Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Kwekkie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Net contact gehad met vodafone. Mijn iphone 6 plus 64 gb SG word vrijdag geleverd. Ik had om 01:48 telefonisch besteld
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
hoe heb je contact gehad dan aangezien het mij niet lukt via chat of twitter? Heb ook de 6+ 64 SG maar dan om 01:15
Kwekkie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Via de chat. Heb wel10 min zitten refreshen voordat ik op de knop kon drukken.
BenitoG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Kwekkie Dat ga ik ook maar eens proberen dan. Mijn iPhone 6 Plus 64GB Silver heb ik net iets eerder dan jij bestelt. Dus in principe moet ik hem dan ook vrijdag krijgen.
Kwekkie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is wel een andere kleur, dus het kan zo zijn dat die eerder uitverkocht zijn...
chantie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Voor mij hetzelfde: rond 18.00uur contact gehad op de cha of dat ze al wat wisten over de levering en ik kreeg als antwoord sorry maar wanneer wij de telefoons binnen hebben vrijdag kunnen we pas kijken bij welke levering wie zit dus ik kan u er nog niks over zeggen. U krijgt een sms van postnl wanneer u pakker verzonden is. Dit is wat ik te horen kreeg. ..
Zmilan89

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Net iemand gesproken van de chat, hierbij het gesprek:

Mod-Edit Serkan: Het is niet de bedoeling om chatconversaties met (namen van) collega's in dit topic te plaatsen.

Oftewel, nog steeds niets concreets bekend, gewoon afwachten dus 🙂

BenitoG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Chantie: Dit blijft inderdaad vaag ja. Maar de eerste krijgen gewoon op de vrijdag zelf de toestellen thuisbezorgd.

@Kwekkie: Heb net via de chat gesproken en ze konden mij niks vertellen over de datum. Alleen dat ik hoog in de lijst sta. Zijn collega's wisten ook niks van wat jij te horen kreeg. Dus ik denk dat je het zelf nog niet eens weet wanneer je hem krijgt.
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
via de chat lukte het niet wel via 0800-0560 hier vertelde ze me dat mijn iPhone al reeds naar postnl was ze had al een intern nummer en morgen zal ik de track en trace krijgen, dus vrijdag of begin volgende week.
😄 wel leuk dat niemand kan wachten dat hij/zij de tel binnen heeft 😄
BenitoG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@psvu2: Meen je die nou? Ik had er vanmiddag nog naar gebeld en die vrouw wist van niks. Moet ik het nu nog maar eens proberen?

UPDATE: Ik heb nu gebeld en wat je zegt is dus niet mogelijk, want tegen mij zeggen ze nu weer dat die toestellen pas vrijdag worden verzonden. Hoe kan die van jou dus al intern bij PostNL zijn...

Vodafone is raar.. :@
Kwekkie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Krijg een beetje het idee dat er steeds verschillende informatie naar buiten komt bij vodafone vandaan... Ik heb over mijn vorige verhalen niks gelogen...
BenitoG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja ik begrijp het ook niet meer. Hoop maar dat ik morgen meer weet..
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ja ze moest er wel meerdere systemen voor kijken, ze zei ook dat ik een vd eerste was die besteld had. Toen zei ze dat ze met een code op postnl ging kijken en zei dat hij klaar was voor verzending, snap sowieso niet hoe het werkt verschillende contact mogelijkheden, de ene medewerker weet het wel de amdere niet en ze zij ook zelf dat het heel omslachtig was om te kunnen kijken.
BenitoG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
We zullen maar eens afwachten he..
Wesselbakket

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zijn er meer mensen die enkel de bevestigingsmail hebben gekregen en voorderest geen andere informatie?
goergen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook alleen twee mailtjes gehad. Hopen op Een track en tracé sms'je morgenochtend. Witte 6+ 64gb, hopelijk sta ik een beetje vooraan in de rij!
BenitoG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik hoop het ook! Laat even weten als je een Track&trace code hebt ontvangen of een ander mailtje van Vodafone.
Wesselbakket

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@goergen
Welk mailtje heb jij naast de bevestigingsmail gekregen?
goergen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OrderBevestigingsmail en bevestiging wijziging abbonement. Vlak na elkaar op vrijdagmiddag
pinda

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Alle drie ook gekregen gelukkig
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic