Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
jdiezrequejo schreef:
Beste @Serkan dat is niet het bericht wat gecommuniceerd word aan de telefoon door de vodafone medewerkers. Deze vertellen doodleuk dat je weer achteraan de rij komt en dus weer 3 tot 4 weken moet wachten. Hierdoor heb ik mijn bestelling geannuleerd. Ik ga echt niet zo lang nog wachten als de iPhone via andere kanalen eerder te krijgen zijn.

Dus ergens gaat er binnen Vodafone iets niet goed.
jdiezrequejo Jammer dat de communicatie niet eenduidig is, maar toch is het zo dat deze bestellingen hierdoor niet achteraan komen. Zie ook berichten van anderen in dit topic. P.S. Als het goed is heb je ook een sms hierover ontvangen. Zo niet, kun je voor de zekerheid nog even contact opnemen met onze collega's van de orderafdeling.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Zou ik dan vandaag eindelijk een statuswijziging krijgen??
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dikzie schreef:
Ruud001 schreef:
@Ruud001....

De volgende ochtend kreeg in inderdaad mijn Track@&Trace. Deze gaf aan 'bezorging morgen' met geen tijdsindicatie..

De volgende dag veranderde de bezorgdatum echter opnieuw! Het werd nu Zaterdag tussen 15:15 en 17:45.

Gek genoeg stond er nog steeds dat het pakket nog niet in het sorteerproces zat.

Word ik vanmorgen wakker, is de bezorgdatum wederom aangepast!! De bezorgdatum is nu dinsdag 14 december zonder tijdsindicatie!! En nog steeds is het pakket niet in het sorteerproces!

Ik ben woest!... Ik wordt hier gewoon aan het lijntje gehouden door Vodafone, die nog steeds niet kunnen leveren!! PostNL bevestigd dat het pakket bij hen nog niet binnen in.

Ik vind dit schandalig en ZEER klant onvriendelijk!

Ik denkner over om mijn bestelling te annuleren en over te stappen naar een andere provider. Puur uit principe!

@Serkan Wat gaat Vodafone hier aan doen??
Dikzie Dit is wel erg vreemd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier geen reden voor kan bedenken. Een toestel is er of (nog) niet en dan heb je dus geen leverdatum. Of het toestel is er wel en er is levertijd bekend. Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met onze collega's van de orderafdeling. Zij kunnen misschien achterhalen wat er misgaat met het bezorgen van je toestel. Wellicht gaat er toch iets niet goed bij de post of in het magazijn.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
mauriceh schreef:
Vandaag nog maar eens contact opgenomen met de klantenservice, kreeg nogmaals hetzelfde verhaal te horen. 'Dan moet een nieuwe bestelling geplaatst en komt u achteraan de wachtlijst te staan.' Ik ben klaar met vodafone. Als een bedrijf bij bestellingen van over de duizend euro geen enkele moeite doet voor de klant dan weet je dat het goed mis is. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en elders geplaatst en krijg m maandag as. binnen. Het kan dus blijkbaar wel...
mauriceh Dit klopt niet. Zie mijn reactie hierboven.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
EliseuhAls het deze week niet gebeurd dan.....

Moet gewoon! Succes. 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
CrutzZz schreef:
Daar is hij dan ????????





CrutzZz Liefde op het eerste gezicht.... 😄 Veel plezer ermee!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rick83 schreef:
Vetnie schreef:
Hoi,

mijn vriendin heeft op 28-10 de iPhone X space Greg besteld. De telefoon is tot op heden nog steeds niet geleverd en ze krijg ook totaal geen informatie. Meerdere malen contact gezocht met de klantenservice en er zou dan een bericht komen via de mail en sms. Nu staat dat er week 49 geleverd zou worden, maar weer niks helaas 😞
Vreemd is t wel. Er zijn er al genoeg die later besteld hebben en de telefoon al binnen hebben.
Vetnie Dat is vreemd. Betreft het de 64 GB uitvoering of de 256 GB? Als het de 64 GB is dan zou ze het toestel al moeten hebben. In dat geval raad ik je (haar) aan om hierover even contact op te nemen met onze orderafdeling zodat dit nagekeken kan worden.
Shady89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

ik heb de iPhone x op 13-11 besteld. Zoals aangegeven in het levertijdsplaatje hierboven, had ik het toestel al vorige week moeten hebben.

helaas heb ik nog niks gehoord?

kan iemand dit voor mij checken
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Shady89 schreef:
Beste Vodafone,

ik heb de iPhone x op 13-11 besteld. Zoals aangegeven in het levertijdsplaatje hierboven, had ik het toestel al vorige week moeten hebben.

helaas heb ik nog niks gehoord?

kan iemand dit voor mij checken
Zijn er meerdere, ik heb hem 7-11 besteld en ook nog niet binnen.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Serkan schreef:
jdiezrequejo schreef:
Beste @jdiezrequejo Jammer dat de communicatie niet eenduidig is, maar toch is het zo dat deze bestellingen hierdoor niet achteraan komen. Zie ook berichten van anderen in dit topic. P.S. Als het goed is heb je ook een sms hierover ontvangen. Zo niet, kun je voor de zekerheid nog even contact opnemen met onze collega's van de orderafdeling.
Goedemorgen Serkan 🙂

Heb je enig inzicht in wanneer een order op 27-10 met nummerbehoud geleverd kan worden? Gezien de bestelling niet achteraan staat volgens het smsje zou hij eigenlijk al geleverd moeten zijn, maar snap dat met het misgaan van nummerovername wat langer duurt :).
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Drikster schreef:
Ik heb 9 november de X 256gb SG besteld zonder BKR in de winkel. Helaas geen enkele info vanuit VF en bellen lukt ook niet! Denk dat ik ook nog hier lang te vinden ben!! Slecht heel slecht. Niet gewend van VF. Aan de andere kant: het is maar een telefoon.????☃️
Drikster De 256 GB uitvoering ligt helaas achter op de 64 GB. Zodra ik meer info daarover heb zal ik dit met jullie delen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
GeduldigeHarrie schreef:
Lange tijd dit forum gevolgd en gezien de verhalen maar geduldig op de levering gewacht. Bij mij is er niets fout gegaan betreffende de bkr etc.
Op 28 okt de IPhone X 256 SG besteld, volgens de levertijd tabel zou ik deze inmiddels moeten hebben. Enige wat ik heb zijn 2 sms'jes om nog even geduld te hebben en tot 3 keer de vraag of ik wil verlengen..... 2 keer via de email en 1 keer gebeld...... Briljant.
Ik wacht maar geduldig verder, wie weet krijg ik tegen die tijd een IPhone X-s geleverd????

GeduldigeHarrie Welkom op het Forum Harrie! Allereerst bedankt voor je geduld 😄 het is helaas zo dat de 256 GB variant minder op voorraad is dan de 64 GB versie. Zodra er meer info beschikbaar is over de (komende) voorraad zal ik dit met jullie delen via dit topic.
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Serkan Bij welke datum zijn jullie met het uitleveren van de 256gb space grey?
SuperVodafone

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Niet ver naar mijn weten, ik heb 28 oktober besteld en nog niets ontvangen ...
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Serkan Hoi,

Heeft VF, en dan met name Liberty Global, een akkerfietje met Apple?
Hoe kan je als verkopende 'wereldwijde grote provider' nu zoveel achterlopen op de rest.
het heeft niet allemaal met de implementatie van de bkr toets te maken, en zit duidelijk ook een leverings probleem. Nu is het enige wat we horen dat jullie afhankelijk zijn van apple. ok dat is logish, maar zo'n grote speler als Vodafone en dan een maand later dan de rest?
hebben jullie te laat ingeschoten met aanvragen, of zijn er andere afspaken die tussen Apple en Vodafone spelen. Het gebeud wel eens vaker dat Vodafone, later is met een implementatie van een techniek of netwerk optie, vandaar dat ik me dit nu ook afvraag.

Voor alle wachtende, erg rot allemaal, maar ik denk dat het nu max een week is, er zijn nu genoeg te krijgen.
maar bel even als je al vanaf 27okt zit te wachten, en wees precies met je gegevens doorgeven, want een oud telnr of email adres, die niet meer geldig is, kan zomaar de bestelling op binnen komen.

Had ik ook, ik kreeg me order binnen op een oud mail adres, die ik al 4jaar geleden had gewijzigd bij vodafone.
bellen of de order goed ingeschoten is kan helpen.

Succes allemaal.




tureluur_Iphone

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Hoe betrouwbaar is jullie informatie: https://forum.vodafone.nl/t5/Apple-iOS/Leveringen-amp-Beschikbaarheid-De-nieuwe-iPhone-8-en-iPhone-X...

Deze berichtgeving is in week 49 vrijgegeven. Dus dan ga ik ervanuit dat deze week (50) de iphone X wordt uitgeleverd ?

Groet
Arthur

Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ik vermaak me al ruim anderhalf week kostelijk om alle reacties hier. Kon zelf pas op 29 november (Next) een X64silver bestellen en zit dus nog even in de wachtkamer. Meerdere mensen lijken daar lastig mee om te kunnen gaan hier, ook al was volgens mij al tijdens de introductie bekend dat de beschikbaarheid bij uitleveren laag zou zijn.

Het is jammer dat Vodafone achter loopt t.o.v. andere spelers. En de communicatie kan zeker beter. Maar het is uiteindelijk maar gewoon een telefoon......... Hoewel ook ik benieuwd ben.......

Serkan : heb je enig idee wanneer je duidelijkheid kan geven over een nieuw leverschema? Ik ga namelijk eind deze maand verhuizen en het zou knullig zijn als ik daardoor mijn pakje mis. Levering volgens huidige schema is deze of volgende week. Deze week zou nog goed uitkomen, maar is daar al enig zicht op of dat mogelijk gaat lukken?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Thijz85Mee eens "is maar een telefoon". Toch als je iets graag wil hebben... Dan duurt wachten altijd te lang. Maar als je hem eenmaal in je bezit hebt, ben ja dat allang weer vergeten.

En dan mis je zo'n forum ook wel weer. 😄
RuudZ4

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
ArjanXL schreef:
ik ook evenveel kwijt per maand alleen de eenmalige toestelbijbetaling was 23€ meer.
(heb toestel in 1 keer betaald)
Er kwamen ook nog verzendkosten bij dus ben in totaal 30€ meer kwijt.

Maar wel net gedaan dus, helaas heb ik gewoon geen guduld om nog ong 5 week te wachten.
Ook omdat ik nu een oude Iphone 4 gebruik waar ik echt niet blij van word.
Daar wordt je idd echt niet blij van, alleen denk ik dat een abonnement van 3g wel heel weinig is.
just1n12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
'We gebruiken hetzelfde bestelsysteem voor al onze verkoopkanalen (m.u.v. Friends and Family) en alle bestellingen worden op volgorde van bestelling geleverd. De levertijden gelden dus ook voor bestellingen die via onze winkels zijn gedaan.'

Beste Serkan,

Uw collega's in de winkel en aan de telefoon vertellen toch echt dat dit twee gescheiden systemen zijn.
Dit is de meest chaotische bestelling die ik als klant in 10 jaar heb gedaan.
Ik heb overigens in de winkel besteld en wacht het rustig af. als ik hem niet voor januari binnen heb annuleer ik hem en stap ik over naar t-mobile of tele2 . Ik hoop dat vodafone dan kan inzien dat ze verkeerd bezig zijn. een klant na 10 jaar kwijtraken zou mij een erg verontrustend beeld geven over de kwaliteit van de service die vodafone aanbied of beter gezegd, Niet aanbied....
Sowieso moet ik nog even terug naar de winkel omdat ze express 2 maanden teveel hebben gerekend voor mijn afkoopbedrag. ik wist zelf niet of het 6 of 8 maanden was. ik ging er vanuit dat de medewerkers eerlijk zijn en dit gewoon kunnen inzien online. om dan alsnog die twee maanden erbij te rekenen vind ik echt schandalig. maar dat is een andere kwestie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic