Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
m4lanie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb ook online verlengt vorige week om 00:08 al bevestiging hier van gekregen. Is ook gelijk ingegaan. Verder niks gehoord 2dagen terug contact opgenomen en werd me verteld dat de bestelling goed gelukt is en dat ik zsm mijn telefoon ontvang (op volgorde van bestelling) nou 00:08.. dacht hem gelijk te ontvangen! nou geen sms mail niks.. op mijn pakket staat ook niks. ik baal als een stekker!!!! vooral als ik aanbiedingen voorbij zie komen ook van vodafone die veel voordeliger zijn! wil mn phoneeee 😞
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
via de mac/pc
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
m4lanie,

ik herken het helemaal. ik hoorde niks en vreesde dat ik buiten de boot viel.
gewoon "even" chatten. ik heb het idee dat dat de enige medewerkers zijn die precies weten wat ze doen.
als ik een gok mag doen denk ik dat jij net als ik gewoon morgen kan spelen met je nieuwe iPhone.
kinkyrubberduck

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik vind het bijna ongelovelijk, dat iemand uberhaubt zo ligt te zeiken... het gaat over een telefoon for godsake...
get a life baby, die iphone komt vanzelf wel! 🙂
BilalM

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week mijn abonnement verlengd en een bevestiging om 00:29.
Via de chat mijn 3S code ontvangen en morgen ochtend de iPhone in ontvangst nemen.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Het gaat om de slecht gecommuniceerde chaos daar.
m4lanie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hster,

Ik hoop het zoooo!
Bij jou word hij dus wel gelijk geleverd.. Toch nog een beetje hoop dus;)
Ik wacht inderdaad nog even op de chat maar kan heeel lang wachten volgens mij. Iedereen heeft dezelfde vraag.
hebben ze goed geregeld not!
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
het is maar een telefoon, maar als je hem snel besteld wil je hem ook snel hebben.
gaat om het principe. zeker wanneer je nieuwe (duurdere) abo al wel in gaat.

de vorige iphone gewoon pas 3 maanden later besteld, maar dit keer weer even mee gedaan met de hype.
Heeft ook wel wat hoor je de hele avond op lopen fokken over een telefoon.

we blijven lachen 😉
kinkyrubberduck

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat weten we al jaren, dat is niks nieuws... 🙂 je kon ook een andere provider kiezen... huh... maar bij zon beetje alle providers die de iphone6 verkopen, zijn de afgelopen dagen alle stoppen door geslagen, omdat de vraag explosief is! 🙂

chill out, kom je telefoon paar dagen later... lekker belangrijk..
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Kijk, problemen met de levering is niet helemaal aan Vodafone te wijten..... Ook deels aan Apple. Door de enorme vraag naar bepaalde types, zijn deze beperkt leverbaar....... het is toch niet normaal dat er in een week tijd 9 miljoen zijn verkocht! Ik begrijp dat het frustrerend is, maar niet alles is te wijten aan Vodafone! Ze doen echt wel hun best. En als je op donderdag om 23:45 heb besteld heb je ook geen recht op een telefoon. Kon pas vanaf 00:01........????
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
ik heb nog een ouwe retro nokia liggen om de tijd te doden 😉
kinkyrubberduck

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
is die ook buigzaam zoals de nieuwe iphone 6? 😛
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@Jaap1981

ik werd donderdag zowat gestalked door vodafone of ik niet wilde verlengen. Ruim voor 00:01 uur.
waar het hier denk ik om gaat dat het hele proces helemaal niet transparant is. niemand weet waar hij aan toe is en het lijkt willekeurig te gaan met verdelen van telefoons.
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
ik krijg morgen de iphone maar ga hem gelijk weer retour sturen... heb toch liever een andere..
(echt waar!!) 😉
Kris23

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook zojuist een 3S code ontvangen en had rond 01:00 op 19-09 telefonisch mijn bestelling geplaatst. 2 uur geleden konden ze nog geen code geven dus het kan nog zijn mensen dat die van jullie er nog aankomt.
m4lanie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Maar het toch raar dat je je telefoon morgen ontvangt terwijl ze geen mail/sms niks gestuurd hebben.. ze doen iets niet goed!!! nog maar ffe geduldig wachten tot de chat vrij is:p
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@hster ik heb ook verlengt, maar niet zo ervaren als jullie......
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@Jaap1981

Als je me volgende week vraagt hoe het allemaal ging zeg ik ook dat het best soepel ging.
donderdag op vrijdag besteld, weekje later gewoon in huis.
top 😉
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@hster

Ik heb hem morgen om 11:30, want die kerel van PostNL is hier elke dag om de zelfde tijd!
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
ik ook... ik zal aan je denken op dat magische moment.
en daarna op naar het postkantoor om terug te sturen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic