Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Minime

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja gisteren een mailtje.
Giovanni-21

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Yes, ik heb m ook sinds zaterdag binnen.... nu nog de verwerking van de korting afwachten...
Edwin68

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Denk dat Vodafone met PTT onder een hoedje speelt. Heb al 4 dagen t&t maar levering ho maar.. stinkt gewoon.. Vodafone zal wel niet kunnen leveren..
Linda1111nl

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies zo. Wel track and trace, maar totaal nog niet bekend bij ptt. Dus ik denk ook dat vodafone bewust vertraagt.
Yahoe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

hiero dezelfde frustraties. Vorige week al een mail gestuurd naar de klantenservice. Geen bericht terug. Vanochtend gebeld met klantenservice en aangegeven dat ik nog steeds wacht op mijn bestelling van 17 september waarbij werd aangegeven dat voor 1 oktober de iPhone 8 geleverd zou worden. De dame v/d klantenservice schaamde zich dat zij niet kan aangeven wanneer ik de iPhone 8 kan verwachten, wat toch eigenlijk ongelooflijk is. Ik voel me genaaid en machteloos door Vodafone. Waarom zijn jullie niet eerlijk door gewoon aan te geven wanneer ik de bestelling kan verwachten ipv zaken te beloven die niet worden waar gemaakt? Mijn vraag is nu, wanneer leveren jullie, Vodafone? En wat doen jullie eraan om deze belabberde service om te keren zodat mensen tevreden zijn? Hoe het nu gaat is werkelijk beschamend!!!
Linda1111nl

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jouw bericht had ik ook kunnen schrijven.... Leest iemand van Vodafone hier ook mee?
mgear

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Zelfde probleem, vodafone leest wel mee maar voelt zich te arrogant om fatsoenlijk te reageren. De buit van het contract of de verlenging is immers al binnen...
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all, het merendeel van de leveringen verloopt momenteel volgens het verwachte leverschema. Ik zie echter dat een aantal van jullie het toestel helaas nog niet heeft ontvangen en ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is. Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn zoals bijvoorbeeld een nummerbehoudaanvraag. Het verzoek tot nummerbehoud dient namelijk eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. We in ieder geval ons uiterste best om iedereen z.s.m. te voorzien van de nieuwe iPhone. Indien je nog vragen hebt over je bestelling kun je contact opnemen met onze collega's via 0800-0001.
Linda1111nl

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bericht gehad van PostNL dat de telefoon tussen 8 en 10 vanmorgen bezorgd zou worden. Niet dus..... Is hij wel werkelijk bij PostNL afgeleverd?
avklinken

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Tsja, en als de nummerbehoudaanvraag dan fout gaat dankzij een fout aan jullie kant dan kan je weer 2 extra werkdagen wachten. Als dit zo doorgaat heb ik uiteindelijk alsnog week 42 pas die iphone 8 in huis...

Goddank is nu dan uiteindelijk vanmorgen pas die nummerbehoudaanvraag goedgekeurd en is het nu weer wachten op vodafone dat de iphone ook daadwerkelijk verstuurd gaat worden. Dat kan volgens de webcare alweer 2 werkdagen duren... de lol was er al af.. maar nu heeft dat plaats gemaakt voor ergenis.
Giovanni-21

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Naast dat het toestel bij mij al geleverd is, nu ook bericht gekregen dat de korting toegekend wordt en verrekend wordt.
Bij mij dus, toestel wel op tijd, maar meer de ergenis dat het allemaal qua communicatie zo moeizaam ging.

Door bij mijn eigen standpunt te blijven, niet m'n order geannuleerd om opnieuw te bestellen met kortingscode.
Waar er telefonisch altijd gezegd werd dat er achteraf geen korting verrekend/toegekend kan worden, inmiddels dus doodleuk de bevestiging op de mail gehad dat dit wel gaat gebeuren (na het indienen van een klacht).
Vodafone klantenservice kiest blijkbaar voor de voor hun makkelijkste weg, ipv de juiste manier voor de klant.
Minime

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
En ik krijg mijn korting dus niet, echt om er moe van te worden. Moet dus waarschijnlijk weer eerst een klacht indienen, voordat er wat gebeurd.
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Kom maar op met iPhone X levertijden!
TransSoviet1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist bij de plaatselijke vodafone boer 2 x Apple iPhone X 64GB Space Gray gepre-ordered.. Nu afwachten 🙂
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Nou Vodafone kom op! Enige informatie zou wel prettig zijn!!
Giovanni-21

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
helaas wel ja Minime
MartijnJ95

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inderdaad. Je zou toch verwachten als je zo'n hoop geld naar ze overmaakt dat ze in ieder geval aangeven wat je wanneer kan verwachten...
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all, fijn om te lezen dat jullie er al zo vroeg bij waren. Zoals jullie weten beginnen we vanaf 03-11 met het leveren van de nieuwe iPhone X. Vanaf die dag zal ook de levertijden pagina bijgewerkt worden met de verwachte levertijden. Daarnaast ontvangen jullie individueel een sms met meer informatie over je bestelling. Nog even afwachten dus 😄
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Thx Serkan, wanneer komt de SMS dan? Morgen misschien 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
knoesss, daar heb ik op dit moment (nog) geen informatie over. Zodra ik meer weet zal ik dit met jullie delen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic