rckv schreef:Er is mij verteld dat je nu nog kan annuleren maar ook nog na levering van het toestel. Het toestel kan ook nog erg tegenvallen natuurlijk.
Het is toch mogelijk om binnen 14 dagen je abonnement te ontbinden?
Wachtende schreef:
Ik lees al enige tijd mee. Ik heb mijn bestelling online geplaatst op vrijdag 19 september in de ochtend. Vodafone heeft niets laten weten over de telefoon maar mijn abonnement was dezelfde dag nog om gezet. Aangezien de levering van het toestel nog wel 3 weken kan duren, heb ik contact opgenomen met de klantenservice om te vragen of het ingaan van het nieuwe abonnement verzet kan worden naar het moment dat ik de telefoon ontvang. Dit was helaas niet aan te passen. Dit lijkt mij vreemd en ik ben dan ook erg boos geworden aan de telefoon.
Na overleg kwam de mevrouw terug aan de telefoon en bood me 6 maanden 50% korting aan op mijn abonnement als tegemoetkoming.
Mijn advies: bel de klantenservice en klaag flink over de gang van zaken en het gebrek aan informatie. Het lijkt mij dat iedereen een dergelijke korting moet kunnen krijgen. Ik was al klant maar heb nooit kosten buiten mijn bundel oid.
esab schreef:Ik heb precies naar dit voorbeeld geïnformeerd bij de klantenservice. Er werd mij verteld dat je dan het beste kan wachten tot je het toestel wel hebt (anders zet je iets stop en loopt die levering misschien door en krijg je dat gezeur weer) en dan het toestel terugsturen en daarmee de koop/verlening ongedaan maken. Het zal veel tijd kosten want het zouden veel administratieve handelingen zijn, maar je oude abonnement zou dan inderdaad weer teruggezet worden en aflopen op de voor dat abonnement geldende einddatum.
Wanneer ik nu mijn bestelling annuleer, annuleer ik daarmee alleen het toestel of ook het nieuwe abo wat direct is ingegaan? Gaat mijn oude abo, die nog 4 maanden zou duren, dan weer verder?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.