Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
lievemandie schreef:
Serkan schreef:
lievemandie schreef:
???? ik wist niet dat @Serkan
Ik werk inderdaad in het (bijna) uiterste zuiden van het land! Hoofdkantoor Maastricht.

Zwaai jij de volgende keer ook even? 😄
Nou..dat is goed! Als ik weer langskom. Maar zwaai je ook als je langs Roermond rijd? ????
lievemandie Doe ik! 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dikzie schreef:
Serkan schreef:
Dikzie schreef:
Hoi Iris,

Dat heb ik gedaan, maar helaas nog geen reactie op mijn bericht.

@Dikzie
Hoi @Serkan

Ik kan mij zo voorstellen dat jij zo lekker naar huis gaat om weekend te vieren.

Zou je voor mij nog even willen kijken of ik op de juiste plek gezet kan worden in de wachtrij?

Je hebt een persoonlijk bericht ontvangen.

Dikzie Yes, komt goed. 😄
Naamloos1

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb het gevoel dat vandaag geen verandering meer komen in de status 😞
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
???????? Serkan .... dubbel Zuur!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
All, even met betrekking tot de Black Friday korting: deze komt inderdaad bovenop bestaande kortingen en geldt voor de gehele termijn van je contract.
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Iris75, ik denk dat ik die korting ook niet krijg. Wel verlengd met F&F ofzo.... heb ook geen smsje gehad ????
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Serkan schreef:
All, even met betrekking tot de Black Friday korting: deze komt inderdaad bovenop bestaande kortingen en geldt voor de gehele termijn van je contract.
Wat is dat voor een genoemde 5 euro "verlengkorting" die een user net aanhaalde? Die heb ik niet gekregen/gezien via F&F...?
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
lievemandie schreef:
@Iris75, ik denk dat ik die korting ook niet krijg. Wel verlengd met F&F ofzo.... heb ook geen smsje gehad ????
Wel zuur toch lievemandie ... wel verlengt etc maar dan pies je wel even naast 24x €... korting
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
lievemandie schreef:
@Iris75, ik denk dat ik die korting ook niet krijg. Wel verlengd met F&F ofzo.... heb ook geen smsje gehad ????
Ik heb op 30 oktober ook via F&F verlengd, en ook (nog) geen SMS gehad...
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Serkan schreef:
Dikzie schreef:
Serkan schreef:
Dikzie schreef:
Hoi Iris,

Dat heb ik gedaan, maar helaas nog geen reactie op mijn bericht.

@Dikzie
Hoi @Dikzie Yes, komt goed. 😄
Thanks Serkan !

Goed weekend
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Morge laatste kans verwacht vandaag niet veel meer en dan maar alle hoop op volgende week vestigen.. fijn weekend sowieso allemaal..
Naamloos1

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb ook besteld via F&F en nog een SMS met korting. hmm
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Bravo69 schreef:
@Serkan, bedankt voor je reactie. Mijn vergelijking is nog steeds apples met apples (haha).
In alle gevallen gaat het om met het element "wachten". Wachten is vervelend. Wachten is stom. Voor jullie als leverancier van diensten en producten, maar ook voor jullie klanten die graag die dienst of product bij jullie willen afnemen. Je hebt elkaar nodig. Ook in het proces van wachten.

Om de NS er maar weer bij te halen (terwijl ik verder niets met treinen of de NS heb): We zitten allemaal in dezelfde trein. Als die trein stil komt te staan hoeft de machinist niks zeggen, want "iedereen ziet toch dat de trein stil staat?" Na 10 minuten stilstaan ziet iedereen nog steeds dat de trein stil staat, maar wat de passagiers niet weten is dat de machinist ondertussen al contact heeft gehad met de verkeersleiding en dat er aan een oplossing gewerkt wordt. Ja natuurlijk wordt er achter de schermen gewerkt aan een oplossing. Maar aangezien we nu allemaal te laat aankomen op onze bestemming, is er niets mis mee om wat mededeelzamer te zijn over de vorderingen.
Dat is mijn punt. Zet een (denkbeeldig) pauze muziekje aan voor je klanten. Houd ze op de hoogte.
"Ja maar dat doen we toch al? "
Aan de reacties op dit forum te lezen is dat kennelijk niet voor iedereen voldoende.
Dus: De informatie die jullie geven is inhoudelijk correct, maar het gaat niet alleen om die informatie, het gaat erom dat je je klanten het gevoel geeft dat hun bestelling bij jullie in goede handen is. Ook al weten ze dat het zo is, ze moeten het gaan voelen.
Snap je het verschil?
Bravo69 Ik begrijp heel goed wat je wilt aankaarten en in het geval van de NS is dit inderdaad goed toe te passen. Maar in ons geval is dit niet 1 op 1 te vergelijken. Zoals ik al aangaf; voor de ene klant zijn een e-mail en 2 sms berichten op 2-3 weken meer dan voldoende en voor de ander weer te weinig. Voor jou hoeft de update zoals je aangeeft niet inhoudelijk te zijn, een ander heeft dat liever wel.

Stel je het gevoel voor van 8 smsjes in 3 weken waarin we telkens met een leuk verhaal komen maar met hetzelfde resultaat: geen iPhone. Je informeert zo wel, maar je wekt ook andere (negatieve) gevoelens op door - wederom - niet erin te slagen om het toestel te bezorgen.

En nee inderdaad, dit zal niet voor iedereen even voldoende zijn maar het is lastig om iedereen tevreden te houden. We blijven in ieder geval ons best doen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nogmaals even voor de rest:

Vandaag hebben we een Black Friday actie waardoor je extra korting krijgt op je abonnement. Dit geldt voor bestellingen vanaf vandaag t/m 27-11 worden gedaan. iPhone klanten die momenteel nog wachten op hun toestel krijgen deze korting ook aangezien het toestel nog niet is geleverd. Je ontvangt hierover een sms dus je hoeft hiervoor niets te doen. Toch nog een leuke opsteker voor diegene die wachten op het toestel.

Deze korting geldt ook voor F&F abonnementen en is geldig voor de gehele looptijd van het contract.

Zie voor meer informatie Vodafone.nl/BlackFriday
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Iris75 schreef:
lievemandie schreef:
@lievemandie ... wel verlengt etc maar dan pies je wel even naast 24x €... korting

Neem aan dat het ook voor ons geldt toch Serkan ? Met verlenging of ook niet toch?
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Iris75 schreef:
lievemandie schreef:
@lievemandie ... wel verlengt etc maar dan pies je wel even naast 24x €... korting
Kan mij goed voorstellen hoe zuur Iris75 lievemandie, idd scheelt toch €120,- over 2 jaar ????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
MagnificentDPE schreef:
Iris75 schreef:
lievemandie schreef:
@lievemandie ... wel verlengt etc maar dan pies je wel even naast 24x €... korting
Kan mij goed voorstellen hoe zuur @lievemandie, idd scheelt toch €120,- over 2 jaar ????
Ik zeg nu maar even niets MagnificentDPE ... ???? .... zal netjes blijven
Chou

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hopelijk gaat die korting wel goed. Sms heb ik namelijk ook niet ontvangen.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Iris75 schreef:
MagnificentDPE schreef:
Iris75 schreef:
lievemandie schreef:
@lievemandie ... wel verlengt etc maar dan pies je wel even naast 24x €... korting
Kan mij goed voorstellen hoe zuur @lievemandie, idd scheelt toch €120,- over 2 jaar ????
Ik zeg nu maar even niets @MagnificentDPE ... ???? .... zal netjes blijven
Zou netjes zijn als VF dat voor alle X bestellers zou doen vanaf 27-10 besteld????????
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Ik heb de sms ook ontvangen. Maar het lijkt erop dat niemand vandaag iets heeft gekregen. Kan het nog op zaterdag of is het weer duimen volgende week.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic