TB schreef:Reken maar dat wanneer de koppeling tussen order en toestel is gemaakt je vanavond een mailtje krijgt met je T&T code. Door nu te bellen heb je alleen wat eerder de code binnen
Ik snap alleen niet dat je hiervoor moet gaan bellen.
Ze kunnen toch mailen.
BoGeurts schreef:PostNL werkt niet met afspraken, dit gaat gewoon als een normaal pakket. Nieuwe klanten moeten een leverafspraak maken met een andere omdat ze een contract moeten tekenen, hun bankrekening en identiteit moeten verifieren. Bestaande klanten krijgen hun iPhone dus via de gewone pakketpost binnen, dit werkt dus niet met een een afspraak. Als je iPhone in het leverproces zit krijg je dus een track&trace code, daarmee kan je online kijken hoelaat de pakketbezorger ongeveer aan de deur staat.
Ik ben de afgelopen dagen al een aantal keer gebeld met nr onbekend maar gemiste oproep... vandaag dacht ik dat kan vodafone wel eens zijn over de levering van mijn Iphone 6 64 GB Gold. Dus even gebeld naar Vodafone en daar kreeg ik inderdaad het antwoord dat zij hadden gebeld over dat mijn telefoon in handen van PostNL is. Heb nog geen code want die zou ik krijgen via de mail. Nog niks ontvangen en net weer een gemiste oproep van nr onbekend. Kan het zijn dat zij bellen om een afspraak te maken voor levering?
Sanne198 schreef:Als jouw toestel nog niet overgedragen is aan PostNL hebben ze ook nog een 3S code! Zolang het nog niet zover is kunnen ze geen track&trace code geven en zal je dus nog even moeten wachten.
waarom krijg ik mijn 3s code niet via de telefoon?.. die kennen ze toch gewoon geven of moet ik nou echt mn haren blond laten verven omda ik dom ben of?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.