@lukasdevriesZelfs annuleren bij vodafone is dramatisch!
De reden dat ik hier nog op 't forum zit is omdat ik ook nog wacht op mijn centen..
Kort tijdsverloopje:
- 1 Oktober rond 08:30 order geannuleerd
- 2 Oktober 08:03 nummerbehoud door vodafone aangevraagd.
- Bijna 6 oktober; mijn bestelling wordt nog altijd verwerkt?
Ik heb 'm dus geannuleerd.. Maar dat duurt bij dit zooitje ongeregeld lang... heeeeeel lang. Afdelingen werken langs elkaar heen, anders hadden ze geen nummerbehoud aangevraagd lijkt me..
Inmiddels heb ik al enkele dagen mijn iphone 6 via een andere provider. Vele malen beter, uitstekende service. Mijn oude provider biedt ook een uitstekende service. Zij hadden door vodafone namelijk vanuit 2 providers een aanvraag tot nummerbehoud binnen gekregen. Op mijn eigen verzoek hebben ze die van vodafone mooi afgekeurd.
Om antwoord op je vraag te geven, dat durf ik niet te zeggen.. gaat lang duren.
Mijn vraag voor vodafone: waarom kan het annuleren niet met 1 knop worden geregeld? Jullie werken toch vanuit hetzelfde systeem lijkt me. Zo niet, dan adviseer ik jullie bij deze om over te stappen naar een ander systeem (het liefst naar een andere provider, maar dat betekent dat vodafone moet worden opgeheven..).
Een nieuw systeem kost centen, maar een betere service behoudt klanten. Zal op de lange duur dus juist meer geld in 't laatje brengen.