Bij gebrek aan een vodafone medewerker, een korte FAQ:
- Ik heb besteld maar geen email ontvangen met ordernummer, is mijn order wel binnengekomen?
Neem contact op met de klantenservice via 1201 of 0800 0560(Vodafone Bestellijn, Optie 3 - 2 - 2), nadat je je SPAM mappen heb doorgezocht op Vodafone mailtjes natuurlijk
😄
- , wanneer krijg ik mijn iPhone?
Vodafone heeft aangegeven aan het einde van deze week, dat zal denk ik donderdag / vrijdag zijn, meer duidelijkheid te geven over de levertijd. Bellen naar Vodafone heeft, nog, geen zin. Ze zeggen alleen maar"Meneer/Mevouw, ik kan niet zien wanneer uw order verzonden wordt, maar we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te doen.
- Ik wil mijn afleveradres wijzigen, waar kan ik dat doen?
Dit, kan, niet! Zodra jij de iPhone besteld hebt en er een ordernummer aan gekoppeld is (wat meestal binnen het uur gebeurd) kan het afleveradres niet worden gewijzigd. Dit is al sinds jaar en dag zo en Vodafone kan/wil dit beleid niet wijzigen.
- Maar ik ben altijd aan het werk op kantoordagen/uren en wil mijn iPhone ZSM!
Tja, jammer. Vodafone levert met PostNL (voor nieuwe klanten weet ik dit niet zeker ivm verificatie van abonnementshouder, het €0.01 pinnen bij de koerier). Dit betekend dat als de pakketbezorger het niet kon afleveren je op de gebruikelijke manier via PostNL.nl een afspraak kan maken voor een bezorgdag/tijdstip danwel het op haalt, de volgende werkdag, op het dichtstbijzijnde postkantoor.
- Ik heb telefonisch besteld maar kan de order niet tracken online. Ik krijg steeds een foutmelding?!
Klopt! Als je leest, zie je dat je alleen de status van telefonische orders kunt navragen via 0800-0560,
maar zoals eerder vermeld wordt er niet veel meer verteld als: "Hij komt er ZSM aan".