Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
ik kon al om 23:45 bestellen. ging om een verlenging dus misschien dat het daarom eerder kon maar wil even zeker weten dat ik niet verlengd heb zonder toestel 😉
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Tjee wat een pech Jaap.. Ik duim voor je 🙂
Edwizzle

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Telefoonlijn plat bij Vodafone?
Website voor verlenging ook plat bij Vodafone?

hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Mijn order online gecontroleerd en alles lijkt echt te kloppen. mooi zo!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Nou succes allen.

Ik kruip m'n bedje maar weer in! 🙂


Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Baal als een Stier. Moet mijn abo verlengen..... Volgens mij zit er 1 iemand achter de telefoon. En de server werkt niet, krijg een lege pagina
Hanker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Belde net, kreeg gelijk iemand aan de lijn.. Ze kon alleen niet kijken of de order goed is doorgekomen of niet. Heb namelijk ook geen bevestigingsmail gekregen. Afwachten tot morgen zei ze...
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik probeer te verlengen, maar de website heeft er moeite mee.
Veel foutmeldingen.
Hopelijk gaat het zo nog lukken.
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Naar welk nummer bellen jullie?
Hanker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik belde met 0800-0001, wachttijd was minder dan 1 minuut.
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Met mijn vaste lijn is de klantenservice niet bereikbaar......... En mijn mobiel staat nu echt bijna 50 minuten in de wacht..... Durf ook niet opnieuw te bellen...
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Nou lekker, nu is die ineens niet meer bereikbaar........ Ik ben nu heel boos, kan ze ook niet meer bereiken. ????
Hanker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is echt heel vreemd, pak net de telefoon op en had binnen 1 minuut iemand aan de lijn. Ergens gaat iets mis ben ik bang!
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Iets mis? Iets mis...... Krijg alleen nog maar te horen dat de klantenservice gesloten is......... Stap over naar KPN..... Daag vodafone
Zmilan89

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bijna 45 min geleden mijn abo verlengd icm iphone 6 64 gb plus RED 2 gb. Was doorgevoerd maar heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen, meer mensen met dit probleem??
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
@Zmilan89 Yes, heb hetzelfde probleem. Maak je niet druk. Ze hebben het druk daar bij Vodafone en alle mails worden handmatig verstuurd, dus niet gegenereerd. Kan zijn dat het zo nog 24 u kan duren. Verwacht maar gewoon dat jij volgende week vrijdag de mobiel in huis hebt liggen!
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
SCHANDALIG dit Vodafone! Aankondigen dat de iPhone 6 ook bij F&F direct leverbaar is. Ik zat al de hele avond klaar en probeer het nu nog (01:10u). Zonder resultaat!!! En dat voor een trouwe klant...
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Bij de tweede keer bellen meteen iemand aan de telefoon.
Mijn order geplaatst. Overeenkomst mondeling doorgenomen.
Na de verplichte opname en alle bevestigingen door mij werd het gesprek plotseling verbroken.
Ik hoop maar dat mijn bestelling goed doorgekomen is.
Forumiphonegebr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een uur aan de telefoon gewacht, vervolgens word er zomaar opgehangen terwijl ik geen medewerker heb gesproken???? Dit is bizar. Terug bellen en vervolgens horen dat het gesloten is!
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Na een dik uur gewacht te hebben, mijn bestelling ook doorgenomen. Volgens mij is alles goed gegaan. Maar ook bij mij de lijn plotseling verbroken. Ik heb mijn iPhone plus 128GB, in ieder geval besteld, en hoop dat het goed gaat....... Ze vertelde mij ook dat het tussen de 1 en de drie weken kon duren....... Gelukkig is mijn eerste iPhone onderweg vanuit de USA.....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic