Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Naamloos1 Hoi, dit is al eerder een paar keer in dit forum besproken. Moet je even zoeken.
Komt er op neer, dat er nog andere handelingen door VF nodig zijn bij een F&F bestelling. en daarom iets later kan zijn. Hoeft dus niet. Afwachten dus. Net als ik en vekle anderen. 😉
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
-
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Thanks Iris! Morgen al binnen denk je?
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
WawlMijn ervaring na die status is ...
eind vd middag de track en trace
eind van de avond kan je je zending volgen
morgen in huis.

Veel plezier ermee. Weer een blije klant. Er zit echt weer schot in vandaag, zo te lezen.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SerkanHoi Serkan, Weet jij misschien wanneer ik bericht krijg van de andere afdeling? Of liever, mijn verzend bericht? 😉
Alles blijft maar staan op "bestelling ontvangen"... Of toch maar even bellen? Alvast bedankt.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Pij3 schreef:
Thanks Iris! Morgen al binnen denk je?
Pij3 dat is wel mijn ervaring ...
moest alleen toen wel wachten op de pakjesman, die kwam toen pas eind van de middag ???? ...


Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Jeetje Ruud001 ... wat balen voor je zeg. ..... nog steeds niets ...
hoop dat Serkan je vandaag wat meer info kan gaan geven. ????????????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Tja, het is niet anders, maar het kriebelt nou toch wel met al die mooie berichten.
Bevalt goed zeker?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 schreef:
@SerkanHoi Serkan, Weet jij misschien wanneer ik bericht krijg van de andere afdeling? Of liever, mijn verzend bericht? 😉
Alles blijft maar staan op "bestelling ontvangen"... Of toch maar even bellen? Alvast bedankt.
Ik zou de status van je bestelling even laten voor wat het is, aangezien dit een handmatige aanpassing betreft. Zodra dit is afgehandeld ontvang je een sms bericht. In het weekend hebben onze collega's geen aanpassingen kunnen doen dus wacht het nog even af.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
Tja, het is niet anders, maar het kriebelt nou toch wel met al die mooie berichten.
Bevalt goed zeker?
Ja dat zal vast ... het zou mij enorm frustreren als je al die berichten leest.
Hoop echt dat ook jij snel de X hebt.
Ja bevalt zeker ... echt Toppie ????????
Gurby_73

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb het zelfde probleem met de pre-order van de iphone X uitgevallen door bkr en dor medewerker op nieuw ingevoerd.
Wat moet ik er nu voor doen om mijn bestelling ook naarvoren geschoven te krijgen?

Alvast bedankt voor de reactie.

Groeten, Gerben
Tolis

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Goedemiddag Serkan .
Vrijdag heb ik jou ook een pb bericht gestuurd tbm bestelling.
Ik weet niet of in dezelfde kategorie met BKR en toetlasten valt maar ik zou het op prijs stellen als je mij een antwoord kon geven.
Ik snap dat je 1000 berichten elke dag moet lezen en we maken het ook niet makkelijker voor jou.
Gr Tolis
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Iris75Je leest het, afwachten. Maar komt vast goed. Ik heb vertrouwen...
SerkanBedankt, zal ik doen, hoewel dat steeds moeilijker wordt. Haha.
En alle gelukkigen hier, proficiat en veel plezier gewenst.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ruud001 ik heb hetzelfde.... ik word alleen maar ongeduldiger hahahahaha.... refresh refresh refresh ????????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
@SerkanBedankt, zal ik doen, hoewel dat steeds moeilijker wordt. Haha.
En alle gelukkigen hier, proficiat en veel plezier gewenst.
Ja ik las het .... pppfff balen Ruud001 .. zeker omdat ik nu ook nieuwe namen lees die wel al op uitleveren komen. ... (kunnen hun uiteraard niets aan doen)

ML0401

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan

je wordt vast gek van al die berichten en vragen maar ik had je eind vorige week een pb gedaan over het welbekende bkr probleem. Ik zou mijn plek terug krijgen maar dat is tot op heden niet gebeurd
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Ruud001 SpanishDudeist same here 😉 Vrijdag SMS gekregen dat mijn bestelling hersteld is naar originele datum en tijd (09.05 op 27/11), maar nog geen bericht van uitlevering... wachten duurt lang!!! 😉
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist is er bij jou ook nog niets bekend?
Wel al je PB bericht doorgestuurd naar de juiste afdeling?

Frustie man!!! .....
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Maragaav Jij hebt tenminste een sms ontvangen.... ik heb nog helemaal niets ????????????????????????????????????
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
😄 relaxed...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic