kdd schreef:Het zal me echt niks verbazen.. levertijden in Apple store zijn ook al weer verlaat.. heb er heel erg weinig vertrouwen in al is de dag nog lang
@Serkan je collega geeft net aan dat er geen 64gb binnen is gekomen. kan je mij hier meer informatie over geven ?
flieger schreef:Naja ok mocht dit zo zijn dan is het treurig.. maar dat als je geen bericht hebt gehad er dus niet bij zit lijkt me sterk.. je zal pas een uitlever status krijgen lijkt mij als de telefoon fysiek bij vodafone is gearriveerd en gekoppeld is aan je order en niet daarvoor al, dat lijkt mij de normale gang van zaken denk ik maar we gaan het zien we wachten rustig af op Serkan ze update
Zojuist telefonisch contact gehad. Vodafone ontvangt op dinsdag en vrijdag leveringen. Als je op dit moment nog geen bericht hebt ontvangen, zit je niet bij de leveringen van vrijdag en is dinsdag een nieuwe ronde en je eerste kans.
Top Vodafone. Wederom toezegingen niet waargemaakt..
Mast schreef:Naja ok mocht dit zo zijn dan is het treurig.. maar dat als je geen bericht hebt gehad er dus niet bij zit lijkt me sterk.. je zal pas een uitlever status krijgen lijkt mij als de telefoon fysiek bij vodafone is gearriveerd en gekoppeld is aan je order en niet daarvoor al, dat lijkt mij de normale gang van zaken denk ik maar we gaan het zien we wachten rustig af op @Serkan ze update
Ruud001 schreef:Hahah F5F5F5 op mijn Iphone werkt niet????
@MastEn zo is het. Gewoon afwachten en... F5F5F5F5 :D:D:D
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.