Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Robertsiekmans

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg ook maar geen informatie.
Heb een iPhone 6, 16GB Spacegray online besteld om 18-09, 23:23. Er staat al een week bij mijn orderstatus dat de 'fulfillment in progress is'. Wel een orderbevestiging gekregen daarna bleef het stil...
Tot 3 keer toe via de chat geen Track en trace code gekregen. "kan alleen een code opzoeken als ik een leveringsbevestiging heb ontvangen".
Vind het erg jammer (op zn zachts gezegd) dat Vodafone geen eenduidige communicatie voert. Genoeg mensen die wel al zeker weten dat hun telefoon geleverd wordt, die na mij hebben besteld...
Blijf hoop houden natuurlijk...
Weert_Gilders

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
"Beste klant,
Je bestelling is verstuurd. Hieronder vind je meer informatie over de levering, tips & tricks voor je smartphone en contactgegevens voor al je vragen."

Vorige week vrijdag een belletje gedaan, een weekje later is mijn toestel onderweg. Vodafone, hardstikke bedankt voor de prima service weer, ik ben hardstikke tevreden!

Edwizzle

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Had vandaag helemaal geen hoop meer dat ik mijn iPhone 6 64gb SG zou krijgen....
Geen mail gehad van Vodafone, geen sms, niks bij de chat gehoord...

Maar dan zojuist een SMS gekregen van PostNL dat die toch onderweg is! 😄
Super blij!

btw: telefonisch besteld om 00:56 op 19-09-2014.:D

Vertrigo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik word nog altijd niets wijzer over mijn bestelling met nummerbehoud.

Nummerbehoud zou pas worden aangevraagd zodra er een toestel aan mijn order is gekoppeld. Bij een ander is nummerbehoud al goedgekeurd terwijl er geen toestel aan zijn/haar order is gekoppeld.

Nummerbehoudstatus pagina geeft bij betreffende aan dat er geen status beschikbaar is.

Volgens de chat is er van mijn nummer nog geen nummerbehoud aanvraag gedaan naar mijn huidige provider.

Waarom bij de ene wel en de ander niet?
Robertsiekmans

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch ineens een mail met goed nieuws! Order is afgerond en zal (volgens de mail) morgen geleverd worden.
MvMoorsel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goed nieuws! Veel plezier met je nieuwe iPhone! 😄

Graag wil ik toch iets aan deze post toevoegen. Misschien praat ik voor mijn beurt, maar...
Ik heb ook mijn iPhone 6 64gb SG telefonisch besteld op 19-09-2014, om 00:29. Volgens chat en telefoon was er nog niks bekend en volgens mijnpakket is er ook niks bekend. Op volgorde van bestelen...?

Nu vind ik het niet zo erg om mijn telefoon een paar dagen later te krijgen. Maar voor dit soort lanceringen moet men toch een (communicatie) protocol voor medewerkers hebben...

EDIT 10.49
Zojuist ook een sms ontvangen met de S3 code. Pakket bezorger is tussen 11.00 en 13.00 bij mij thuis. Alleen jammer dat ik inmiddels in de andere kant vh land zit. Dan maar straks na werk!

Succes en veel plezier iedereen!
seantjuh

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zojuist een mail ontvangen en krijg hem waarschijnlijk morgen volgens de mail, alleen bij de datum staat wel de datum van vandaag dus toch zo maar even de 3S code opvragen... Wat ik raar vind is dat ik hem veel eerder besteld heb dan de meesten hier die hem vandaag al krijgen. Maar goed. Ik moet vandaag toch werken en ik ga geen vrij nemen om een telefoon in ontvangst te kunnen nemen. Dagje meer kan er ook nog wel bij.
Robertsiekmans

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@MvMoorsel Dank je! Hoop dat jou iPhone ook snel komt!

Maar dat was ook mijn punt. Communicatie kan beter bij een bedrijf dat om communicatie draait.
rem4rk4ble

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
15 min geleden mail gehad dat hij verstuurd is en morgen wordt aangeboden.
5 min geleden SMS gehad dat hij onderweg is met een 3S code en inderdaad, wordt geleverd tussen 12-14, Vandaag 😄

Gaat om een verlenging. via de telefoon om 01:20 gedaan (00:00 begonnen met in de wacht hangen) en de iPhone 6 16GB ruimtegrijs
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
iPhone 6 plus nog steeds niet verstuurd naar PostNL, maar ik hou de moed erin! 😄

00:06 besteld.
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Lijkt er op dat de 6 een stuk sneller geleverd wordt dan de 6 plus
vdlindenmark

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas heb ik hem nog niet ontvangen 😞 Via de chat ook geen T&T code ontvangen. Nog geen mail en mijn orderstatus kan ik zelf niet checken (via telefoon besteld) Order bestaat gelukkig wel 🙂

Zou iedereen zijn order en status toe kunnen voegen op deze website? http://www.iculture.dannyhtek.nl
Hij is niet van mij maar op die manier krijgen we wel een compleet(er) overzichter van de statusen en levertijden.
KMRC

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Volgens mij duurt het vrij lang om een eerdere bestelling/verlenging weer ongedaan te maken. Hoelang duurt dat Serkan?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
@vdliundenmark Gedaan! 🙂
fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik zie in jouw overzicht http://www.iculture.dannyhtek.nl dat bijna alle HI abonees status 4 hebben... Dus KPN kan wel op de gestelde datum leveren
Weert_Gilders

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Nog beter nieuws, vanmorgen kreeg ik om kwart voor 9 een mail dat mijn telefoon morgen binnen zou komen en zojuist kreeg ik een sms van mijn postbezorger dat hij de telefoon vandaag tussen 16:00 en 18:00 hier af komt leveren. Wederom hulde voor vodafone voor de uitstekende service weer!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
@Weert_Gilders Top! Veel plezier ermee! 😄
Sanne198

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
yeah!.. k heb mn mail binnen happy me!... nu wachten op mijn 3s code.. woohoo!


Hidduh

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Net bericht ontvangen dat de pakketbezorger onderweg is met mijn iPhone. I can't wait! 😄
Sanne198

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
van vodafone mijj 3s code gehad morgen vroeg tussen half 10 en half 12 komt hij binnen.. mijn weekend kan nie meer stuk 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic