Quavo schreef:Heb ik ook niet, maar klantenservice wist mij te vertellen dat wanneer je contract en alles toegezonden hebt gekregen dat het dan wel oke zit. Ga hier maar vanuit.
Nou, we gaan het zien 🙂
Weet jij (of iemand anders) of Vodafone je een terugkoppeling stuurt wanneer de BKR lastentoets geslaagd is of niet? Heb namelijk nog niks gehoord dus ga ervan uit dat alles goed is gegaan??
Sinan01 schreef:Fijn om te lezen Sinan01
En ja hoor ik heb een statuswijziging uitleveren he he
mrc0022 schreef:Ja en wederom een 256gb uitvoering.. tijd dat de 64gb SG is wordt uitgeleverd????
Tot op heden nog maar 1 statuswijziging voorbij gekomen, hoe kan het toch dat mijn gevoel weer is dat het vandaag weet niet zal gaan gebeuren.
Hoop dat Vodafone het tegendeel kan en zal bewijzen.
veyis01 schreef:Misschien moet je maar andersom wedden dan heeft volgende week iedereen zn iphone ????
ik durf een wedden dat het neit zo, want elke weddenschap in de afgelope weken heb ik al gewonnen
mrc0022 schreef:Dat klopt inderdaad, mits 64 GB. Maar het gaat deze keer om een grotere voorraad/uitlevering dus het kan zijn dat je daardoor na het weekend pas aan de beurt bent. Maar in principe geldt voor de meeste die hebben besteld tussen 27-10 en 31-10 deze week nog uitlevering. Voor de 256 GB versie betreft het 27-10 t/m 30-10.
@Serkan Aanhaakend op bovenstaande post is het toch zo dat de bestellingen tot 31-10 in uitlevering gaan vandaag of morgen zoals eerder al gerefereerd? Of is dit inmiddels aangepast?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.