Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
@jazzlyn hoe had jij besteld? telefonisch/online/in de winkel?
JazzlynSoares

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Abonnement verlengd via de site!
Weert_Gilders

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik heb ook bericht gehad dat ik hem op mag halen! Telefonisch verlengd!
BenitoG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hopelijk krijg ik ook snel bericht! Aan de telefoon zeiden ze dat ik bij de eerste levering zou zijn.
BenitoG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb net de Vodafone klantenservice gebeld, en die zeggen dat zij de iPhones pas 26 september binnen krijgen en dus pas daarna kan ontvangen. Normaal gesproken lijkt het me dat ze 1 of 2 dagen van te voren de toestellen binnen moeten krijgen en ze op 26 september moeten leveren aan de eerste klanten.

Ik snap dus niet hoe die mensen die ook telefonisch of online hebben besteld een belletje krijgen dat ze de iPhones in de winkel op kunnen halen...

Het kan ook zijn dat deze meneer aan de telefoon er niks van weet. Laten we dat maar hopen.


Wesselbakket

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisteravond een nieuw abonnement afgesloten met een iphone 6. Wanneer kan ik het toestel verwachten?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ik heb helaas nog niks over de leverling gehoord 😞 hoop dat ik de postbode vrijdag in open armen kan ontvangen...
BenitoG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Je zal in ieder geval horen als het toestel is verzonden. Laten we hopen op morgen he!
TB

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Over wat voor toestelen hebben we het hier.

Ik heb een iphone 6 plus besteld namelijk
rubengeuzinge

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vraag...

Ik heb online besteld d.m.v. contract verlenging snachts. Theoretisch gezien hoor ik bij de eerste bestellers. Alles is ook goed gegaan. Bevestiging binnen, etc.

Via orderstatus is er nog niets bekend van de levering. Wanneer gaat dit bekend worden?

Dan weet ik of ik bij de deur moet gaan wachten vrijdag of niet 😉

En word ik van de levering van te voren op de hoogte gesteld d.m.v. sms of email? Of moet ik dit geregelt zelf bekijken op mijn orderstatus?
rem4rk4ble

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tipje: Lees een topic door voordat je vragen gaat stellen die al 100 miljoen miljard keer zijn gesteld.

een paar posts eerder heb ik nog een FAQ geplaatst die al je vragen beantwoord...
GiovanniG

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
http://over.vodafone.nl/nieuwscentrum/nieuws/vodafone-zet-nachtkoeriers-voor-launch-iphone-6?from_search
seantjuh

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zodra Vodafone de toestellen voorradig heeft worden deze toestellen gekoppeld aan je ordernummer. Vanaf dat moment kan er ook daadwerkelijk een leverdatum afgesproken worden. Het heeft dus geen zin om vragen te stellen over leverdatums. Je ontvangt vanzelf een e-mail zodra er een iPhone gekoppeld is aan jou ordernummer.
goergen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik las op Tweakers dat er maar 100 mensen geselecteerd zijn voor de nachtelijke bezorging, kleine kans! Maar blijven hopen 🙂
Maikel20

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb al een aantal keren contact gehad met de live chat van vodafone.

Vandaag hebben ze de toestellen binnen gekregen en je kan contact opnemen om te vragen of er een toestel aan je bestelling is gekoppeld. Dat zou betekenen dat hij vrijdag komt.

Heb zojuist gehoord dat er een toestel aan mijn bestelling is gekoppeld en dat hij vrijdag komt. Dikke prima dus! Heb rond 1:45 besteld 's nachts. Gaat om een iPhone 6 16 gb space grey.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Wesselbakket

Zie dit bericht op het Nieuwscentrum van Vodafone.

Weblink: http://over.vodafone.nl/nieuwscentrum/nieuws/vodafone-zet-nachtkoeriers-voor-launch-iphone-6?from_se...

Dat geeft het antwoord op jouw vraag.
Vergeet niet om een review te schrijven in de forum-rubriek Apple, zodra je de smartphone hebt ontvangen.

Succes!

Netwerker
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
heb je contact opgenomen via telefoon of via de chat voor het vragen naar de bezorging ?
Maikel20

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Via de chat, elke keer. Telefoon wachttijd is enorm lang.
Wesselbakket

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt! Nog een vraagje: krijg ik hem dan ook ondanks ik een abonnement heb genomen met nummerbehoud? Ik las namelijk ergens dat ervoor kon zorgen dat de levering later was.
tomtiedom

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice. Eerst vertelden ze mij dat zij nog niets konden zeggen en vervolgens dat ik waarschijnlijk niet bij de eerste zit. Ik heb om 00:30 mijn bevestiging gehad dus had verwacht dat ik wel op tijd was. Ik heb hem ook bij T-Mobile verlengt maar wilde liever naar Vodafone, maar helaas, dan kies is toch voor T-Mobile.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic