Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
MDJ81

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
heel bijzonder allemaal, ben al jaren vaste klant van Vodafone, neem er een extra abonnement bij voor mijn dochter (telefoon kaapt papa ^^) maar je hoort echt niks, moet overal zelf achteraan en ondertussen lijkt het alsof iedereen hem eerder krijgt die hem later besteld heeft. Toestel is volgens de webshop ook op voorraad dus waar zit het probleem dan in ? Niemand die daar duidelijkheid over kan of wil geven.
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Via de chat nogmaals gevraagd voor 3S code, was in behandeling. Na verlaten v chat een sms met 3S code, wel ruime aflevertijd. Maar alles komt goed!
GiovanniG

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Mailtje vandaag ontvangen waarin staat morgen levering, dit is echter onjuist want volgens postnl wordt hij vandaag al geleverd tussen 13 en 15uur. Heb overig de 64gb SG online verlengd om 0:01uur de 19e
Mikezdj

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Het is toch van de zotte dat n maat van me gister een iphone 6+ bij Vodafone heeft besteld online nieuw abbo en hij vandaag een track en trace krijgt voor morgen!?!?
MDJ81

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
het wordt idd steeds gekker 😞
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Wauw, en ik maar 's nachts opblijven om 'm te pre-orderen. Is van de zotte inderdaad... En tegen mij zeggen op de chat, jaaa maar de leveringen gaan op volgorde. Volgens mij zijn ze Arabisch bij Vodafone, alles achterste voren lezen. Jammer.
seantjuh

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zou em volgens de mail morgen geleverd krijgen. Na opvragen 3S code bleek hij onderweg te zijn!

Sandokanz

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
YES. Ik heb mijn zilvere 128G Iphone 6 zojuist gekregen van de vriendelijke postbode.
Hij had nog 12 pakketjes en iedereen was blij er mij. Voor de personen die geintresseerd zijn -> ik heb de telefoon vrijdag ochtend om 11:46 besteld via internet via een verlenging van het abb. Succes voor de personen die nog aan het wachten zijn. Het is het wachten we waard.


Even een vraag aan Vodafone: -> Ik heb weer een nano kaart gekregen. Ik heb de oude nog in de Iphone 5 en die werkt gewoon. Kan ik de nieuwe kaart gaan gebruiken als duo-kaart? Zou me wat geld kosten namelijk. Wilde deze toch al gaan bestellen.

Hoor het graag.

Sadokanz
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik zit met spanning te wachten op de pakketbezorger. Normaal komt hij elke dag om 11:30 hier op de zaak....... Volgens mij heeft hij het druk........... iPhones afleveren misschien?

Goed ff zonder dollen.... Kijk ik ben al jaren ondernemer, en weet intussen dat je nooit op volgorde van bestelling kan leveren..... Voor een klein bedrijf is dat te doen, moeër niet voor z'n groot bedrijf als Vodafone...... En bij KPN gaat het ook niet goed........ Daar heb ik ook een een contract, en daar heb ik wel iets van gehoord, maar krijg hem pas over twee weken.

En ja, het is maar een telefoon, maar kan me voorstellen dat als je zo appleminded als ik bent, dat het heel frustrerend is.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Bedankt voor de info! @Jaap1981

Weer verkeerde info van Vodafone dus, dat ze zeggen dat het op volgorde wordt geleverd.
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Heeft er ook maar iemand wat gehoord over de 6 plus? Track en trace? Of iets dergelijks? Volgens mij zit daar nl het euvel...
tiggelmania

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vanmorgen mail gehad van Vodafone, morgen wordt mijn iPhone 6 16GB Space Grey thuis bezorgd.
Vorige week vrijdag 19-09 omstreeks 09:00 via F&F verlengd.
erikl86

Stamgast
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Vrijdag 19 september om 0:15 de Iphone 6+ 16gb Space gray bestelt met verlenging en kreeg de bevestiging om 0:30.

Zojuist op de chat vernomen dat de telefoon volgende week pas geleverd wordt. Op de vraag waarom er op het forum staat dat mijn variant direct beschikbaar is en hij toch pas volgende week komt had de meneer geen antwoord.
Een teleurstelling voor mij in iedergeval. En wat betreft de mensen die de service van Vodafone top vinden en ze kudo's geven. Kijk even verder dan alleen je eigen bestelling. Bij het merendeel zijn de antwoorden tegenstrijdig en is de levering later terwijl ze eerder bestelt hebben.

Als je even een snelle blik werpt op de site http://www.iculture.dannyhtek.nl/ kan je zien dat KPN, HI en T-mobile veel verder zijn met de statussen.

Dit alles staat even los van het feit dat de wereld niet vergaat als je hem niet vandaag krijgt, maar dat is een andere discussie 😉
MDJ81

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
het is niet te geloven, krijg net bericht dat ik een leverafspraak kan maken. Dus toch 😉
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Tof MJD! Wat voor toestel?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Wat heb jij toch geluk haha. Ik heb precies dezelfde telefoon besteld en op dezelfde tijd. Hopen dat ik zo ook een berichtje krijg! ^^. Heel veel plezier ermee!
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik kan me voorstellen dat als je 100 briefjes per seconde op je bureau krijgt, je door de bomen het bos niet meer ziet...... Overal gaan dingen fout....... Zelfs ik maak fouten.... ????
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Zelfs jij Jaap? Dat kan ik mij NIET voorstellen! @Jaap1981
MDJ81

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
I6+ 16Gb gold 🙂 Hopen dat het voor jullie nou ook een beetje op gaat schieten !
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ik zag het, top! Veel plezier ermee! Ik blijf de verdere berichten volgen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic