Mikezdj schreef:In een van de posts die gisteren is geplaatst op dit forum kon je zien wat de actuele wachttijden zijn voor nieuwe bestellingen. Waarschijnlijk heeft hij een iPhone besteld die op dat moment nog op voorraad was!
Het is toch van de zotte dat n maat van me gister een iphone 6+ bij Vodafone heeft besteld online nieuw abbo en hij vandaag een track en trace krijgt voor morgen!?!?
TakkuNL schreef:
Verschillende abonnementsvormen (zoals de F&F, nummerbehoud etc) zorgen vaak voor meer werk voor een medewerker, waardoor een dergelijke order niet zo snel verwerkt kan worden als een simpele verlenging die geautomatiseerd in het systeem gezet kan worden.Het typische is nou juist dat de "simpele verlenging" die ik online gedaan heb, waar verder dus geen telefonische medewerker aan te pas hoeft te komen, nu nog niet is uitgeleverd terwijl mensen die wel aan de telefoon hebben gehangen op een later tijdstip nu al voorzien zijn. Ik zou zeggen beloon de mensen die het bestelsysteem zo min mogelijk belasten qua personeel (en dus zelf online de zaak inkloppen) maar zo werkt het dus niet in dit digitale tijdperk...
Weert_Gilders schreef:Maar beste Weert_Gilders, wat versta jij dan onder goede service? Ben jij tussentijds op de hoogte gehouden? Voor de duidelijkheid: mensen die vorige week 's nachts besteld hebben, zouden normaliter hun telefoon vandaag moeten ontvangen. Dus er is niets bijzonders aan de hand bij die gevallen, daar doet Vodafone gewoon wat het heeft beloofd en hoort na te komen. Vind jij het normaal dat mensen soms zonder bericht een iPhone ontvangen, soms een mail met daarin dat de telefoon morgen geleverd wordt en 'm dan toch vandaag ontvangen, dat mensen zelf achter een 3S code aan moeten gaan via een klantenservice, enz enz.?
Ik raad jou aan hetzelfde te doen en je mening niet te baseren op je eigen negatieve ervaring. Vodafone levert een hele hoop klanten hier prima service, getuige de vele postieve berichten hier. Als alle mensen hier een weekje geduld hadden gehad ipv continu te lopen zeuren over status-updates etc. dan hadden ze gewoon vandaag hun telefoon gekregen zonder al dat negatieve gezeik hier.
Dus nogmaals, bedankt voor de goede service vodafone!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.