Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
ik heb net contact gehad met een medewerker via chat. volgens haar heeft apple vertraging :@.

volgens mij word de levertijd langer dan 3 weken .
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
kdd schreef:
ik heb net contact gehad met een medewerker via chat. volgens haar heeft apple vertraging :@.

volgens mij word de levertijd langer dan 3 weken .
Nou daar zou ik niet teveel aandacht aan schenken want mijn ervarig is dat de mensen via de chat niet overal goed van op de hoogte zijn.. mocht het wel zo zijn tja dat is dan droevig voor ons
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Hm als apple vertraging heeft dan weten wij dat ook. Dat komt snel naar buiten.
of heeft Vodafone een akkerfietje met Apple, ze hebben ook wat met het 4g op de iphone x
https://forum.vodafone.nl/t5/Netwerk/Lage-4G-snelheid-met-iPhone-X/td-p/287309


RobertinoB

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik kreeg gisteren al telefonisch te horen dat levertijd met minimaal een week is opgeschoven naar 1 tot 4 weken, dus ik denk dat die medewerkster wel gelijk had betreffende de vertraging.

Heb via een vriend die bij MediaMarkt een bestelling heeft gedaan en daar 1tje van over heeft kunnen regelen dat ik die kan ophalen, dus zal mijn order annuleren als ik hem eenmaal heb opgehaald.

Jammer dat zovelen die na mij al besteld hebben het al lang hebben en ik nog moet wachten zonder duidelijkheid wanneer er geleverd kan worden.
Qua communicatie vanuit VF had dit beter gekund en gemoeten :@
Piecas

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Werd tegen mij ook gezecht via de klantenservice, eerst werd er ook gezegd dat als je na 28-10 besteld de levertijd geld vanaf 3 november. Maar ik snap al waarom ze dat zo onduidelijk hebben aangegeven, zodat ze nu dat het langer doet kunnen zeggen dat de 3-5 weken wachttijd geld vanaf je besteldatum.
eerst werd mij altijd gezecht vanaf 3 november en vanaf vandaag vanaf mijn besteldatum.
dat was de laatste druppel, ga nu toch echt cancelen.
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Blijft toch raar dat je bij Bel Simpel nog steeds de iPhone X direct kunt krijgen met een verlenging van Vodafone.
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
het is dat ik korting heb gekregen , anders had ik het gelijk bij belsimpel besteld. ik vind dit nu erg vervelend.
het is allemaal zo onduidelijk.

ik heb 27-10 besteld en nog steeds geen toestel.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
ddouven schreef:
Blijft toch raar dat je bij Bel Simpel nog steeds de iPhone X direct kunt krijgen met een verlenging van Vodafone.
ddouvenWat ik een beetje begrijp is dat Belsimpel op een andere manier aan zijn telefoons komt. Geregeld dus telefoons vanuit een ander land. (Dit is wat IK hoor en lees, de echte waarheid durf ik dus niet te zeggen)

Vodafone krijgt ze regelrecht vanuit Apple geleverd.
Dat is dus het verschil (denk ik)

het is aan iedereen zijn eigen keuze hoe ze aan hun telefoon komen etc, dus iedereen staat vrij! Wachten duurt soms erg lang.

MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
kdd schreef:
ik heb net contact gehad met een medewerker via chat. volgens haar heeft apple vertraging :@.

volgens mij word de levertijd langer dan 3 weken .
Als er vertraging zou zijn Apple dan hadden ze zelf de levertijd ook wel opgerekt lijkt mij. Kijk ik op de site dan zie ik nog steeds 2-3 wkn staan bij Apple zelf.

Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Als je bij Vodafone Duitsland vandaag een iPhone X Space Gray 256 Gb bestelt, dan wordt deze pas kalenderweek 51/2017 (over 4 weken) geleverd... Dus ook daar lopen de levertijden niet synchroon met die van Apple zelf...
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Vodafone is ineens erg stil met hun updates en communicatie... Er moet onderhand toch wel wat meer duidelijkheid komen lijkt mij?!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 schreef:

Proost. Mijn eerste foto met X
Ziet er mooi lekker uit Ruud001! Veel plezier met je iPhone X gewenst 😄
Sboldewijn01

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Beste mensen,
Zojuist mijn verlenging gecanceld, en besteld bij belsimpel en mijn toestel zal morgen worden geleverd,
Voor iedereen een aanrader!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rick83 schreef:
@Serkan je bent maar verdacht stil de laastste tijd.
Rick83 Ruud001 Ehm, dat heet weekend 😄 ik werk (gelukkig) geen 24/7...
RobertinoB

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Heb net de volgende status update gehad bij mijn bestelling:

Uitleveren:
Uw bestelling is klaar voor verzending.
Uw bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat ziet u hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

Hoe lang nog na deze update duurt het voordat de telefoon wordt geleverd?
Dan weet ik of ik nog blijf wachten erop of niet...
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
RobertinoB schreef:
Heb net de volgende status update gehad bij mijn bestelling:

Uitleveren:
Uw bestelling is klaar voor verzending.
Uw bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat ziet u hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

Hoe lang nog na deze update duurt het voordat de telefoon wordt geleverd?
Dan weet ik of ik nog blijf wachten erop of niet...
RobertinoB Wat een super nieuws voor jou .. kan jij misschien wat meer aangeven wat, welke, wanneer jij heb besteld. Dat geeft misschien wat meer duidelijkheid hier in het forum!! Alvast bedankt!

mijn persoonlijke ervaring was dat ik op dezelfde dag eind eind v,d. Middag de track en trace code kreeg... eind van de avond pas bekend bij PostNL en de volgende dag geleverd
maar helaas heb ik vorige week ook gelezen dat mensen er dan 2 a 3 dgn op hebben moeten wachten door het late uitleveren weer vanuit PostNL

Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
@RobertinoB dan heb je hem morgen uiterlijk overmorgenSerkan Kom maar eens met die updates dan !! 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
RobertinoB schreef:
Heb net de volgende status update gehad bij mijn bestelling:

Uitleveren:
Uw bestelling is klaar voor verzending.
Uw bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat ziet u hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

Hoe lang nog na deze update duurt het voordat de telefoon wordt geleverd?
Dan weet ik of ik nog blijf wachten erop of niet...
RobertinoB twijfel je of je wel gaat wachten op je Track and Trace nummer? :S. Ik durf je niet precies te zeggen hoelang dat precies zal duren maar dat zal niet al te lang zijn.
RobertinoB

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan: had via een vriend de mogelijkheid om vanavond eentje op te halen bij de MediaMarkt vandaar dat ik twijfel of ik wel zal wachten. Maar voor die 120 euro korting kan ik wel 1 a 2 dagen wachten 😉

Ik had het volgende besteld:
Iphone X, 256 SG versie.
Besteld op vrijdag 27 oktober omstreeks 13:00

Ben erg benieuwd!
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
RobertinoB schreef:
@Serkan: had via een vriend de mogelijkheid om vanavond eentje op te halen bij de MediaMarkt vandaar dat ik twijfel of ik wel zal wachten. Maar voor die 120 euro korting kan ik wel 1 a 2 dagen wachten 😉

Ik had het volgende besteld:
Iphone X, 256 SG versie.
Besteld op vrijdag 27 oktober omstreeks 13:00

Ben erg benieuwd!


RobertinoB Thnx dat je dit wilde delen want er wachten nog meer op de X ..
alleen vele wachten op de SG 64GB

nu nog even geduld hebben op PostNL maar je bent alweer een stap verder!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic