Maartje schreef:Jullie snappen het echt niet he? De interne bedrijfsstructuur maakt ons als klant van Vodafone NIET uit. Wij willen informatie van Vodafone over onze bestelling. Dat is het enige waar we om vragen. Dat jullie afdelingen zo gefragmenteerd zijn en allemaal opgesloten zitten in hun eigen hokje is geen excuus voor de gebrekkige informatieverlening aan klanten.
Ik wil wel graag nog één ding benadrukken, het heeft geen zin om meerdere keren per dag te bellen met verschillende afdelingen van onze klantenservice.
Zoals ik eerder al heb gezegd zijn er specifieke afdelingen binnen Vodafone die zich echt alleen maar bezighouden met bestellingen. Onze klantenservicemedewerkers kunnen bestellingen wel nakijken, maar beperkt omdat zij niet toegang hebben tot alle systemen. Daarom is het mogelijk dat klantenservicemedewerkers niet alle informatie kunnen zien. Wil je dus informatie over je bestelling heeft het minder zin om naar 1201 te bellen. De 0800-nummers zijn dan voor jou de beste optie. Chatten kan ook, maar vraag dan naar iemand van de verkoopafdeling.
Goed om te lezen dat sommigen vandaag positief bericht hebben gekregen trouwens.
@JeeWeetje Op pagina 1 staat het volgende:
iPhone 6 Plus 16GB Silver
1 week
Deze informatie hebben we op 29 september voor het laatst bijgewerkt dus die levertijd geldt vanaf die datum. Zodra wij meer weten werken we die informatie weer bij.
Maartje schreef: Chatten kan ook, maar vraag dan naar iemand van de verkoopafdeling.*verwijderd* Punt is gemaakt en bericht is aangepast.
kanditzomaar schreef:Als toevoeging, heb 3 uur geleden ook gechat, toen was nog helemaal niets bekend !
Net ook een mail gekregen, bestelling is vertuurd wordt morgen bij je aangeboden, ter info, verlenging online, order bevestiging: 19-09 05.55 uur, iPhone 6 SP 64 Gb.....
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.