Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hahaha, ga je echt dien he!
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
yep..

ik heb de 16 en ik heb liever de 64gb.
had ik eerder aan moeten denken maar goed.
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Daarom heb ik gelijk een 128 besteld, heb al een 64gb
Zmilan89

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Serieus dikke kudo's voor de chatservice, op dit tijdstip nog met goed nieuws komen. Ook ik heb een T&T code gekregen en mijn levering staat morgenmiddag gepland :D. Voor de mensen die het willen weten, ook ik heb op 19 september verlengd rond 0:15, het gaat om een iPhone 6 64GB Space Grey. Geen bevestigingsemail in eerste instantie ontvangen, zelf contact opgenomen met servicedesk en bleek dat door een administratief foutje mijn email niet goed was genoteerd en alsnog bevestiging gekregen. Daarna niks behulpzaams meer gehoord, tot net pas. De chatservice is echt dik aan te bevelen!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ja ik vind ook dat de chatservice dikke kudo's verdiend! Ze proberen alles zo vlekkeloos te laten verlopen ookal lukt dat soms niet. Helaas moet ik nog een extra dagje wachten maar ach wat maakt het uit!

Allemaal veel plezier met jullie iPhone morgen! Niet meteen aan de kids geven, anders gaan ze buigen.
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Live chat geeft problemen, ligt eruit.
Wat ik nog niet snap ik bel woensdag middag, de medewerkster zegt ooh dat is mooi hij is al aangemeld bij postnl, vervolgens vandaag om 1700 via chat er is nog niks bekend alleen dat mijn bestelling correct is.
64gb + 01:15 besteld
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
De order status medewerkers van de chat zijn morgen 7 u pas weer bereikbaar. Nu zijn het medewerkers die alleen andere vragen beantwoorden! 🙂
ape

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
01:27 via de chat ook mijn 3S nummer ontvangen en volgens mijnpakket.nl morgen ook eigenaar van de iPhone 6 16gb SG. Had hem 19 september om 01:23 telefonisch besteld. Hopelijk krijgt iedereen hem verder morgen ook en slaap zacht voor nu 🙂
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Ik heb 19 september om ongeveer 02:00u een iPhone 6 64GB Space Grey besteld i.c.m. abonnementsverlenging via de Vodafone Friends & Family website. Abonnement is razendsnel omgezet maar over de levering van de telefoon is het doodstil.

Zojuist via de chat vernomen dat wel te zien is dat mijn toestel is besteld maar dat van levering op korte termijn geen sprake is. Ik moet mijn mail maar in de gaten houden.

Zodra ik de iPhone geleverd krijg zal ik deze retourneren en de hele abonnementsverlenging ongedaan laten maken. Ik stap over naar een andere provider en heb dan waarschijnlijk de telefoon nog sneller ook. Dag Vodafone, bedankt voor niets!
Mikezdj

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Helaas net ook met de Vodafone chat gesproken geen 3s code.. Dus verwacht hem niet meer vandaag.. Hopen op morgen dan maar.

Heb de iphone 6 plus 16gb zwart besteld op 19-02-2014 rond 02:30
DauphineH

Gedreven Meedenker
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Mikezdj
Hoe lang heb je moeten wachten op een gesprek?
TB

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
5:00 iemand van de chat gesproken. En dat is maar goed ook. Want ze gaan mijn telefoon tussen 15:00 en 17:00 leveren. Ik kon hem net ook al vinden bij mijn pakket. Complimenten aan de vodafone mensen van de chat.

Ik ben tevreden. Dus het loont om even te bellen of om toch het chatprogramma op te starten.


Mikezdj

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@DauphineH

Uhh 10 seconden?
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Apart, net gebeld, konden nog niets zien en ook dus geen S3 code, terwijl vriend van mij 19 sept 09:00 een bestelling had gedaan precies zelfde als de mijne en die krijgt hem vandaag, terwijl ik hem om 01:15 had besteld.
Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Is er uberhaupt iemand die een mailtje of sms heeft gekregen met een Track & Trace code? Of is die informatie allemaal via chat gekregen? Heb al online besteld op 18 september om 23.45. Ben vandaag jarig en zou wel een heel leuk cadeautje zijn.

Kom verder niet door de chat en hang nu telefonisch al 20 min in de wacht.
fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Welkom bij de Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.

Mod-Edit Serkan: Het is niet de bedoeling om chatconversaties met (namen van) collega's in dit topic te plaatsen.

Ik heb naam-collega natuurlijk een dikke 10 gegeven!
DE

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net telefonisch contact opgenomen met Vodafone. Mevr aan de lijn ging mijn bestelling verifieren en zette mij in de wacht. Tijdens het wachten ontving ik gelijktijdig een sms bericht van TNT post dat het vandaag geleverd gaat worden. Heb het gevoel dat Vodafone zelf tijdens een gesprek toestellen koppelen aan bestellingen. Zo ook bij de chat.

iPhone 6 plus 64 silver- telefonische besteld op 19 september om 0:55
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Er klopt inderdaad weinig van de levering. Steeds te horen gekregen dat ik een van de eerste was. Nu zie ik mensen die voor mij besteld hebben en geen telefoon krijgen vandaag en na mij en wel een telefoon krijgen. Vind het allemaal maar een raar verhaal...
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Wat ik overigens helemaal gek vind is dat de telefoon die ik besteld heb als 'beschikbaar' staat. Ach we wachten het af
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Als je vandaag je telefoon niet ontvangt, is dat dan het einde van de wereld?
Wat een overdreven reacties lees ik hier (tussen het merendeel normale reacties).
Mensen die hun telefoon terug gaan sturen of bestellingen cancelen omdat ze hem iets later dan verwacht ontvangen.
So what? Big deal!
Zoals eerder al door verschillende mensen is gemeld. Bij Vodafone doen ze hun uiterste best, maar ze zijn ook afhankelijk van de voorraden die ze van Apple ontvangen.
Ik wacht gewoon geduldig af. Want geduld is nog steeds een schone zaak!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic