Maartje schreef:Dit bedoel ik nu met onterechte redenen geven voor het gebrek aan informatie. Dus voor de mensen die vanaf nu bestellen is de situatie hetzelfde en kunnen jullie wel een levertijd geven? Maar voor de mensen die hem al besteld hebben kan dat niet omdat voor iedereen de situatie anders is? De levertijd voor nieuwe bestellingen hangt toch sowieso af van al gemaakte bestellingen?
@DauphineH
Omdat dat per klant verschilt en wij dit dus niet via het forum kunnen inzien. Anders zouden we daarover ook graag meer duidelijkheid geven. We kunnen dus alleen aangeven wat de verwachte levertijd is voor bestellingen die vanaf nu worden geplaatst.
Jordizie schreef:Dit had ik bij de iPhone 5 ook. Eerste levering na 3 weken. Deze bleek defect. Na retourneren kreeg ik 4 weken later mijn toestel. Inderdaad achteraan aansluiten dus.
Ik heb supernetjes mijn Iphone afgelopen vrijdag gekregen. Snelle levering en ze hadden met tijdig op de hoogste gesteld. Nu is het alleen zo dat mijn Iphone bij levering al kapot is, heb hem nu terug gestuurd en sta waarschijnlijk weer achteraan in de wachtrij en kan dus nog wel even wachten op m'n nieuwe telefoon.
DarkPino schreef:Ik ben het met je eens, maar het probleem bij een groot bedrijf zoals Vodafone is dat er niemand meer verantwoordelijk kan worden gehouden voor de acties van het bedrijf als geheel. Daarom is het belangrijk netjes te blijven. Echter ben ik wel van mening dat we ons niet als schapen hoeven te behandelen en Forum admins/chat medewerkers etc. zijn nu eenmaal de vertegenwoordigers van Vodafone en moeten met dit soort situaties gewoon beter omgaan. In Maartjes berichten van vandaag staat geen enkele informatie waar ook maar iemand wat aan heeft die op zijn telefoon zit te wachten. Dat is niks persoonlijks naar haar, maar dat is wel de status waar we nu beland zijn. Forum admin die voortdurend dezelfde berichten blijven herhalen (misschien van hogere hand) omdat er allerlei interne zaken spelen die het hen onmogelijk maakt om goede informatie te plaatsen. Verder blijft Vodafone mooi nieuwe klanten binnenharken en zijn klanten zoals ik die bijvoorbeeld nog 1 of 2 maanden een abbo hebben de laatste personen die een telefoon gaan krijgen omdat we toch nog even klant zijn bij Vodafone. En het is ze dus mooi weer gelukt.
Arme Maartje...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.