Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Tom21

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
I have an order confirmation from the 19th, at 0:33. I ordered via the webshop iphone 6 64GB SG. I switch from a different provider and want to take my number with me.
And to be honest I have the feeling that if you asked for a number take over you were completely neglected regarding the first bunch of phones.

I knew that I would need to potentially wait. Fair enough. But VF deducted already 460€ from my bank account. Today I was told that I could have picked a different payment option... I just think why not simply deduct the money when the phone gets send out.

So... Happy waiting time to everyone. I hope VF learns from this for upcoming iPhone releases.
Mikezdj

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Na dit hier te lezen ben ik blij dat ik m'n order geannuleerd heb en m'n contract heb opgezegd!

Vrijdag naar een phonehouse gegaan abbo bij hi afgesloten wat overigens 10 euro goedkoper is met 2 gig meer dan Vodafone, werd perfect geholpen en kan +- woensdag m'n telefoon ophalen 🙂
rckv

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En terecht, als ik nu nog de mogelijkheid had om dat te doen .. zou ik geen seconde twijfelen.
ReneH

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 sept, 02:10
Bevestiging datum en tijdstip: 19 sept, 02:15
Medium: Online
Type iPhone: 6 64gb SG
Levering: GEEN FLAUW IDEE!!!

Dacht vrijdag nog, ach komt ie maandag of dinsdag wel, mensen hebben het ook druk. Maar ik lees nu constant dat latere bestellingen wel al geleverd zijn of worden. Maak mensen dan ook niet gek met je pre order bull**bleep**, dan roep je dit gezeik over jezelf af!
Ben ook nog eens een VF klant van het eerste uur nog uit het libertel tijdperk, niet dat ik dan perse voor getrokken wil worden maar had toch wel enige coulance verwacht!!
En ja het is maar een telefoon, dus??
AJ1304

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 september - 01:15
Bevestiging datum en tijdstip: 22 september - Via chat opgevraagd (zou het automatisch binnen 24 uur ontvangen??
Medium: Telefonisch
Type iPhone: Iphone 6 Gold 16 GB
Levering: 26 september - 18:18
Chicco_Himself

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Dan ben ik benieuwd.... Ik heb hem de 19e besteld via f&f. Zojuist nog gechat met een medewerkster welke aangeeft niet te kunnen zeggen wanneer de 6+ 64GB geleverd gaat worden. Ik moet wachten tot ik mail krijg....
ReneH

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
bleep, jaja, was niet wat ik typte. Wordt ik nu ook gelijk gebanned ????????
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19-09 omstreeks 00:50
Bevestiging datum en tijdstip: 19-09 12:48

Medium: Telefonisch
Type iPhone: iPhone 6 Plus 16 GB SG
Levering: ??
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Als iedereen kopieert en aanvult blijft het één overzicht/lijst.


Flieger:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 september 01:58u
Bevestiging datum en tijdstip: 19 september 02:05u
Medium: Online F&F
Type iPhone: iPhone 6 64GB Space Grey
Levering: onbekend


ReneH:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 sept, 02:10
Bevestiging datum en tijdstip: 19 sept, 02:15
Medium: Online
Type iPhone: 6 64gb SG
Levering: onbekend


AJ1304:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 september - 01:15
Bevestiging datum en tijdstip: 22 september - Via chat opgevraagd (zou het automatisch binnen 24 uur ontvangen??
Medium: Telefonisch
Type iPhone: Iphone 6 Gold 16 GB
Levering: 26 september - 18:18


DarkPino:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19-09 omstreeks 00:50
Bevestiging datum en tijdstip: 19-09 12:48
Medium: Telefonisch
Type iPhone: iPhone 6 Plus 16 GB SG
Levering: onbekend
Chicco_Himself

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Flieger:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 september 01:58u
Bevestiging datum en tijdstip: 19 september 02:05u
Medium: Online F&F
Type iPhone: iPhone 6 64GB Space Grey
Levering: onbekend


ReneH:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 sept, 02:10
Bevestiging datum en tijdstip: 19 sept, 02:15
Medium: Online
Type iPhone: 6 64gb SG
Levering: onbekend


AJ1304:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 september - 01:15
Bevestiging datum en tijdstip: 22 september - Via chat opgevraagd (zou het automatisch binnen 24 uur ontvangen??
Medium: Telefonisch
Type iPhone: Iphone 6 Gold 16 GB
Levering: 26 september - 18:18


DarkPino:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19-09 omstreeks 00:50
Bevestiging datum en tijdstip: 19-09 12:48
Medium: Telefonisch
Type iPhone: iPhone 6 Plus 16 GB SG
Levering: onbekend

Chicco_Himself:
Nieuw Contract
Orderdatum en tijdstip: 19/9 01:00 uur
Bevestiging datum en tijdstip: 19/9 01:04 uur
Medium: f&f
Type iPhone: iPhone 6 Plus 64GB Goud
Levering: nog geen mail ontvangen....



CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 sept, 00:32:16
Bevestiging datum en tijdstip: 19 sept, 02:26
Medium: Online
Type iPhone: 6 64gb SG
Levering: onbekend
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Flieger:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 september 01:58u
Bevestiging datum en tijdstip: 19 september 02:05u
Medium: Online F&F
Type iPhone: iPhone 6 64GB Space Grey
Levering: onbekend


Chicco_Himself:
Nieuw Contract
Orderdatum en tijdstip: 19/9 01:00 uur
Bevestiging datum en tijdstip: 19/9 01:04 uur
Medium: f&f
Type iPhone: iPhone 6 Plus 64GB Goud
Levering: onbekend


ReneH:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 sept, 02:10
Bevestiging datum en tijdstip: 19 sept, 02:15
Medium: Online
Type iPhone: 6 64gb SG
Levering: onbekend


AJ1304:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 september - 01:15
Bevestiging datum en tijdstip: 22 september - Via chat opgevraagd (zou het automatisch binnen 24 uur ontvangen??
Medium: Telefonisch
Type iPhone: Iphone 6 Gold 16 GB
Levering: 26 september - 18:18


DarkPino:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19-09 omstreeks 00:50
Bevestiging datum en tijdstip: 19-09 12:48
Medium: Telefonisch
Type iPhone: iPhone 6 Plus 16 GB SG
Levering: onbekend


CopyCatz:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 sept, 00:32:16
Bevestiging datum en tijdstip: 19 sept, 02:26
Medium: Online
Type iPhone: 6 64gb SG
Levering: onbekend
esab

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Flieger:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 september 01:58u
Bevestiging datum en tijdstip: 19 september 02:05u
Medium: Online F&F
Type iPhone: iPhone 6 64GB Space Grey
Levering: onbekend


Chicco_Himself:
Nieuw Contract
Orderdatum en tijdstip: 19/9 01:00 uur
Bevestiging datum en tijdstip: 19/9 01:04 uur
Medium: f&f
Type iPhone: iPhone 6 Plus 64GB Goud
Levering: onbekend


ReneH:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 sept, 02:10
Bevestiging datum en tijdstip: 19 sept, 02:15
Medium: Online
Type iPhone: 6 64gb SG
Levering: onbekend


AJ1304:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 september - 01:15
Bevestiging datum en tijdstip: 22 september - Via chat opgevraagd (zou het automatisch binnen 24 uur ontvangen??
Medium: Telefonisch
Type iPhone: Iphone 6 Gold 16 GB
Levering: 26 september - 18:18


DarkPino:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19-09 omstreeks 00:50
Bevestiging datum en tijdstip: 19-09 12:48
Medium: Telefonisch
Type iPhone: iPhone 6 Plus 16 GB SG
Levering: onbekend


CopyCatz:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19 sept, 00:32:16
Bevestiging datum en tijdstip: 19 sept, 02:26
Medium: Online
Type iPhone: 6 64gb SG
Levering: onbekend

esab:
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 22-09-2014 13:35:40
Bevestiging datum en tijdstip: 23-09-2014 14:33
Medium: Online
Type iPhone: 6 64gb Silver
Levering: onbekend
rikclaessens

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Dit is echt een déjà vu van de release van de vorige iPhone. Denkt Vodafone nu echt dat de manier waarop er nu gecommuniceerd wordt met de klanten acceptabel is? Kom op Vodafone, breng ons op de hoogte!
Vertrigo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vraag me af of er überhaupt iemand een sms heeft gekregen vandaag..
delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Nog niets, ook geen e-mail.
Metaframe

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb ook niets ontvangen, begin het goed beu te worden!
erikl86

Stamgast
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19-09 omstreeks 00:15
Bevestiging datum en tijdstip: 19-09 0:35
Medium: Telefonisch
Type iPhone: iPhone 6 Plus 16 GB SG
Levering: ??
Armo2pac

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
22-09-2014 pre order gedaan telefonisch
verlenging
geen simkaart geen nummer geen bull**bleep**
aan de medewerker gevraagd welke meeste kans gaf om op release te krijgen krijg ik door 128gb iphone 6 SG
dus die ook besteld wordt tegen mij gezegd van ik zie geen problemen u krijgt de telefoon op de 26ste.
ik donderdag bellen naar klantenservice na 30m wachten krijg ik door dat het 2 tot 4 weken kan duuren.
na beetje ruzie maken krijg die jongen bij wie ik m verlengd heb.Ja meneer sorry dit dat ik ga even bij verzending vragen krijg ik door 2 werkdagen hij ligt bij verzending.vandaag is 2de werkdag voorbij ik bellen ja meneer duurt 2 tot 3 weken.
Dus wordt constant voorgelogen door hun.
Ik vind het niet erg dat ik m later krijg maar als ze gaan liegen tegen mij dan ben ik t snel beu.
en de mensen die zeggen dat VF niks aan kan doen zijn ze zwaar naief en idioot in mijn opinie als het bij hun was gebeurt dan hadden ze wel anders gereageerd.
Vervolgens een vriend van mij gaat naar VF winkel in breda op donderdag besteld 128Gb SG en mag m vrijdag ophalen met nieuw abo.
dus where fuk is my phone
ik weet 1 ding zeker als ie donderdag niet binnen is ga ik gewoon annuleren want ga niet 60p/m voor een telefoon die ik niet heb en 4G die ik nog niet kan gebruiken en telefoon verzekereing van een telefoon die ik pas over een maand mischien krijg.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Joshuaphilippo ,

Zoals je weet zijn er vele bestellingen va de iPhone 6 geplaatst maar op dit moment is de voorraad niet genoeg om iedereen hiervan te leveren (dit is de voorraad die Apple naar voren schuift met en schatting).
Momenteel worden er nog steeds nieuwe toestellen bezorgt en hopelijk heeft iedereen binnenkort zijn nieuwe toestel binnen!

Wel balen hoe de klantenservice was!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic