Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Serkan Begrijpelijk! Ik wacht gewoon nog even af.

Iris75 Haha jaaaa je hebt gelijk, my bad! Ik ga er gewoon van uit dat VF hun best doet en wacht gewoon geduldig. Merk vanzelf wel als 'ie binnen komt 🙂
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Roydie schreef:
Gezien ik ben overgestapt van T-Mobile, maar nog geen bericht heb gekregen over het actuele overstappen met nummerbehoud (neem aan dat het tegelijk met de levering van de iPhone x gaat).. kan ik geen account maken op VF. Daar voor moet ik m'n telefoon nummer invullen, maar m'n nummer nog niet herkend als een VF nummer. Daardoor kan ik ook de status niet bekijken op My Vodafone.
Als je hier kijkt https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml hoef je alleen je emailadres en ordernummer in te geven om je status te checken. Ik neem aan dat je bij de overstap wel je email adres hebt opgegeven en je wel een orderummer hebt gehad van je bestelling bij VF?
Je hoeft hier geen telefoonnummer in te voeren of werkt dit ook niet dan?
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Het gekke is wanneer ik inlog op myvodafone en ik ga naar kopje vragen&verzoeken dan zie ik bij mijn bestellingen alleen maar een draaiend rood circeltje? Of is er ergens anders in myfodavone waar ik de status van mijn bestelling kan checken (alles behalve de link ui mijn post hierboven)?
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
MagnificentDPE Ah ja, er staat dat de bestelling in goede orde is ontvangen en dat ik een sms / mail krijg als er vorderingen zijn. Ik kan er dus van uit gaan dat alles gewoon draaiende is achter de schermen I guess!
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
MagnificentDPE schreef:
Het gekke is wanneer ik inlog op myvodafone en ik ga naar kopje vragen&verzoeken dan zie ik bij mijn bestellingen alleen maar een draaiend rood circeltje? Of is er ergens anders in myfodavone waar ik de status van mijn bestelling kan checken (alles behalve de link ui mijn post hierboven)?
Ze zullen het wel druk hebben MagnificentDPE ????
nee ik weet dat ik dat toen ook geregeld had. Blijven refreshen is de enige optie (helaas!!)
(neem aan dat je niet via de app dit doet want die schijnt geregeld storing te hebben)
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Roydie schreef:
@MagnificentDPE Ah ja, er staat dat de bestelling in goede orde is ontvangen en dat ik een sms / mail krijg als er vorderingen zijn. Ik kan er dus van uit gaan dat alles gewoon draaiende is achter de schermen I guess!
Dat was dus een goede tip van MagnificentDPE ... super!
Fijn dat je er wat mee geholpen bent Roydie ....
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Roydie schreef:
@MagnificentDPE Ah ja, er staat dat de bestelling in goede orde is ontvangen en dat ik een sms / mail krijg als er vorderingen zijn. Ik kan er dus van uit gaan dat alles gewoon draaiende is achter de schermen I guess!
Top fijn dat ik je kon helpen, en nu maar blijven inloggen en refreshen tot er een status update is ????????????????????????
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Ik zet nog even een kopje koffie, 🙂
Felo

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Iemand al een statusupdate gehad vandaag?

Ik heb de 64gb X SG om 10:10 besteld op de 27e. Vandaag 4 weken geleden het voelt als een eeuwigheid.
Heeft 99% van de mensen op de eerste dag voor die tijd besteld? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die cijfers. de verdeling van bestellingen die dag, drootste piek zal zeker om 9 uur zijn, helaas kwam ik er niet doorheen op de site. Jullie verwachten het grootste deel te kunnen uitleveren vandaag, bij welke tijd zijn jullie nu met uitleveren? Dat zou je toch makkelijk moeten kunnen zien aan de laatst uitgeleverde telefoon van dat type 🙂
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Felo schreef:
Iemand al een statusupdate gehad vandaag?

Ik heb de 64gb X SG om 10:10 besteld op de 27e. Vandaag 4 weken geleden het voelt als een eeuwigheid.
Heeft 99% van de mensen op de eerste dag voor die tijd besteld? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die cijfers. de verdeling van bestellingen die dag, drootste piek zal zeker om 9 uur zijn, helaas kwam ik er niet doorheen op de site. Jullie verwachten het grootste deel te kunnen uitleveren vandaag, bij welke tijd zijn jullie nu met uitleveren? Dat zou je toch makkelijk moeten kunnen zien aan de laatst uitgeleverde telefoon van dat type 🙂
Meestal gebeurt die statusupdate ( zo ver als ik heb kunnen zien ) in de loop van de middag. Dus hopelijk krijg jij dan ook je update.
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Ik heb op de 27e besteld, bevestiging ontvangen om 9.25. Ik bestel zakelijk dus heb niks met BKR te maken en een zwarte 64GB, dus ook niet zo bijzonder, maar ik lees dat mensen die later besteld hebben hun toestel al wel hebben ontvangen.

Het is vrij onoverzichtelijk allemaal. Mijn status is in ieder geval nog niet veranderd.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar! Ze kunnen toch wel aangeven waar ze op dit moment zijn met uitleveren? Te denken aan datum/tijd / Ordernummer..
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Eliseuh schreef:
Kimberley166 schreef:
@Serkan
Ik had op 3 November een nieuw abonnement afgesloten en heb de iPhone X 64GB Silver besteld in de winkel. Het meisje die me geholpen had vertelde mij dat ik als 2e op de lijst stond voor de telefoon en als die dan binnen was kon ik hem ophalen in de winkel. Maar ik heb helaas ook nog helemaal niets gehoord ! Het is toch best gek dat je als 2e op de lijst staat maar helemaal niets hoort ? Het lijkt wel alsof ze dan nog helemaal niets hebben binnen gekregen..
Degene die voor jou hebben besteld ( in de winkel of online ) moeten eerst voorzien worden van de telefoon. First in, first out.
Eliseuh Bedankt. Kimberley166 Dit klopt inderdaad. Het kan goed kloppen dat je de 2e bent op de lijst van die specifieke winkel maar de online en winkel bestellingen worden op volgorde van bestelling geleverd (First in, First out principe).
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Roydie schreef:
@Iris75 Haha jaaaa je hebt gelijk, my bad! Ik ga er gewoon van uit dat VF hun best doet en wacht gewoon geduldig. Merk vanzelf wel als 'ie binnen komt 🙂
Bedankt voor je sportieve reactie Roydie 😄
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
mrc0022 schreef:
Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar! Ze kunnen toch wel kunnen aangeven waar ze op dit moment zijn met uitleveren? Te denken aan datum/tijd / Ordernummer..
Nee dat kunnen ze niet mrc0022 en dat heeft met diverse factoren te maken.
Het is helaas echt gewoon afwachten en geduld hebben. ... ????????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
MagnificentDPE schreef:
Roydie schreef:
@MagnificentDPE Ah ja, er staat dat de bestelling in goede orde is ontvangen en dat ik een sms / mail krijg als er vorderingen zijn. Ik kan er dus van uit gaan dat alles gewoon draaiende is achter de schermen I guess!
Top fijn dat ik je kon helpen, en nu maar blijven inloggen en refreshen tot er een status update is ????????????????????????
MagnificentDPE Good job! Dank je 😉
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Hoi Iris,

Dat heb ik gedaan, maar helaas nog geen reactie op mijn bericht.

Serkanzou je misschien bij tijd en gelegenheid mijn verzoek kunnen behandelen?

Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Felo schreef:
Iemand al een statusupdate gehad vandaag?

Ik heb de 64gb X SG om 10:10 besteld op de 27e. Vandaag 4 weken geleden het voelt als een eeuwigheid.
Heeft 99% van de mensen op de eerste dag voor die tijd besteld? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die cijfers. de verdeling van bestellingen die dag, drootste piek zal zeker om 9 uur zijn, helaas kwam ik er niet doorheen op de site. Jullie verwachten het grootste deel te kunnen uitleveren vandaag, bij welke tijd zijn jullie nu met uitleveren? Dat zou je toch makkelijk moeten kunnen zien aan de laatst uitgeleverde telefoon van dat type 🙂
Felo mrc0022 Bravo69 Iris75

Zo simpel werkt het helaas niet. In de tijd dat ik dit bericht typ kan er al het een en ander gewijzigd zijn aan de voorraad/leveringen. Wat ik weet is dat de grootste piek op (logischerwijs) op 27-10 in de ochtend ligt. Dit zijn behoorlijke aantallen dus het duurt even alvorens we alle klanten van 27-10 kunnen voorzien. Maar check even mijn vorige update, zoals het er nu naar uitziet verwachten we binnen nu en eind volgende week alle klanten van 27-10 te kunnen voorzien + de bestellingen t/m 31-10. Dus het duurt niet al te lang meer.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dikzie schreef:
Hoi Iris,

Dat heb ik gedaan, maar helaas nog geen reactie op mijn bericht.

@Serkanzou je misschien bij tijd en gelegenheid mijn verzoek kunnen behandelen?

In de loop van de dag krijg je een reactie van me! Dikzie
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Uitstekend! Bedankt Serkan 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic