Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
JJtje
Dan heb je volgens mij geluk gehad ;). Bij welke provider zat je hiervoor? Is de status van je bestelling al veranderd? Heb je al wat van het bedrijf gehoord dat je telefoon gaat leveren?
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Weet iemand of Dynalogic ook op zondag levert?
JJtje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
JAAAAAA. Hij komt! Net afspraak gemaakt met dynalogic. Morgenvroeg komen ze langs! Marouane_015 Kon geen afspraak inplannen op zondag. Dus hoop dat je vandaag ook mailtje krijgt. Was je nummerbehoud wel al goedgekeurd?
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
JJtje
Nice!! Nee, mijn nummerbehoud is nog steeds in behandeling...
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Marouane_015 schreef:
Weet iemand of Dynalogic ook op zondag levert?
Marouane_015 Nee helaas niet. Ze leveren van ma t/m za.
dominiquekro

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste vodafone,
Op 27 december heb ik een iphone 8 plus 64 GB silver besteld, nu vroeg ik mij af of ik deze ook in week 2 kan vervachten? Aangezien er in de tabel bij de 8 plus 'besteld voor 23-12' staat. Zo niet, kan iemand mij een indicatie geven van wanneer ik hem dan wel kan verwachten?
Met vriendelijke groey!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nieuwe update in de 1e post van dit forumtopic.
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Serkan
Ik heb 2 dagen geleden een mail ontvangen dat er een iphone x 64gb gereserveerd voor me staat. 2 Dagen geleden is ook nummerbehoud aangevraagd bij mijn oude provider ( Youfone ). Maar het nummerbehoud is nog steeds in behandeling. In jou bericht staat ook dat alle iphone x's 64 gb in deze week zullen worden geleverd. Denk je dat ik m in week 1 of 2 krijg? Heb wel een sms dat mijn telefoon in week 1 zal worden geleverd...
AM1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
JJtje Mijn tweede order was ineens geannuleerd zonder reden, weer een foutje...? Order er opnieuw ingezet, nummerbehoud in 10 minuten akkoord en een uur erna kon ik een afspraak inplannen. Ik krijg voorzichtig hoop dat hij morgen geleverd wordt. Krijg jij hem ook binnenkort of heb je hem al?
JJtje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
AM1 Yes, ik heb hem binnen! Jij ook vandaag? Alle wachtende nog succes. Het einde is bijna in zicht ????.
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Nummerbehoud goedgekeurt! Wat is de volgende stap? Moet ik dynalogic bellen krijg ik een mail? Hoelang gaat dat duren JJtje
Piedro87

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Hoe stop ik de mail notificaties van deze forum...!?

heb de iPhone inmiddels al vanaf de 28e
mijn vrouw heeft in Vodafone veenendaal de iPhone 8 zwart 256gb dinsdag besteld en donderdag was hij er...!
Leticia23

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte heer, mevrouw,

Op woensdag 3 januari 2018 heb ik de iPhone 8 Plus goud 64 GB zonder nummerbehoud besteld bij een van de medewerkers in de winkel. Ze zeiden dat het afgelopen zaterdag of vandaag geleverd zou worden. Helaas heb ik nog niks vernomen. De status van mijn bestelling, die ik gezien heb via de website, staat al sinds die dag op 'We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mailadres of sms.' Heeft het vertraging? Er werd wel erbij vermeld dat het een langere levertijd heeft, maar er wordt geen contact met mij opgenomen over de levertijd. Is het een handig idee om morgen alsnog even naar de winkel te gaan? Voor een indicatie over de levertijd van mijn bestelling.
ralpje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik weet uit ervaring dat het weinig zin heeft om naar de winkel te gaan 😉
Ik heb op 30-12 een iPhone 8 Plus 64GB Space Grey besteld, in combinatie met een abonnement, bij een fysieke winkel.
Gisteren maar even binnengelopen om te vragen of er al een leverdatum bekend was, maar dat kunnen ze blijkbaar niet zien. Het enige wat er geantwoord werd is 'levertijd is twee tot drie weken, daarvan is er nu één voorbij, dus ergens eind deze week of volgende week zal hij er wel zijn'.
Emo24

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

Is er inmiddels een nieuwe update? 5 januari iphone 8 plus besteld en wil graag weten wanneer ik het toestel kan verwachten.

Dankjewel
Gr
Emo
Aish09

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Serkan,

Ik heb 25 november een iPhone 8plus 256GB in het goud besteld. Volgens de tabel bovenstaande had ik mijn telefoon in week 51 geleverd moeten hebben. Tot op heden heb ik nog niks vernomen van vodafone. Zou jij misschien verder weten tot hoe ver de tabel betrouwbaar is ?
Leticia23

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben naar de winkel geweest. Ik heb vernomen van de winkelmedewerker dat het ongeveer 5 weken duurt voordat het apparaat geleverd kan worden. Ze geven eerst aan dat het een van deze dagen zou geleverd worden en nu zeggen ze wat anders. Dit wekt frustratie op. De winkelmedewerkers leveren niet direct de juiste informatie.. Wat een geweldige service..
ralpje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hm, dat is alweer een andere termijn dan ik gehoord heb. Ik hoop dat Serkan vandaag met de beloofde update komt 🙂
Aish09

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,

helaas willen ze mij in de winkel niet verder helpen want ik heb mijn bestelling online geplaatst. Ze konden niks voor mij betekenen.. Ik wacht nu al meer dan 5 weken.. Vind dat nu al wel lang genoeg????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Er is een nieuwe update over de levertijden van de iPhone X en iPhone 8 (Plus).

De update staat in het 1e bericht van dit forumtopic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic