Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
EliseuhNee hè, niet weer. Was vorige week ook al aan de hand.:@
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ruud001 schreef:
@EliseuhNee hè, niet weer. Was vorige week ook al aan de hand.:@
Het is alweer opgelost volgens mij hahah
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Ik ben aan het meelezen om te kijken wat er precies aan de hand is.

Kan iemand de sms delen die na het contact met onze klantenservice is verzonden? Bedankt!
Serkan

'Beste klant, we hebben je iPhone X bestelling teruggeplaatst naar de originele besteldatum. We houden je op de hoogte over de levering van je bestelling. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Vodafone.'

Dat is de sms die ik vanmiddag heb ontvangen nadat ik gister contact heb gehad met de klantenservice betreffende het cancellen van de order van 27-10 en het ontvangen van een nieuwe order op 7-12.
Lkl78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Top!! Ik wacht af
JJtje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Allemaal,

ik ben al een tijdje achter de schermen mee aan het lezen, maar word nu wel een beetje zenuwachtig van de berichten en het wachten ????. Ik heb 17-11 mn telefoon besteld, ik moest helaas wachten met bestellen ivm overstappen vanaf KPN. Nu lees ik alleen dat er mensen met nummerbehoud de bestelling niet is goed gegaan. Zijn er mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd waar het wel bij goed is gegaan?
Ik heb namelijk een week na mn bestelling gebeld met klantenservice, want ik had nog niks gehoord of mn nummerbehoud aanvraag goed was gegaan. De mevrouw aan de telefoon verzekerde me dat alles goed was gegaan en dat ik bij hij verzenden van de telefoon wrs een smsje zou krijgen met het bericht dat nummerbehoud was goedgekeurd. Ik lees ook op t forum dat de klantenservice niet de goede info geeft. Dus vandaar hier mijn vraag over. Anders ben ik bang dat mijn order ook geannuleerd moet worden ????.
cri0s

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zo, dinsdag een verlenging geregeld. Vandaag na nabellen een bevestiging gehad (wel met de juiste datum) en ook het contract toegezonden gekregen. Dame aan de telefoon zei dat het toestel in nalevering stond maar dat er wel een nieuwe zending aankwam, dus de kans is groot dat je hem volgende week binnen hebt! Ik was niet op de hoogte van de huidige problematiek rondom de leveringen van de X (256 SG) dus ik was allang blij. Net toen ik mijn bevestiging opvroeg zei de beste man: "Reken er maar niet op. Dat wordt het nieuwe jaar."
Afwachten maar en hopen op het beste..
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Iemand inmiddels al een statusupdate gehad? Of duurt dat nog wel even voordat ze beginnen? Serkan
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Roydie schreef:
Serkan schreef:
Hi all,

Ik ben aan het meelezen om te kijken wat er precies aan de hand is.

Kan iemand de sms delen die na het contact met onze klantenservice is verzonden? Bedankt!
@Serkan

'Beste klant, we hebben je iPhone X bestelling teruggeplaatst naar de originele besteldatum. We houden je op de hoogte over de levering van je bestelling. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Vodafone.'

Dat is de sms die ik vanmiddag heb ontvangen nadat ik gister contact heb gehad met de klantenservice betreffende het cancellen van de order van 27-10 en het ontvangen van een nieuwe order op 7-12.
Thanks. Roydie

Heb je daarnaast nog een andere sms ontvangen? Of iemand anders die buiten bovenstaande sms nog een sms heeft gekregen? Ik hoor het graag.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Serkan schreef:
Roydie schreef:
Serkan schreef:
Hi all,

Ik ben aan het meelezen om te kijken wat er precies aan de hand is.

Kan iemand de sms delen die na het contact met onze klantenservice is verzonden? Bedankt!
@Roydie

Heb je daarnaast nog een andere sms ontvangen? Of iemand anders die buiten bovenstaande sms nog een sms heeft gekregen? Ik hoor het graag.
Serkan nope dat is de enige sms die ik hierover heb ontvangen (buiten 2x een leveringsprobleem sms en de blackfriday korting sms).
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Eliseuh schreef:
Iemand inmiddels al een statusupdate gehad? Of duurt dat nog wel even voordat ze beginnen? @Serkan
Ik heb zojuist even navraag gedaan. Tot vanavond 22:00 (ongeveer) worden de toestellen nog aan bestellingen gekoppeld waarna klanten een bericht krijgen. De rest volgt na het weekend weer..... Dus het kan zijn dat we door de drukte niet precies t/m 13-11 halen. Dan krijg je vanaf maandag weer bericht.
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Serkan... 256Gb? Iets van aanvullende informatie? Volgens mij is dit het duurste toestel in jullie line-up momenteel, maar die bestellingen krijgen erg weinig aandacht/updates...
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
EliseuhNou, er is nog hoop vanavond! Sterkte met het wachten en alvast een goed X weekend.;)
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Limbo schreef:
@Serkan... 256Gb? Iets van aanvullende informatie? Volgens mij is dit het duurste toestel in jullie line-up momenteel, maar die bestellingen krijgen erg weinig aandacht/updates...
Limbo Helaas geen nieuwe informatie vandaag. Zodra ik hierover meer weet zal ik dit uiteraard direct communiceren. Iets wat we niet hebben kunnen we helaas niet leveren. We hadden het natuurlijk ook graag anders gezien.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
LimboDat is jammer hier bij Vodafone. Zou er ook van balen. De 256GB variant is in diverse Apple stores en bij MM volop op voorraad. Mocht je nog een poging wagen... Succes.
En anders sterkte met wachten, hoe vevelend ook. Het komt vast snel goed, gezien de oplopende voorraden elders.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 schreef:
@EliseuhNou, er is nog hoop vanavond! Sterkte met het wachten en alvast een goed X weekend.;)
Eliseuh Wanneer had je ook alweer besteld?
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
7 November heb ik besteld, de SG 64g Serkan
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Eliseuh

Normaal gesproken krijg je vandaag nog bericht. Maar zoals gezegd kan het zijn dat dit door de grote drukte vandaag niet meer lukt. Dan ben je maandag aan de beurt (sorry in dat geval!). Laat het in ieder geval nog even weten. Ik zal vanavond nog eens dit topic bekijken 😉
Eray40

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Serkan,

Vandaag zou er toch weer een levering komen die ze tot 17-11 (misschien) konden leveren? kunnen we die nog verwachten? ik heb mijn iphone x 64gb sg telefonisch besteld 15-11. tot de dag van vandaag nog niks gehoord overstap van t-mobile. als ik mijn status bekijk staat er alleen dat hij in orde is ontvangen, maar bij heel veel mensen gaat overstap fout lees ik jammer genoeg...
wanneer kan ik hem ongeveer verwachten?

met vriendelijke groeten.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Eray40
Daar heb ik momenteel (nog) geen zicht op. Maandag weet ik daar pas meer over..
Eray40

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie serkan! Nog een vraagje, ik heb laatst met de klantenservice gebeld over dat mijn nummerbehoud aanvraag nog niet was gelukt.. hadden ze hem opnieuw aangevraagd en weer had ik er niks van gehoord daarna weer gebeld. Toen zei een medewerker van de klantenservice dat eerst de telefoon op voorraad moet zijn en dan pas de nummerbehoud word aangevraagd. Maaarr nu lees ik op de begin van het forum dat eerst de nummerbehoud goedgekeurd moet worden en dan pas de telefoon geleverd word! Hoe zit het nou?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic