Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
DeemiNicole

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
LadyLiberty dus ook je contractverlenging werd geannuleerd bij Vodafone en via Belsimpel opnieuw aangesloten?
LadyLiberty

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
DeemiNicole
27-10 besteld
31-10 geannuleerd door vf en opnieuwe besteld door vf
04-11 bij belsimpel besteld
04-11 daarna bij vf geannuleerd door mijzelf
05-11 iPhone x 64gb zilver ontvangen
DeemiNicole

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
LadyLiberty

Dat is super snel geregeld dan. Ik wacht het in spanning af. Bedankt voor je reactie iig!
rmr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan Bedankt voor alle moeite, super fijn als we onze originele plek terug kunnen krijgen.
Alle andere gedupeerden ook bedankt voor het laten horen van je stem, het heeft het waarschijnlijk nut gehad.
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Serkan dank je wel voor jouw moeite! Ik hoor het nog van jou. Op dit moment op vakantie 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nieuwe levertijden!
Ziet er inmiddels beter uit: (website wordt nog bijgewerkt)



Marc73

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan Neem aan dat ik ook op de lijst sta als het gaat over de levertijden? Heb goede hoop maar ben toch nog wat gereserveerd dus hoor graag!
Wouto82

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan bedankt! Eindelijk eens positief nieuws van vf! Even voor de zekerheid, de mensen die op advies van VF de initiële order op 27 okt hebben geannuleerd en een nieuwe bestelling hebben gedaan bij vf worden hierin ook meegenomen hoop ik?

Bij mij vertelde ze na het BKR gedoe dat mijn originele bestelling geannuleerd was en dat ik hem opnieuw moest bestellen dus dat heb ik gedaan

Dus uiteindelijk staat mijn bestelling nu op 31 okt. Maar ik heb mijn eerste bevestiging van bestelling was wel op 27 okt om 0931. Mocht je die mail nodig hebben hoor ik het graag..


KeaveXL

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen met betrekking tot de BKR check. Had mijn bestellling om 9:03 in het systeem staan voor de 256gb Silver, waarvan i.t.t. alle andere toestellen de levertjes van omhoog is gegaan...
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Serkan Nog ff een opmerking; Ik kan op Myvodafone niet de desbetreffende annulering van 27 oktober vinden, ik heb ook nooit een bevestiging van deze bestelling gehad. Kunnen jullie dit wel in het systeem zien dat de bestelling wel was geplaatst? Niet dat ik straks buiten de boot val 🙂
MartijnJ95

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
GeorgeHovhan. Dat wil ik dus ook even weten. Mijn bestelling is ook geannuleerd door VF (heb wel van de eerste bestelling een bevestiging gekregen). Goede berichten dat de oude bestellingen weer gaan gelden, maar hoe kun je checken dat dit ook bij jou het geval is?
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
MartijnJ95 Ik heb geen idee, ik hoop dat Serkan mij antwoord kan geven hierop. In hun interne systemen kunnen ze ongetwijfeld dit wel inzien maar dat wil ik voor de zekerheid wel weten
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Dat ziet er zeker beter uit Serkan! ... maar hoe weten we nou dat onze pre-order toch teruggedraaid is naar de 27ste? ... bij My VF zie je niet echt iets...

Misschien kan je daar nog wat meer duidelijkheid over geven. ????????????
Snap dat het een lastige zaak is geworden, maar zoals je merkt zijn er nog steeds vragen en zo kan de klant ook wat meer begrip gaan tonen. *Als ze weten waar ze aan toe zijn en hoe serieus ze nu genomen worden.

Graag horen we nog wat van je of van 1 van je collega’s want ik neem aan dat jij niet 24/7 werkt ????
s0kkie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bestelling vanochtend geannuleerd en daarna via Belsimpel nieuwe abbo aangevraagd.
Net een tracking nummer gehad en toestel komt morgen binnen 🙂
Tomidimus

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik lees hier positieve geluiden over levertijden en het terugplaatsen van orders die misgegaan zijn. Zelf heb ik ook om 9:07 mijn verlenging geplaatst op de 27ste, maar kwam er de dag later achter dat het bij jullie misgegaan is en het als nieuwe bestelling doorgekomen is. De dame aan de klantenservice heeft het voor mij omgezet en gezegd dat het geen invloed zou hebben op de levering. Dit heeft het echter wel gehad! Kunnen jullie voor mij ook iets betekenen nu? Ik zou het niet meer dan schappelijk vinden om weer op de originele plek te komen.
jeekee84

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Serkan

Dankjewel voor de informatie, kijk uit naar een oplossing.

MVG
ciphone

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Na 11 jaar klant geweest bij Vodafone heb ik gisteren mijn bestelling geannuleerd en overgestapt naar T-Mobile via Belsimpel. Gisteren besteld en de iPhone X ligt nu naast mij te installeren. Ik verwacht geen wonderen van Vodafone bij een Apple-release, maar het rommelige verloop en slechte communicatie heeft mij naar de concurrent doen overstappen.
Ik wens jullie allemaal sterkte tijdens het wachten, hopelijk zijn jullie ook snel aan de beurt.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We hebben inmiddels een oplossing gevonden voor het herstellen van de bestellingen die geraakt zijn door het ontbreken van de inkomens- en lastentoets (BKR) gegevens. Hiermee wilen we ervoor zorgen dat je bestelling weer terug op de initiële plek in de 'wachtrij' komt te staan.

Indien dit bij jouw bestelling het geval is, kun je mij een privébericht sturen met onderstaande gegevens. Let wel, dit geldt dus alléén voor bestellingen m.b.t. het inkomens- en lastentoets probleem.

Benodige gegevens:
- Orderdatum
- Klantnummer
- 06-nummer
- Ordernummer

Aan de hand van deze gegevens zullen onze collega's nakijken of jouw bestelling hierdoor is geraakt, waarna er contact met je wordt opgenomen om de bestelling te herstellen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
ciphone schreef:
Na 11 jaar klant geweest bij Vodafone heb ik gisteren mijn bestelling geannuleerd en overgestapt naar T-Mobile via Belsimpel. Gisteren besteld en de iPhone X ligt nu naast mij te installeren. Ik verwacht geen wonderen van Vodafone bij een Apple-release, maar het rommelige verloop en slechte communicatie heeft mij naar de concurrent doen overstappen.
Ik wens jullie allemaal sterkte tijdens het wachten, hopelijk zijn jullie ook snel aan de beurt.
Dat is jammer om te lezen ciphone. We betreuren dat bij een aantal van jullie het een en ander niet vlekkeloos is verlopen en zijn druk bezig geweest met het vinden van een oplossing hiervoor. Gelukkig hebben we deze inmiddels gevonden zodat we de geraakte bestellingen weer kunnen herstellen. Desondanks veel plezier met je nieuwe iPhone X gewenst en wellicht tot een volgende keer!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Serkan schreef:
We hebben inmiddels een oplossing gevonden voor het herstellen van de bestellingen die geraakt zijn door het ontbreken van de inkomens- en lastentoets (BKR) gegevens. Hiermee wilen we ervoor zorgen dat je bestelling weer terug op de initiële plek in de 'wachtrij' komt te staan.

Indien dit bij jouw bestelling het geval is, kun je mij een privébericht sturen met onderstaande gegevens. Let wel, dit geldt dus alléén voor bestellingen m.b.t. het inkomens- en lastentoets probleem.

Benodige gegevens:
- Orderdatum
- Klantnummer
- 06-nummer
- Ordernummer

Aan de hand van deze gegevens zullen onze collega's nakijken of jouw bestelling hierdoor is geraakt, waarna er contact met je wordt opgenomen om de bestelling te herstellen.
rmr Floris44 JaqSwarthoff ciphone batu lievemandie 2be ddouven GeorgeHovhan Dabo

Zie bovenstaand bericht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic