Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Ruud001 Donderdag was de status van de bestelling bij mij aangepast naar uitleveren en op vrijdag kon ik het toestel al in ontvangst nemen. Wellicht heb je 'm dus met een dagje al zelfs binnen 🙂
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
GeorgeHovhan Ik weet toevallig dat Ruud001 alleen een sms’je heeft ontvangen net als ik. Daarin staat alleen dat wij worden terug gezet naar de oorspronkelijke besteldatum.
Shaq

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Serkan Tot hoelaat werk je normaal gesproken als ik vragen mag ?
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
SpanishDudeist Ga er maar van uit dat het niet meer lang zal duren. Belangrijkste is dat er een gepaste oplossing is gekomen en dat je het toestel gauw in ontvangst kan nemen 🙂
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
GeorgeHovhan Hoe kom je daar toch bij? Vindt dit maar vreemd. Maar goed, we zullen zien. Fijne avond, allen.
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Ruud001 Wat vindt je precies vreemd? Ik geef slechts aan hoe het traject bij mij is verlopen nadat ik het smsje en statuswijziging had binnengekregen en hoe het bij jullie hoogst waarschijnlijk zal verlopen.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
GeorgeHovhan Omdat jij toch niet kan weten wanneer VF iPhones ontvangt? En dito uitlevert. Volgorde is natuurlijk wel duidelijk. Maar goed, zoals gezegd, ik wacht rustig af.
Fijne avond en ik hou jullie op de hoogte.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 ... ipv je status voor je telefoon is je status hier veranderd (junior deskundige) ???????? sorry flauw grapje .....

maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe lang het nu gaat duren voordat je order de status uitleveren gaat krijgen want dat SMS-je is alleen maar een bevestiging dat je orderdatum teruggezet is.

Fijne avond. ..... ????????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Iris75 Haha. Zodra ik meer weet, laat ik het zeker hier weten. Op ander Forum was er iemand die via VF besteld had en vandaag bericht van levering kreeg. Had 27 okt besteld rond 10.00 uur. En ik dus ook rond 9.45 uur. Dus dat schiet op. F5F5F5 Haha.
Laters. Spannend.
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Vraag mij ook af hoe lang het gaat duren nadat we de sms hebben gehad, waaronder ik. 27-10 om 11:02 eindelijk telefonisch aan de beurt gekomen. We zullen zien!
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ruud001 toch gek, want ik bestelde telefoon om 9:13 en bevestiging om 9:16
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Ik barst bijna van ongeduld 🙂
Jaloers op iedereen die al een X heeft, maar het zal echt niet lang meer duren voordat ook ik bij de gelukkige hoor.

Respect Serkan. Hij heeft het ook niet makkelijk met ' ons'.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SpanishDudeist Vind ik ook. Maar zo schreef hij het wel op dat Forum. Ligt misschien aan GB’s of kleur. Geen idee.
Tiktak

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik zie iedereen hier ongeduldig aan het wachten op de iPhone X , maar dan zie ik alleen maar mensen die bestelt hebben op 27-10 ..
hoe zie het met degene die bestelt heeft op 28-10 ? Durft iemand wat hier over te vertellen behalve levertijd (binnen 3-5 weken)
volgens me is de kans dat ik hem binnnen krijg in 2017 heel klein ????

Weetje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
SpanishDudeist schreef:
@Ruud001 toch gek, want ik bestelde telefoon om 9:13 en bevestiging om 9:16
Hier nog 1. Minuutje later. Om 9:14 besteld, bevestiging 9:17. SG256. Het zal de uitvoering zijn ja. En jij zal hem dus wel eerder krijgen. 😉
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi, snap ik. Maar voorlopig heb ik ook nog niets. Lees alleen wat verteld wordt op een ander Forum. Dus geen paniek. Zal vast goed komen. Zoals overal staat levert VF first in first out. Afwachten maar weer.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Gister een reactie gehad op mijn PB en de benodigde gegevens terug gestuurd nu hopen op een snelle reactie..
Shaq

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Serkan Had gister al een reactie verwacht van je aangezien je had gezegt dat ik hem in de loop van de dag kon verwachten, had alleen nog niks gehad.

Kan ik hem vandaag verwachten of niet ?
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Gisteravond Track en Trace gekregen, krijg hem vanavond binnen. Fijn na lang hebben gewacht. Denk dat de mensen die gister een SMS hadden gehad met terugsteling van order, krijgen vandaag denk ik ook uitlevering, was vorige week gebeurd en ook bij mij. Zou waarschijnlijk ook mijn laatste bericht zijn, iedereen veel succes met het wachten en met de IPhone X, het kan opeens erg snel gaan!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Shaq Duurde helaas wat langer, maar je hebt inmiddels een PM.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic