Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
danielvanm

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gino1 Denk dat ze alles tot aan de 13e vandaag wel doen. Las ergens op twitter iemand die rond 21:00 uur nog een statuswijziging kreeg. Dus het kan allemaal nog!
jreijner

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
YES! Mijn iPhone staat klaar voor verzending, heb de T&T nog niet.
iPhone X 64GB Silver op 7-11 besteld.
woutervs

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
rubenp schreef:
27e besteld 28e bevestiging (F&F). Nog niks hier.. (64GB SG) lijkt niet echt op datum te gaan.. Jammer.
Ik ook nog niks 27-10 F&F 10:30 besteld 😞
Gino1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Danielmlaten we hopen, zie ook al meldingen van mensen die 07-11 besteld hebben en statuswijziging hebben gekregen....
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Inmiddels op de site is de SG 64GB alweer ‘uitverkocht’. De Silver staat nog wel als voorradig. 64GB ook.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
lievemandie schreef:
MagnificentDPE schreef:
Ruud001 schreef:
@Ruud001Nope ik refresh me suf. Maar vraag me af of ik wel een status update krijg aangezien die van mij naar een VF store gestuurd wordt, waar ik hem dan kan ophalen ????
Waarschijnlijk krijg jij een belletje. Ik weet niet wie het was. Ook geen statuswijziging maar werd ook verrast gebeld! Kan niet op de naam komen.
Ja klopt dat heb ik ook ergens gelezen in een eerdere post. Dus morgen de hele dag met mijn telefoon in de hand zitten wachten ????
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
StatusUitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Ook een wijziging, t&t moet nog komen.
6nov besteld
Nickkous

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan dit gaat allemaal over de iphone x 64 gb. Ik heb 07-11 de sg 256gb besteld! Komt deze pas in week 51 - 52?! Dus 6 of 7 weken levertijd?! Kan dit niet sneller gaan omdat het opgang komt nu??!!
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
mell33 Welk type ?
Fries1990

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Welke versie heb je?? Ik zelf heb 4/11 besteld en bij is er nog niks gewijzigd.
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Bij mij nu ook een vooruitgang:

Status
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.

Nog geen track & trace
CUA-

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nickkous Ik heb besteld 27-10 gelijk smorgens na 9 uur. Vanwege bkr informatie pas 30-10 bevesteging.. jaa hoor en ze beloofde ook nog eens dat ik niet achter in de rij hoefde te sluiten. Helaas toch wel.., en ik heb geen order bevesteging gehad ook voor 256 X. Dit gaat me veels te lang duren zo ... is altijd wel wat met vodafone. Serkan het is niet tegn over jou bedoeld jij geeft nog duidelijk informatie. Maar als je belt na vodafone of een klacht indient doen ze er niks mee helaas.. toch bedankt voor je informatie over de X
Kr

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zometeen maar weer bellen, zakelijk gezien --> kansloze actie / pre-order / #vodafonefail #fail!
Zo zou ik mijn klanten moeten bedienen. Maarja, ik ben maar 1 zakelijk klant(je) in de grote hoop van klanten...

27-10 zakelijk (telefonisch) besteld X256SG --> ik heb nog geen statuswijziging.
It is what it is... Nooit meer een pre-order hier, #weereenervaringrijker
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Dikzie Welk type en wanneer besteld ?
Martijn8

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
POSITIEF NIEUWS
Op 27/10 einde middag een 256GB SG besteld en mijn leveringsverzoek ontvangen. Jeeeeeh, finally! ????
jdiezrequejo

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Allereerst wil ik Serkan bedanken voor ons op de hoogte te houden. Met iedereen die om de 5 minuten een update verwacht vind ik dat jij het goed doet.

Ik heb zelf een 64GB SG besteld via F&F op 31-10. BEstelling werd op 1-11 bevestigd en op 2-11 kreeg ik mijn contract. Tot op heden heb ik nog niks vernomen over mijn bestelling.

Hopelijk vanavond nog dan! Hoop niet dat F&F een andere routing volgen.
woutervs

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
jdiezrequejo schreef:
Allereerst wil ik @Serkan bedanken voor ons op de hoogte te houden. Met iedereen die om de 5 minuten een update verwacht vind ik dat jij het goed doet.

Ik heb zelf een 64GB SG besteld via F&F op 31-10. BEstelling werd op 1-11 bevestigd en op 2-11 kreeg ik mijn contract. Tot op heden heb ik nog niks vernomen over mijn bestelling.

Hopelijk vanavond nog dan! Hoop niet dat F&F een andere routing volgen.
Het lijkt er wel op. Hier ook geen update. F&F 27-10 10:30 bevestiging
zuzel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier ook op uitleveren 🙂

64GB SG
31-10 19:14
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Rick83 schreef:
@Dikzie Welk type en wanneer besteld ?
27/10

64gb SG
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Rick83 Zilver 64Gb
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic