Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
MagnificentDPE schreef:
Lkl78 schreef:
Je zegt besteld bij vf store? Wordt deze bij jou dan thuisbezorgd en hoef je hem niet in de store af te halen (pick up in store staat bij mijn status)
Ik moet hem ophalen in de store, dus neem aan dat ze hem daar dan naar toe sturen. Verwacht dat ie daar dan morgen binnen komt en dat ze mij bellen. Lucky me, ik werk morgen thuis kan ik he tussendoor ff oppicken ????
Guess what winkel belde zojuis dat ik em kan ophalen ????????????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
MagnificentDPENOU, WAAR WACHT JE NOG OP!!!!! Haha. Succes.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ruud001 schreef:
@EliseuhWe duimen voor je, dat je er bij zit vandaag! 😉
Haha ik hoop het ook, word met de seconde ongeduldiger! 😛
danielvanm

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Eliseuh welke datum en welke kleur/model heb jij besteld?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
EliseuhKan ik me goed voorstellen bij al die berichten hier. In alle Apple stores zijn alle varianten van de X op voorraad. Zou jij toch ook bericht moeten krijgen vandaag. F5F5F5F5...:D
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan klopt het echt dat de 256gb versies nog zolang op zich laten wachten 😮
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hmmm, zelfs alle varianten van de iPhone 8 en 8 plus zijn op voorraad in alle 3 Apple stores NL.
Dus @Vodafone, haal ze daar even voor je wachtende klanten...
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ruud001 Ja ik had dus ook echt net gecheckt! Als ik hem nu zou bestellen heb ik hem morgen al in huis. Niet dat ik zomaar 1100 euro rond heb slingeren helaas
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
cristihorga schreef:
Oder was canceled this morning. According to Customer Service becouse an internal error. New order was made with the same date that was the previous one (27/10/2017 and confirmed on 31/10/2017 ..orcourse due to annother internal error). I have checked the email and Customer Service was wrong ... the order day is 07/12/2017. So that was 6 weeks of waiting for nothing.
Thank you Vodafone for reaching my lowest expectations .... I do not beleave that is a practicing such unfair game. Realy realy dissapointed.
cristihorga I have the same thing going on. Are you sure we are in the back of the waiting line again now? I sure hope not, that would be horrible.
Infinity_65

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier, maar volg al een tijdje dit topic. Ik heb op 27 oktober een Iphone X 64GB SG besteld rond 20:00 uur met ordernummer: 269844272 en de leverstatus staat nog steeds op ontvangen.

Dat ik nu al ruim 5 weken wacht is al vervelend genoeg, maar als ik dan ook nog lees dat mensen die later hebben besteld al wel een statuswijziging hebben zakt mijn vertrouwen nog verder weg.

Serkan zou jij aub uit kunnen zoeken wat er mis gaat?
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Ruud001 schreef:
@MagnificentDPENOU, WAAR WACHT JE NOG OP!!!!! Haha. Succes.
Ben al onderweg ????????
ismail03

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben jij of kennen jullie iemand die de iphone x 256gb SG versie al heeft ontvangen? Ik heb 6 november besteld en nog steeds geen statuswijziging.
Zo te lezen moet ik nog wel even wachten...
cristihorga

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
I called 2 hours ago at customer service...again and they assure me .... again that the date of order will be updated immediately.... but totally silence after that and still nothing received. So 7/12/2017 is the official order day for us, and another 5 weeks at least of new waiting time ahead. I have all by best intentions and understanding for Vodafone , but is just unprofessional approach from them .... really really really disappointing.
DirtyChester

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb op 31 okt een 256gb SG besteld. Maar heb ook nog niks gehoord verder en of wijzigingen gezien.
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
!!WTF Vodafone!!

Op 27-10 iPhone X 64GB SG besteld, 28-10 bevestiging (F&F). Ik stap over van KPN en heb nummerbehoud.
Na aanleiding van alle statusveranderingen hier op het forum en geen antwoord van een vodafone medewerker hier op het forum op mijn vorige posts toch maar even gebeld met de klantenservice. Na ongeveer 20 min. in de wacht te hebben gestaan krijg ik te horen dat door een technische fout mijn order vast is gelopen, en geanuleerd moet worden, waardoor ik achteraan zou komen te staan. Na mijn vraag hoe dit opgelost gaat worden heeft ze mij weer 10 min. in de wacht gezet om te overleggen hoe nu verder.. Er bleek niks mogelijk en ze zou me doorverbinden met iemand die over anuleringen gaat. Het doorverbinden is uiteraard ook weer fout gegaan waardoor ik weer helemaal aan het begin van het bandje terecht kwam.. toen heb ik maar opgehangen..

Wat is Vodafone verschrikkelijk kansloos bezig!! Ik heb helemaal niks gehoord van het vastlopen van deze order en kwam hier achter door zelf te bellen. Ik weet even niet wat ik moet doen nu. Serkan heeft ook nog niet gereageerd vandaag..

Voor degenen die nog niks gehoord hebben over hun status en eventueel overstappen met nummerbehoud zou ik aanraden om even te bellen om je order te checken..

Ik hoop dat iemand een tip heeft of dat Serkan snel reageert
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
LouloucarolSnap ik. Ik ook niet. 😉 Maar ik heb hem ook al, dus mag niet klagen.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
cristihorga schreef:
I called 2 hours ago at customer service...again and they assure me .... again that the date of order will be updated immediately.... but totally silence after that and still nothing received. So 7/12/2017 is the official order day for us, and another 5 weeks at least of new waiting time ahead. I have all by best intentions and understanding for Vodafone , but is just unprofessional approach from them .... really really really disappointing.
cristihorga well i'ts quite unacceptable to just cancel our order without any given reason.. Too bad I don't have time at the moment to contact Customer Service, but I'll do that straight away when I get home. Crazy stuff!
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
ismail03 schreef:
Ben jij of kennen jullie iemand die de iphone x 256gb SG versie al heeft ontvangen? Ik heb 6 november besteld en nog steeds geen statuswijziging. Zo te lezen moet ik nog wel even wachten...
iPhone X, 256Gb, SG, besteld op 30-10... Geen enkel teken van leven...
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
ismail03Hoi, ik heb de SG 256GB op vrijdag 17 november binnen gekregen van Vodafone. Besteld 27 okt om ±9.45 uur.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
rubenp schreef:
!!WTF Vodafone!!

Op 27-10 iPhone X 64GB SG besteld, 28-10 bevestiging (F&F). Ik stap over van KPN en heb nummerbehoud.
Na aanleiding van alle statusveranderingen hier op het forum en geen antwoord van een vodafone medewerker hier op het forum op mijn vorige posts toch maar even gebeld met de klantenservice. Na ongeveer 20 min. in de wacht te hebben gestaan krijg ik te horen dat door een technische fout mijn order vast is gelopen, en geanuleerd moet worden, waardoor ik achteraan zou komen te staan. Na mijn vraag hoe dit opgelost gaat worden heeft ze mij weer 10 min. in de wacht gezet om te overleggen hoe nu verder.. Er bleek niks mogelijk en ze zou me doorverbinden met iemand die over anuleringen gaat. Het doorverbinden is uiteraard ook weer fout gegaan waardoor ik weer helemaal aan het begin van het bandje terecht kwam.. toen heb ik maar opgehangen..

Wat is Vodafone verschrikkelijk kansloos bezig!! Ik heb helemaal niks gehoord van het vastlopen van deze order en kwam hier achter door zelf te bellen. Ik weet even niet wat ik moet doen nu. @Serkan snel reageert
rubenp Oh wauw, jij dus ook met dit probleem? Staan we serieus achter aan de rij? Wat een kansloze missie op deze manier..

Heb ook op 27e een 64gig SG besteld. De dag zelf een contract en bevestiging ontvangen. Vandaag een cancelling van de oude order (zonder rede) en een nieuw contract met besteldatum van vandaag..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic