@JeeWeetjeHoi.
Ik snap je frustratie heel goed! Ik heb exact dezelfde frustratie.
Ik heb gisteren een verhelderend gesprek gehad met de klantenservice!
Het zit zo:
Apple heeft met de iPhone 5 het als volgt gespeeld.
De toestellen die al meest besteld waren ( iPhone 5 16gb) die werden het minst geleverd! Zodat de klanten het om laten zetten naar een duurder toestel namelijk de 32gb of 64gb. Na 3 weken zijn ze de 16 gb pas weer gaan leveren!
Dit is een marktstrategie van Apple (bedrijfstechnisch heel erg slim maar vervelend voor ons als klant)
Dit is vodafone niet aan te merken! Het gebrek aan communicatie natuurlijk wel!
Daarnaast krijgt vodafone vlak van te voren te horen hoeveel erg geleverd zou gaan worden en ook daar is Apple niet erg duidelijk in( marktstrategie) de beloofde "10.000" zijn er uiteindelijk maar 1000 geworden! Deze 1000 worden landelijk verdeeld door vodafone over winkels, online en telefonische bestellingen!
Begrijp me niet verkeerd! Ik voel me ook genaaid momenteel maar ik begrijp dat vodafone niet veel kan! Aangezien de marktstrategie van Apple lastig te voorspellen is en dus ook niet bekend word gemaakt wanneer ze wat precies leveren!
Daarnaast is het zo dat de medewerkers van de klantenservice voornamelijk uitzendkrachten zijn die dit werk verplicht moeten doen ivm uitkering!
Als je mazzel hebt krijg je een "echte medewerker van vodafone " aan de lijn en deze mensen zijn degene die je heel goed zoals wat ik nu vertel kunnen uitleggen wat nu precies het probleem is!
Hoop dat je er wat aan hebt!