacht laten registreren door de klantenservice, die zei "het heeft geen zin" waarop ik nog maals zei ik wil een klacht indienen, zei ze weer "het heeft geen zin" ... toen heb ik zelf maar op de site gezocht naar een klachtenformulier. rare gang van zaken.
Jordizie

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Week 46+ voor Iphone 6 16GB SG is grapje toch hoop ik ? Word dus minimaal pas 2e week van november
Maar als ik over een 2 weken m'n telefoonrekening moet betalen, worden de kosten wel geïnd voor de telefoon...
Maxxx

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kreeg hetzelfde bericht van de klantenservice (week 43 zal mijn iPhone 6+ 16GB komen).
Maar... gister een mail gehad dat vandaag mij iPhone onderweg is.
Ze geven gewoon een hele ruime indicatie dat je op het ergste bent voorbereid maar hij komt hoogswaarschijnlijk eerder.
Raouldegraaf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Vodafone.
Week 46 komt voor mij niet echt lekker uit. (1 week levertijd bij bestellen, inmiddels een stuk meer, valse verwachtingen creëren etcetc.) Het kan me vrij weinig schelen welke kleur ik krijg, dus ik zou graag zien dat er gewoon een iPhone 6 16GB, naar mij wordt opgestuurd, ongeacht de kleur. Het lijkt mij proces-matig toch geen probleem om dit te regelen?
RemyPas

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Vodafone,

Kunnen jullie mij uitleggen hoe ik deze schema's moet lezen icm. een voorinschrijving in een fysieke Vodafone shop?
Ik heb 14 September een voorinschrijving gedaan bij een fysieke shop, op donderdag 18 September ben ik langs geweest om er een definitieve bestelling van te maken.
het betreft een verlenging voor een jaar, dus van nummerbehoud is geen sprake.

Navraag in de winkel leverde weinig op, zij geven aan geen inzicht te hebben in wanneer er geleverd wordt en zijn afhankelijk van wat er binnen komt.

Groet,
Remy

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic