Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
DirtyChester

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Gister 3 mails en 3 smsjes mogen ontvangen. En nog onbeperkt data tot 14 maart gekregen.
Vandaag dus eindelijk mijn 256gb SG ophalen bij een postnl punt. (bestel datum 31 oktober)
Erijnen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan

Super dat uitleveren gestart is maar kun jij aub aangeven waarom de bestelvolgorde niet gehanteerd word en wanneer ikzelf mijn 256GB Silver mag ontvangen, besteld op order 270157442

Ga er vanuit dat je je best doet maar geen reactie is niet relaxt 😉

THX
GeduldigeHarrie

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Bijzonder, ik heb dezelfde besteld op 28 okt en nog niets gehoord, behalve dat hij deze week wordt uitgeleverd.
JesseJ73

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn X uiteindelijk binnen na precies 5 weken 🙂 besteld op 9-11 dus.
64 gig SG
justin80

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Zelf op 30-10 ook een X 256 SG bestelt, nummer 2699xxxxx maar behalve de sms dat de levering in week 50 gepland staat nog geen bericht gehad.

DirtyChester Met welke cijfers begint jouw bestelnummer? Ben benieuwd of Vodafone inderdaad FIFO-systeem hanteert. Lijkt er niet op aangezien jij een dag later hebt besteld...
DirtyChester

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
justin80 schreef:
Zelf op 30-10 ook een X 256 SG bestelt, nummer 2699xxxxx maar behalve de sms dat de levering in week 50 gepland staat nog geen bericht gehad.

@DirtyChester Met welke cijfers begint jouw bestelnummer? Ben benieuwd of Vodafone inderdaad FIFO-systeem hanteert. Lijkt er niet op aangezien jij een dag later hebt besteld...
justin80 mijn bestelnummer is: 270067882
justin80

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
DirtyChester Dank voor de info.
Bij Vodafone wordt "first in first out" op geheel eigen wijze geïnterpreteerd? :@
DirtyChester

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
justin80 schreef:
@DirtyChester Dank voor de info.
Bij Vodafone wordt "first in first out" op geheel eigen wijze geïnterpreteerd? :@
justin80 vond het zelf ook al heel raar, aangezien in mijn eerste sms stond dat de levering stond geplanned voor week 51. Maar krijg hem toch echt vandaag.
GeduldigeHarrie

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
First in first out is bij deze bij mij dan ook om zeep geholpen. Mijn bestelnr is 26990**** en 2700.... is al uitgeleverd. ????
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
First in, random out.

Dat is intussen toch wel duidelijk geworden hier lijkt me 😉
justin80

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Zal het bij mij wel week 53 worden... 😉
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Serkan Nog een update voor ons vandaag?
JB83

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 06-12-2017 bestelling gedaan. Op woensdag een smsje ontvangen dat de iphone deze week geleverd wordt. Maar de status blijft nog steeds op ontvangen. Meedere malen met de klantenservice gebeld, deze hebben ook totaal geen inzicht en geven als reden dat het smsje niet verstuurd had mogen worden. Volgens het overzicht wat gepost is zou toestel deze week bezorgt worden. Serkan heb jij meer info?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Even een update:

Levertijden
We hebben de geplande leveringen vanuit Apple ontvangen en liggen momenteel zelfs voor op schema. Vandaag gaat het toewijzen van de toestellen gewoon verder dus indien je nog geen bericht hebt gekregen dan kun je vandaag tot laat in de avond nog een e-mail of sms ontvangen over de levering van je toestel.

First In First Out
Ik zie verschillende vergelijkingen van bestelnummers en krijg hier dagelijks vragen over. Zoals eerder gecommuniceerd leveren we wel degelijk op volgorde van bestelling. Echter spelen hierin een aantal factoren mee die van invloed zijn op je bestelling zoals nummerbehoud, type toestel etc. Het vergelijken van bestelnummers heeft dus totaal geen zin.

Wanneer krijg ik mijn toestel?
Wil je weten wanneer je je toestel ontvangt? Houd dan het leverschema aan die op de 1e pagina van dit topic staat. En voor de duidelijkheid, een week bestaat niet uit 2 of 3 dagen zoals sommigen vreemd genoeg denken maar toch echt uit 7 dagen. We leveren van maandag tot en met zaterdag.

Ik heb nog geen e-mail of sms
Indien de verwachte levertijd voor jouw toestel voorbij is en je hebt dan nog niets ontvangen is er waarschijnlijk iets niet goed met je bestelling. Voorbeeld: We zijn op dit moment eind november/begin december aan het leveren, als jouw bestelling is gedaan op 05-11 dan is er iets niet in de haak. Wellicht iets met je nummerbehoudaanvraag of een andere reden. In dat geval kun je het beste contact opnemen met onze orderafdeling zodat dit nagekeken kan worden.

256 GB
Vanaf komende maandag/dinsdag gaan we verder met het leveren van de 256 GB versie.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
GeduldigeHarrie schreef:
First in first out is bij deze bij mij dan ook om zeep geholpen. Mijn bestelnr is 26990**** en 2700.... is al uitgeleverd. ????
GeduldigeHarrie Dit is dus niet het geval. We leveren wel op First In First Out. De bestelnummers zijn niet alleen 1 type toestel maar daar zitten alle kleuren en uitvoeringen tussen. Daarnaast zitten hier nieuwe abonnementen in en verlengingen. Zie ook mijn post hierboven.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jenniferrr schreef:
01-12-2017 verlenging met iPhone x 64gb space grey, 14-12-2017 status veranderd naar uitleveren, wachtende op t&t code.. waarschijnlijk zaterdag wel binnen (hopelijk, zou een mooi verjaardagscadeau zijn)
Zo zie je maar weer Jenniferrr, een week bestaat niet uit 3 dagen... 😉
Janou11

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Serkan wat bedoel je met informatie over levering van je toestel vandaag ontvangen? Heb deze week een SMS gekregen dat de 256 SG geleverd wordt in week 51. Is dit de info? Of bedoel je dat we vandaag een track en trace oid kunnen ontvangen over de exacte levertijd volgende week? Anders hoef ik namelijk niet met smacht te wachten op nieuwe info. 🙂
Janou11

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Status staat namelijk nog altijd op “bestelling ontvangen”
Erijnen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan

Hoor hier toch echt dat er 256 GB Silver uitrgeleverd zijn en / of een datum hebben. ik heb deze op 27 OKT besteld. Meerder malen klantenservice gebeld en die zeggen dat alles oke is.
Wie kan dan zien of er een probleem is, ik zie dat latere bestellingen wel een melding hebben gehad.
THX kijk jij het na 270157442
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Janou11 schreef:
@Serkan wat bedoel je met informatie over levering van je toestel vandaag ontvangen? Heb deze week een SMS gekregen dat de 256 SG geleverd wordt in week 51. Is dit de info? Of bedoel je dat we vandaag een track en trace oid kunnen ontvangen over de exacte levertijd volgende week? Anders hoef ik namelijk niet met smacht te wachten op nieuwe info. 🙂
Janou11 Dat geldt voor de 64 GB uitvoering aangezien die voor week 50 (deze week) staat gepland. De 256 GB staat voor week 51 gepland. Daar heb je dus ook dat smsje over ontvangen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic