Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes



Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Serkan schreef:
Dikzie schreef:
Serkan schreef:
Dikzie schreef:
@Serkan

Enerzijds een reactie op mijn twee laatste aanvullende persoonlijke berichten, gerelateerd aan de perikelen door de bkr toetsing, waarin ik aangeef dat ik niet wil dat de voorwaarden van mijn contract of de bedragen veranderd worden. Ik wil namelijk niet dat mijn eerste bestelling inhoudelijk wordt hersteld. Ik heb daarna, door de perikelen met het bestellen, onderhandeld en een beter aanbod gekregen dan de eerste bestelling. De voorwaarden van die laatste bestelling moet in stand blijven, maar heb door jouw bericht nu de angst dat dit kan komen te vervallen...

Anderszijds mijn positie in de 'wachtrij'. Ik heb al even geen update ontvangen over de vordering vn de uitlevering. (Op jouw informatie na)

De sms van black friday heb ik netjes ontvangen.
Inhoudelijk vinden er geen veranderingen plaats @Dikzie. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. M.b.t. je bestelling; wacht het verder even af. Zodra je toestel klaar staat voor verzending krijg je bericht van ons.

Vreemd genoeg heb ik nog steeds geen bevestiging gehad van het herstellen van mijn plek in de waxhtrij Serkan
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Sinan01 Lekker hè dat uitpakken. Veel plezier ermee.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Eliseuh Wordt het niet eens tijd dat ook jij je pakketje geleverd krijgt?
en MagnificentDPE toch ook nog?
enneh SpanishDudeist? Hoe zit het bij jou?


Is al weer twee weken. En dat wachten vergeet je zo.
Chou

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Zelf na het aanpassen van de levertijden niet aan de afspraken kunnen houden. In en intriest.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Bravo69 schreef:
Ik waardeer het dat je ons elke dag inlicht, maar ik hoop tegelijkertijd op ander nieuws.
Dat had ik natuurlijk liever ook gedaan Bravo69 Fijn weekend gewenst in ieder geval.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
MagnificentDPE schreef:
Serkan schreef:
Hi all,

Ik heb zojuist contact gehad met onze planning en logistiek afdeling en daaruit is het volgende gekomen:

Voor deze week stonden meerdere leveringen gepland vanuit Apple. Een deel hiervan hebben wij inmiddels ontvangen en deze toestellen zijn of worden vandaag/morgen geleverd. Echter hebben wij het restant van de geplande leveringen nog niet ontvangen. Hierover is vandaag contact geweest met Apple en hieruit is gebleken dat dit te maken heeft met logistieke problemen. Hierdoor vindt de geplande levering na het weekend pas plaats.

Om het wachten enigszins dragelijker te maken heb ik wel concretere informatie over de geplande leveringen:

Vandaag 01-12
Voor vandaag staat een relatief kleine levering gepland.
Maandag/dinsdag 04-12/05-12
Maandag of dinsdag vindt de resterende levering plaats die oorspronkelijk deze week geleverd zou worden.
Woensdag 06-12
Woensdag staat een extra grote levering (5x de reguliere levering) op de planning voor met name de 64 GB SG uitvoering.
Donderdag 07-12
Voor volgende week donderdag verwachten we een reguliere levering.

Note: Dit zijn de dagen waarop wij geleverd krijgen. Hieronder meer info hoe het proces daarna verloopt.

Hoe werkt het proces?
Zodra wij de toestellen ontvangen gaan deze naar onze distribiteur, waarna ze worden gekoppeld aan een bestelling. Indien Apple de toestellen in de ochtend levert, komen de toestellen dezelfde dag nog bij de distribiteur terecht. Indien dit later op de dag is, gaan de toestellen de dag erna naar de distribiteur.

Zodra de toestellen bij de distributeur zijn worden ze gekoppeld aan bestellingen en wordt je status aangepast -> ontvang je een bericht dat je toestel klaar is voor verzending met uiteindelijk een Track and Trace nummer.

@Nvdzwaag @Quavo @Mast @Ruud001 @Odin en anderen (max limiet op tag is 10.)
Thnx voor de update, mijn ????????????????????????heeft dus niet mogen baten.
Nu al mijn hoop maar op woensdag vestigen dat ik aan de beurt ben en ik hem vrijdag (op de valreep van de 5e week) hem in ontvangst mag nemen in de store????

ps: wat bedoel je met max limiet op tag is 10?
MagnificentDPE Max 10 personen vermelden in een bericht.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Sinan01 schreef:



Ziet er goed uit Sinan01 Bedankt voor de update en veel plezier ermee gewenst.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dikzie schreef:
Serkan schreef:
Dikzie schreef:
Serkan schreef:
Dikzie schreef:
@Serkan

Enerzijds een reactie op mijn twee laatste aanvullende persoonlijke berichten, gerelateerd aan de perikelen door de bkr toetsing, waarin ik aangeef dat ik niet wil dat de voorwaarden van mijn contract of de bedragen veranderd worden. Ik wil namelijk niet dat mijn eerste bestelling inhoudelijk wordt hersteld. Ik heb daarna, door de perikelen met het bestellen, onderhandeld en een beter aanbod gekregen dan de eerste bestelling. De voorwaarden van die laatste bestelling moet in stand blijven, maar heb door jouw bericht nu de angst dat dit kan komen te vervallen...

Anderszijds mijn positie in de 'wachtrij'. Ik heb al even geen update ontvangen over de vordering vn de uitlevering. (Op jouw informatie na)

De sms van black friday heb ik netjes ontvangen.
Inhoudelijk vinden er geen veranderingen plaats @Serkan
Wacht volgende week even af. Wellicht dat je het toestel sneller hebt dan de sms 😉
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Weekend !!!

Welliswaar zonder iphone X...

maar weekend !!!
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ruud001 schreef:
@MagnificentDPE toch ook nog?
enneh @SpanishDudeist? Hoe zit het bij jou?


Is al weer twee weken. En dat wachten vergeet je zo.
Ruud001 Zou wel fijn zijn haha. Maar ik heb op 7-11 besteld dus ik hoop eigenlijk dat er volgende week ook schot in mijn bestelling zit. Mijn vakantie is inmiddels alweer bijna voorbij 😛
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Bedankt Serkan voor de info. Ik heb 31/10 besteld, houdt dat wel in dat ik nog bij de bestellingen t/m 31/10 zit of val ik daar buiten?


hjvdijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi
ik heb de 27ste een grijze Iphone X 256GB besteld (bestelnr 269830422) Ik had eigenlijk wel verwacht bij de eerste leveringen te zitten. Wanneer ziu ik hem kunnen verwachten?

HJ
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Na 5 weken wachten heb ik mijn order geannuleerd.Had mijn abbo verlengd met een X256gb SB in de preorder op 27 oktober om 9,10 uur. Tot op heden is er nog niets aan de status veranderd en is de levertermijn ruimschoots verstreken.Vanavond verlengd bij Belsimpel en heb mijn toestel morgenochtend in huis.
Zo kan het dus ook


mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Jan1960 Mag ik vragen of je dan wel de kortingen krijg die je normaal ook via Vodafone zou hebben gekregen? Tijdens het verlengen heb ik namelijk wat meer korting gekregen en zoals al eerder aangegeven in dit topic ook de beloofde 5 euro korting per maand?

Als ik namelijk op de site kijk zijn de prijzen heel anders als direct bij Vodafone?
Swift3004

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Jan1960 schreef:
Na 5 weken wachten heb ik mijn order geannuleerd.Had mijn abbo verlengd met een X256gb SB in de preorder op 27 oktober om 9,10 uur. Tot op heden is er nog niets aan de status veranderd en is de levertermijn ruimschoots verstreken.Vanavond verlengd bij Belsimpel en heb mijn toestel morgenochtend in huis.
Zo kan het dus ook


Heb er ook even aan zitten denken, maar dan zul je weer net zien dat hij bij belsimpel ook is uitverkocht zodra ik mn geld eindelijk terug heb
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik kom onder de streep op hetzelfde bedrag uit inclusief
hjvdijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga hem ook annuleren...geen stijl dit. Bij belsimpel heb ik hem idd morgen.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Bij mij scheelt het toch 8 euro wat ik nu voordeliger uit ben direct via Vodafone dan voor hetzelfde abbonement bij Belsimpel. Dus ik vraag me of hoe je op het zelfde bedrag uitkomt, wellicht heb je niet 'extra' kortingen gekregen tijdens het verlengen?

Helaas dus nog steeds wachten op de uitlevering van Vodafone..
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb de 5 euro Ziggo korting en de 2 euro factuurkorting.Ik heb het Red super abbo en kom echt qua bedrag op hetzelfde uit.
P.S Heb de track en trace ook nu binnen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic