Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Erg vreemd ja dat de lijn zomaar verbroken werd.
Nu maar even wachten op de bevestigingsmail. Dan weten we het zeker.

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Het lijkt er nu zelfs op dat https://directsales.vodafone.nl/ gewoon offline gehaald is. Het begint echt op oplichtingspraktijken te lijken zo.

Worden trouwe klanten nog gecompenseerd voor deze blamage?
barba

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
GA,

Ik hoop niet dat anderen mensen een negatief gevoel als ik hebben na deze nachtactie.

Om 0.01 uur begon ik te bellen voor de bestelling/verlenging van mijn en mijn vrouw haar telefoon. Beide willen we graag de iphone 6 en de 6-plus. 59 minuten en 59 seconden stond ik in de wacht en werd hierna gewoon uit de wachtrij gegooid. Hierna was het niet mogelijk om weer in de wachtrij te komen. Ik weet dat het druk zou zijn maar als je eenmaal in de rij zit is het heel raar dat ze je eruit gooien. Ik wilde wel wachten maar op deze manier heb ik een behoorlijk stukje negativieteit jegens deze gang van zaken.
Ben vervolgens een hoop geld kwijt met de belkosten (die vodafone dus ook van mij afpikt) maar niets wijzer geworden van dit avontuur.

Vodafone bedankt. Ik zit er nu over te denken om over te gaan stappen naar een andere provider. Baal als een stekker en ga kijken hoe ik de kosten kan terug vorderen oid.


Zmilan89

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Goeiemorgen,

Nog steeds geen bevestigingsmail, maar mijn abo is wel al gelijk aangepast???
Graag opheldering vodafone!

Gr
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Vannacht om 00.10 de Iphone 6 plus kunnen bestellen. De bevestigingsmail bleef echter achterwege. In de telefoon geklommen en medewerkster informeerde mij dat order was doorgekomen. Op mijn vraag of het toestel nog steeds volgens verwachting vrijdag 26 september uitgeleverd gaat worden kon zij bevestigend antwoorden.
Zmilan89

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Mijn oprechte excuses, ik dacht dat fora bedoeld waren om vragen van klanten te beantwoorden. Beetje rare post....
pinda

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Gisteren om 23:45 besteld en meteen bevestigd gekregen via de order lookup gezien dat het allemaal goed gegaan is. Hopelijk hoef ik nu niet 4 weken te wachten op mijn zwarte iphone 6 16gb
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé allemaal, even een korte update. Zoals we in de eerste post al aangaven, het is erg druk maar we werken op volle kracht om alle orders aan te nemen en hebben de bezetting van de verkoopafdeling vergroot. Dat neemt niet weg dat er nog steeds momenten kunnen zijn waarop je er niet doorheen komt. Het kan overigens ook voorkomen dat onze site iets langzamer reageert dan je gewend bent. Sorry daarvoor! Mocht je onze verkoopafdeling bellen en geen verbinding krijgen, probeer het dan later nogmaals, dan helpen we je graag. Je kunt natuurlijk ook online terecht of in een van onze winkels 😄
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Pfff, dat was me de nacht wel. Na 2 uur was ik het spuugzat en had me voorgenomen te stoppen. Toch nog een keer proberen.... en toen was alles ineens snel geregeld. Op dat moment had ik een chat (Mod-Edit Serkan: naam collega) die bevestigde dat ik nog bij de leveringen op 26 september zou zitten. Op de website stond al snel 'binnenkort beschikbaar'.

Waar kan ik het beste terecht voor informatie over de verwachte leverdatum?
pinda

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
welk model heb je besteld?
Cornmeister

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik zou ook wel info willen hebben over de leverdatum,
is dit ergens te achterhalen ?
om nou een week thuis te gaan werken vind ik nl wat overdreven.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
pinda schreef:
welk model heb je besteld?
De iPhone 6 64GB Zwart. Ik wil liever geen algemene levertijd van dit model maar gewoon de leverdatum op basis van mijn ordernummer.
fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Heb gisteren om 02.12u online iPhone 6 kunnen bestellen nu zegt orderLookup "Id Ongeldige Bestel" heb wel bevestigingmail met een ordernummer maar dat kent hij dus niet 😞 !?
Edwizzle

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vannacht ook vanaf 00.01 tot 01:00 geprobeerd de klantenservice te bereiken of via de site mijn abbo te verlengen.
Kreeg elke keer geen gehoor of de site deed het niet.

Toen maar gaan slapen en in bed nog 1 poging gedaan om te bellen....en toen was ik er direct door. 🙂
Alles telefonisch netjes afgehandeld, vanmorgen de bevestingsmail in de mailbox gecheckt.

Ik had wel een gozer aan de lijn die zei dat het zijn 1e werkdag was haha....Maar het is wel goed gekomen!
En nu maar hopen dat mijn Iphone 6 er volgende week bij zit! 😄
yocko

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb vannacht ook besteld.... 128gb spacegrey plus.... maar ook maar een heel simpel mailtje gekregen zonder order nummer.... hoop dat dat goed gaat....
Zmilan89

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Chaos weer bij Vodafone, begin echt moe te worden van de service en omgang met klanten. Doodleuk mensen van het kastje naar de muur tikken maar zelf geen duidelijkheid kunnen geven, waardeloos!

Gister 0:15 abo verlengd met iPhone 64 GB, nog steeds geen bevestigingsmail maar inmiddels is wel mijn nieuwe abonnement doodleuk ingegaan. Gebeld over mijn status;
VF: " sorry meneer uw bestelling is waarschijnlijk niet goed verwerkt, wellicht zou u het moeten annuleren en opnieuw bestellen?" Ik: "Maar mijn nieuwe abo is wel gewoon ingegaan, hoe kan dat dan?" VF: "geen idee meneer het is nogal hectisch dus dingen lopen door elkaar". Ik: "Ok annuleer maar mijn order dan". VF: Kan niet meneer, u moet een ander nummer hebben.". Ik het andere nummer bellen, krijg ik te horen dat ik niet kan annuleren omdat ik nog geen bevestigingsmail heb gehad, ik gaf aan dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan met mijn bestelling en ik wellicht geen bevestiging meer krijg. VF beweert vervolgens dat zij niets kan en ik maar moet wachten op een bevestigingsmail maar ze verbind mij door naar een andere afdeling. Krijg ik daar te horen dat ik wel in het systeem sta maar nog geen bevestiging heb gehad, wellicht even in mijn junkmail kijken(seriously-_-??), maar dat ik wel gewoon uitgeleverd krijg op de 26e. Ik vragen naar mijn ordernummer, zegt ze heb ik niet die krijgt u pas bij uw mail.

Kortom; ik word hier echt niet goed van!!! Vodafone, geef mensen gewoon duidelijkheid!!
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Als ik vannacht mijn abonnement telefonisch verlengd heb en een iPhone 6 besteld heb, hoe kan het dan dat ik op MyVodafone nog steeds mijn abonnement kan verlengen?
Ik vraag me dan af of mijn order van vannacht wel goed gegaan is, omdat ik nog geen bevestigingsmail ontvangen heb.

Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb wel bevestigingsmail gehad. Maar als ik in de order status ga kijken krijg ik steeds de melding dat er een technische fout opgetreden is....... Omdat de lijn abrupt verbroken werd heb ik twijfels... En natuurlijk wil ik heel graag weten of ze mij donderdag nacht mijn phone komen bezorgen. Heb een iPhone 6 plus 128 GB zilver grijs besteld...... Maar wil de mensen op de klanten service ook niet lastig vallen, misschien kunnen ze hier antwoord geven?
Jieve

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vannacht via een medewerker mijn abonnement verlengd.
Echter heb ik tot op heden nog geen bevestigings e-mail gehad.
Hoe zit dat precies?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic