Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Wat zal er voor jullie ook een last van jullie schouder afvallen als iedereen zijn/haar telefoon heeft joh.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan. Alweer goed bezig Serkan. Houdt je van de straat. Haha.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan. Wie kun jij om hulp vragen bij het leveren van jou toestel? 😄
😄
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ik type dIt natuurlijk op mijn super mooi iPhone X. (Met dank aan Serken)
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan. Pff. Blijft lastig. 😉
RuudZ4

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Toch maar eens aangemeld na hier achter de schermen te hebben meegelezen.
Ook ik had de 27ste meteen besteld maar kreeg de 30ste een berichtje dat er iets mis was gegaan.
Tja kan gebeuren met die drukte, de 31ste gebeld en telefonisch de bestelling gedaan. Tuurlijk wil je zsm je X maar ik wist dat het lang ging duren dus maakte me er niet druk om, nu nog steeds niet. Maar kreeg vanmorgen wel een smsje dat mijn bestelling klaar ligt en dat ik snel mijn e-mail moest checken voor een bezorgafspraak. Nou weet ik niet wat snel is maar na 2,5uur nog geen mailtje gehad, maar we wachten rustig af. Het blijkt wel dat het van meerdere factoren afhangt want mijn bestelling was de 31ste rond de klok van 12 afgerond en heb ordernr. 270049xxx.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
@Serkan. Wie kun jij om hulp vragen bij het leveren van jou toestel? 😄
😄
???????? Ruud001 Serkan

Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
RuudZ4 dat is goed nieuws ... zie je ook een status verandering in MyVodafone misschien?
Misschien zie je daar al wat meer en anders is het zeker afwachten.
Succes ????????????

kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
mag ik vragen welke model je hebt besteld ?
RuudZ4

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Nee dat niet maar is nog geen nummer aan gekoppeld. Wel op order status
RuudZ4

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
64GB Zilver
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
RuudZ4 welke model heb besteld ?
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
ik heb 27/10 64 sg besteld nog steeds geen update. en me ordernummer is 2698XXX, dan vind ik dit wel raar . waar blijft die first in first out dan ?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Eliseuh schreef:
Wat zal er voor jullie ook een last van jullie schouder afvallen als iedereen zijn/haar telefoon heeft joh.
Eliseuh Ruud001 Iris75

Uiteraard zullen we blij zijn als we iedereen hebben voorzien van de nieuwe iPhone. Persoonlijk geeft het ook wel een bepaalde voldoening om jullie te helpen en te informeren. Iets met 'elk nadeel heb z'n voordeel'... 😉

Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
kdd schreef:
ik heb 27/10 64 sg besteld nog steeds geen update. en me ordernummer is 2698XXX, dan vind ik dit wel raar . waar blijft die first in first out dan ?
Hopelijk zit je er vandaag wel bij. .... kdd
de uitlevering gaat niet echt op ordernummer aangezien er verschilde factoren ook mee spelen. Maar zoals Serkan van de week al heeft gezegd, ze hopen binnen nu en anders zeker binnen een paar dagen de klanten van de 27ste uit te leveren.
Dus nog eventjes geduld (helaas kunnen ze het niet leuker maken)

Sterkte met wachten!

bbgtang

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Er is geen logica.
Ik heb 27okt om 9.30 besteld, sg 256. Order 2698xxxx, ook nog niets ontvangen. Alleen 2 trieste smsjes ontvangen, helaas bla bla bla.
Als ik vandaag voor 17uur niets ontvang, dan is het helaas voor vodafone en ziggo.
Ik annuleer de order, telefoon en tv abonnement. Ik ben er klaar mee!! Ga wel over naar KPN.


Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 schreef:
@Serkan. Wie kun jij om hulp vragen bij het leveren van jou toestel? 😄
😄
Ruud001 Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ben op mezelf aangewezen 😄

En ook voor mij geldt uiteraard, First in First out...
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 schreef:
@Serkan. Alweer goed bezig Serkan. Houdt je van de straat. Haha.
Hahaha, lastig kiezen... Zie hieronder onze ''straat''/het uitzicht 😛



kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
HIER PRECIES HET ZELFDE !!! ik ben er ook wel klaar mee
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
bbgtang schreef:
Er is geen logica.
Ik heb 27okt om 9.30 besteld, sg 256. Order 2698xxxx, ook nog niets ontvangen. Alleen 2 trieste smsjes ontvangen, helaas bla bla bla.
Als ik vandaag voor 17uur niets ontvang, dan is het helaas voor vodafone en ziggo.
Ik annuleer de order, telefoon en tv abonnement. Ik ben er klaar mee!! Ga wel over naar KPN.


Die keuze heb je altijd bbgtang
als je het allemaal een beetje gevolgd hebt kan je binnen nu en anders zeker binnen een paar dagen je telefoon verwachten.
Wil niet “lullig” zijn maar bij KPN zullen ze ook vast een levertijd hebben. ....
en anders weet je ook dat iedereen last heeft van de matige leveringen vanuit Apple.
Apple komt nu een beetje op gang qua leveringen naar hun klanten. Dus, als ik jou was, zou ik nog heel even geduld hebben.

Maar begrijp je ongeduld ook wel hoor. ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic