Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
BilalM

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat mij is opgevallen is dat de mensen die hun abonnementen hebben verlengd helemaal geen informatie hebben gekregen wat betreft het leveren van de iPhone. Heb zelf ook via de chat om info gevraagd maar niks.
gerdeh

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nee is niet waar. Heb verlengd en vanavond bevestiging van verzending gehad. Alleen nog geen tracking
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@rowievdv als je een code hebt, en ook de goede, ( ik had ook een foute code gekregen via de chat ) dan kun je hem zien op mijnpakket bij PostNL.
BilalM

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat raar, ik zelf heb letterlijk niks te horen gekregen. Geen mail maar ook in de orderstatus niks te lezen.
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@hster bij de applestore krijg je een leentoestel mee
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@Jaap1981 wist ik niet.. dank je voor deze info.
maakt het wachten dragelijker.

heb nu "al onze adviseurs zijn in gesprek op het moment. bedankt voor je geduld" in een chat venster. (6 keer al) dus er zit schot in de zaak.
gerdeh

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
PostNl gaat mijnpakket pas laden als de pakketten ingescand zijn bij hun. als vodafone laat aangeleverd heeft, wat volgens mij het geval is, duurt dit langer. Maar 's nachts gebeurt er heel veel bij PostNl
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@hster, heb geduld..... Maar het beste is gewoon een account aanmaken bij PostNL. Kun je zien of er een pakket onderweg is..... Ik duim voor je...... Bij Vodafone is het een chaos, en zo moeilijk is het toch niet dacht ik zo...
KMRC

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Je ziet niks zonder je 3S code als je geen status 2 hebt in MijnPakket 🙂
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Nou.. witte rook!
de iPhone wordt morgen bezorgd!!

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Lekker dan, krijg ik dit te horen. 00:06 19 Sept order bevestiging binnen gekregen...

Jordie: Hoi Tamara
Jordie: Ik had een vraag over mijn bestelling
Jordie: is er al een T&T code voor mijn iPhone 6 plus?
Jordie: de 3s code
Tamara: Ja Als het toestel verstuurd is naar POst NL dan kunnen wij deze code opvragen. Om welk telefoonnummer gaat het ? Dan kijk ik het even na
Jordie: 0652891194
Tamara: Dank je wel. Ik ga er gelijk achteraan. Heb je een momentje?
Jordie: Tuurlijk
Tamara: Dank je wel voor het wachten. Ik zie dat het toestel besteld is maar nog niet verstuurd is naar POSt Nl. Je krijgt van ons een mail wanneer het toestel verstuurd wordt naar Post Nl. Je kunt dan even bellen naar 0348 462801 om een aflever afspraak te maken. Je kunt ook bij ons dan het track and trace nummer opvragen.
charlotte2912

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@hster heb je een mailtje gehad? ik wacht nog steeds op nieuws.. als je nu nog iets gehoord hebt, heb ik nog een beetje hoop haha
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@charlotte2912

vorige week online verlengd met silver iphone 6 16gb

Helemaal niets gekregen. geen sms, geen email.
alleen vorige week een mail met "dank je dat je verlengd hebt". Nieuwe RED abo ging overigens gelijk in.

Vanavond ook in mijnpakket gekeken en daarin stond dat er niets onderweg was.
Via chat uiteindelijk een 3s code gekregen en voila.

ik zag het ook even niet zitten maar had vorige week al verlengd voor de voorverkoop van 0:01 uur van start ging.

ik zou gewoon even die chat opzoeken daar snappen ze het wel... het kost even tijd maar dan heb je wat.
of je laat je morgen gewoon verrassen door de postbode.

sterkte!
charlotte2912

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@hster bedankt voor je reactie!
zit al uur naar de melding: chat wordt geladen te kijken..
schiet niet echt op dus haha.
maar bedankt voor de tip!
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
blijven refreshen tot je "start chat" krijgt en dan nog half uur wachten (in mijn geval).
romijn23

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar kan je precies die live chat vinden? Als ik op de support overzicht kijk dan kan ik niet eens op chat klikken.
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
https://www.vodafone.nl/support/contact/
romijn23

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gewoon lange wachten dus haha. Dankjewel voor de link hster!
DauphineH

Gedreven Meedenker
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@hster via wellke manier ben je chat ingekomen? Pc,app, internet?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Vind het allemaal maar vaag. De ene heeft 1:45 besteld en krijgt de iPhone morgen binnen de ander had om 23:45 besteld en krijgt 'm pas over een paar dagen en daar zit ik ook bij. Woedend op Vodafone. Leer je zaakjes is op een rijtje zetten. Bah
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic