Serkan schreef:Even dit bericht hier terug halen, kunnen degene die op dit moment er op reageren dit lezen. Bravo69Serkan schreef:*Nieuwe update verwachte levertijden:
Ik heb zojuist contact gehad met onze interne afdeling over de verwachte levertijden van de iPhone X. De voorraad van de huidige week verloopt volgens planning, er zijn dus geen problemen of afwijkingen m.b.t. de leveringen. Vanaf komende week (week 48) ziet het er een stuk beter uit en verwachten we een aanzienlijk grotere voorraad te ontvangen. Dit geldt met name voor de 64 GB uitvoeringen. Dus indien je er deze week niet bij zit dan heb je vanaf volgende week een grotere kans 😄
Belangrijk om te weten..
We ontvangen regelmatig informatie van de fabrikant (in dit geval Apple) over de verwachte leveringen. Aan de hand hiervan updaten wij het levertijdenschema. Dit houdt dus in dat de verwachte levertijden gewijzigd kunnen worden. Bij een grotere voorraad (zoals volgende week de verwachting is) zal de verwachte levertijd verkort worden, andersom zal het opgeschoven worden. Voor nu ziet het er in ieder geval goed uit.
Nogmaals bedankt voor jullie begrip en geduld!
Ik heb zojuist een nieuwe update ontvangen over de verwachte levertijden van de iPhone X. Zoals het er nu naar uitziet verwachten we tegen het einde van week 48 de bestellingen t/m 31-10 te kunnen leveren. De levertijd voor bestellingen die na 31-10 zijn gedaan is een weekje langer, dus week 49.
Dit is de stand van zaken met de huidige informatie. Zoals eerder aangegeven zijn dit verwachte levertijden aan de hand van de te verwachte leveringen door Apple. Indien de daadwerkelijke leveringen (positief/negatief) afwijken, zullen we het levertijden schema hierop aanpassen.
Wederom bedankt voor jullie geduld en begrip 😄
*Bovenstaande info komt z.s.m. online op de levertijden pagina.
Bravo69 schreef:Ze leveren ook doormiddel van first in, first out. Daarom ook dat degene die op 27 oktober hebben besteld het toestel deze week of volgende week binnen hebben.
Wat heeft het voor zin om een preorder te plaatsen als ze niet op first in-first out principe geleverd worden. Ik verleng een zakelijk contract, heb de bevestiging binnen en een ordernummer, maar ik krijg echt geen enkel bericht van VF. Ik lees overal van een "Helaas" SMS bericht, maar ik heb echt niks gehoord. Ja, de sales afdeling die mij belde om te vragen of ik mijn contract wilde verlengen en toen konden ze zien dat ik dat al gedaan had en een iPhone X besteld heb. Ik ben altijd zeer tevreden over VF, maar dit gaat echt helemaal verkeerd.
Eliseuh schreef:
Ze leveren ook doormiddel van first in, first out. Daarom ook dat degene die op 27 oktober hebben besteld het toestel deze week of volgende week binnen hebben.Dat gaat dan niet helemaal goed, getuige de reacties dat mensen die de bestelling later bevestigd kregen, eerder de telefoon geleverd kregen.
Degene die op 28 oktober of daarna hebben besteld ontvangen deze een week daarna. Op basis van leveringen die zij deze week geleverd zullen krijgen vanuit Apple. Nogmaals, ze zijn afhankelijk van deze leveringen.
Bravo69 schreef:Dat heeft met meerdere factoren te maken: verschil qua kleur telefoon, verschil qua gb's en ga zo maar door.Eliseuh schreef:Ze leveren ook doormiddel van first in, first out. Daarom ook dat degene die op 27 oktober hebben besteld het toestel deze week of volgende week binnen hebben.Dat gaat dan niet helemaal goed, getuige de reacties dat mensen die de bestelling later bevestigd kregen, eerder de telefoon geleverd kregen.
Degene die op 28 oktober of daarna hebben besteld ontvangen deze een week daarna. Op basis van leveringen die zij deze week geleverd zullen krijgen vanuit Apple. Nogmaals, ze zijn afhankelijk van deze leveringen.
Maar goed, ik zal dus nog even moeten wachten.
Chou schreef:Chou, het spijt me zeer om dit te vermelden maar op deze manier krijg je in plaats van excuus of chocola, een blokkade op dit Forum. Dit is namelijk waar een Forum voor is bedoeld. Als je inhoudelijke vragen hebt willen we je graag helpen, maar niet op deze manier.
Ik begrijp dat je je toestel snel wilt ontvangen, maar dat geldt voor iedereen. Als het aan ons had gelegen hadden we al onze iPhone klanten op 3-11 van de iPhone X voorzien, maar daarvoor zijn we dus afhankelijk van de fabrikant. Meer dan jullie zo goed mogelijk informeren kunnen we momenteel niet doen.
Ik ben gestopt met lezen bij "ik begrijp"
Ik hoef geen excuses, drogredenen of chocola, maar mijn telefoon binnen de afgesproken tijd. Kom maar op met een oplossing!
AppleGebruiker schreef:Serkan schreef:Bedankt voor je begrip AppleGebruiker.AppleGebruiker schreef:@Serkan,
Omdat gisteravond het bericht niet goed zichtbaar was op het forum (als Spoiler), heb ik het verwijderd en nu opnieuw gepost:
Goedemorgen allemaal!
Al enkele weken volg ik dit forum (weliswaar anoniem) waarin ik verschillende ervaringen heb gelezen.
Ook ik heb last van het BKR-probleem, maar omdat ik pas op 28 oktober heb besteld, zag ik geen voordeel in de actie om @Serkan dus hoop ik dat ook ik in aanmerking kom voor terugplaatsing in de wachtrij. Ik verwacht vanzelfsprekend niet als eerste aan de beurt te zijn, want ik vind het erg naar om te lezen dat laatbestellers hem eerder krijgen dan mensen die op 27 oktober al hebben besteld.
Verder heb ik respect voor de geboden oplossingen en de updates, maar ben ik het er zeker mee eens dat (hoewel niet alles in de hand te houden is), de berichtgeving naar klanten sterk verbeterd kan worden; meer consistentie en meer duidelijkheid. Zo leek gisteren dat ook ik het toestel eerder (of minstens binnen de 3-5 weken vanaf 3 november) zou ontvangen, maar blijk ik vandaag pas in week 49 in aanmerking te komen.
Verder geef ik de mensen wie zijn overgestapt naar andere providers of het toestel via betere en snellere wegen hebben bemachtigd groot gelijk. Overigens is voor mij, tezamen met vele anderen, het plezier van zo'n mooi toestel zeker weg. Het is dat de extra's die in combinatie met Ziggo worden geboden dusdanig voordelig zijn, anders was ik ook overgestapt.
Voor commentaar sta ik open, maar, ik denk dat velen van mij het eens zijn dat het oprecht een zooitje is geworden bij Vodafone. Dit ben ik niet gewend van zo'n groot concern. Hoewel jullie (Vodafone) afhankelijk zijn van de levering van Apple en tevens slachtoffer zijn, behoeven de consumenten al helemaal niet de dupe te worden. Tezamen met de slechte BKR-controle, verkeerd en schaars gegeven informatie en het vrijwel niet tegemoet willen komen van de consument voor de extreme wachttijd terwijl het toestel fors geprijsd is, brengt mij tot de conclusie dat het proces schandalig slecht is verlopen.
Om positief af te sluiten wil ik de gelukkige ontvangers feliciteren met het toestel; ik hoop dat ook ik (al vind ik mijn haast bedelende houding voor een dusdanige prijs beschamend) aan de "beurt" mag komen.
Een fijne dag gewenst!
Hartelijk dank voor de nette reactie; ik respecteer zeker uw mening.
Tevens (nogmaals) bedankt voor de goede service zodat ik mijn oorspronkelijke plaats in de rij terugheb!
Ik wil mijn respect uiten voor het opvangen van vele wachtende op dit forum; dit is geen makkelijke taak.
Met vriendelijke groet!
Ik ga ervan uit dat je inmiddels een sms hebt ontvangen dat je bestelling is hersteld?
Naamloos1 schreef:Bestellingen die op 27-10 zijn gedaan kunnen vandaag of morgen nog een statuswijziging zien op My Vodafone. Mocht dit niet het geval zijn, dan zal dit in de loop van komende week gebeuren. Zie ook mijn vorige update in het bericht van Eliseuh.
Vandaag 3 weken, hopelijk krijg ik vandaag goed nieuws! 🙂
Roydie schreef:Oei daar heb je een punt Roydie
Gezien ik ben overgestapt van T-Mobile, maar nog geen bericht heb gekregen over het actuele overstappen met nummerbehoud (neem aan dat het tegelijk met de levering van de iPhone x gaat).. kan ik geen account maken op VF. Daar voor moet ik m'n telefoon nummer invullen, maar m'n nummer nog niet herkend als een VF nummer. Daardoor kan ik ook de status niet bekijken op My Vodafone.
Tolis schreef:Dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn. De voorraad van de 256 GB toestellen is minder dan de 64 GB versie.
@Serkan Silver 256
Iris75 schreef:Roydie Iris75 Nummerbehoud wordt pas verwerkt als je toestel op voorraad is/wordt uitgeleverd. Je ontvangt hierover een sms/e-mail. Dus je kunt inderdaad nog niet inloggen op My Vodafone. Daar kan ik momenteel ook nog niks aan veranderen.Roydie schreef:Oei daar heb je een punt @Serkan kan je hier vast wel even bij helpen.
Gezien ik ben overgestapt van T-Mobile, maar nog geen bericht heb gekregen over het actuele overstappen met nummerbehoud (neem aan dat het tegelijk met de levering van de iPhone x gaat).. kan ik geen account maken op VF. Daar voor moet ik m'n telefoon nummer invullen, maar m'n nummer nog niet herkend als een VF nummer. Daardoor kan ik ook de status niet bekijken op My Vodafone.
Stuur anders alvast via een PB, via dit forum, wat persoonlijke gegevens naar hem, dan kan hij dat voor je nakijken.
Succes ....
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.