jdiezrequejo schreef:jdiezrequejo Jammer dat de communicatie niet eenduidig is, maar toch is het zo dat deze bestellingen hierdoor niet achteraan komen. Zie ook berichten van anderen in dit topic. P.S. Als het goed is heb je ook een sms hierover ontvangen. Zo niet, kun je voor de zekerheid nog even contact opnemen met onze collega's van de orderafdeling.
Beste @Serkan dat is niet het bericht wat gecommuniceerd word aan de telefoon door de vodafone medewerkers. Deze vertellen doodleuk dat je weer achteraan de rij komt en dus weer 3 tot 4 weken moet wachten. Hierdoor heb ik mijn bestelling geannuleerd. Ik ga echt niet zo lang nog wachten als de iPhone via andere kanalen eerder te krijgen zijn.
Dus ergens gaat er binnen Vodafone iets niet goed.
Dikzie schreef:Ruud001 schreef:Dikzie Dit is wel erg vreemd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier geen reden voor kan bedenken. Een toestel is er of (nog) niet en dan heb je dus geen leverdatum. Of het toestel is er wel en er is levertijd bekend. Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met onze collega's van de orderafdeling. Zij kunnen misschien achterhalen wat er misgaat met het bezorgen van je toestel. Wellicht gaat er toch iets niet goed bij de post of in het magazijn.
@Ruud001....
De volgende ochtend kreeg in inderdaad mijn Track@&Trace. Deze gaf aan 'bezorging morgen' met geen tijdsindicatie..
De volgende dag veranderde de bezorgdatum echter opnieuw! Het werd nu Zaterdag tussen 15:15 en 17:45.
Gek genoeg stond er nog steeds dat het pakket nog niet in het sorteerproces zat.
Word ik vanmorgen wakker, is de bezorgdatum wederom aangepast!! De bezorgdatum is nu dinsdag 14 december zonder tijdsindicatie!! En nog steeds is het pakket niet in het sorteerproces!
Ik ben woest!... Ik wordt hier gewoon aan het lijntje gehouden door Vodafone, die nog steeds niet kunnen leveren!! PostNL bevestigd dat het pakket bij hen nog niet binnen in.
Ik vind dit schandalig en ZEER klant onvriendelijk!
Ik denkner over om mijn bestelling te annuleren en over te stappen naar een andere provider. Puur uit principe!
@Serkan Wat gaat Vodafone hier aan doen??
mauriceh schreef:mauriceh Dit klopt niet. Zie mijn reactie hierboven.
Vandaag nog maar eens contact opgenomen met de klantenservice, kreeg nogmaals hetzelfde verhaal te horen. 'Dan moet een nieuwe bestelling geplaatst en komt u achteraan de wachtlijst te staan.' Ik ben klaar met vodafone. Als een bedrijf bij bestellingen van over de duizend euro geen enkele moeite doet voor de klant dan weet je dat het goed mis is. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en elders geplaatst en krijg m maandag as. binnen. Het kan dus blijkbaar wel...
CrutzZz schreef:CrutzZz Liefde op het eerste gezicht.... 😄 Veel plezer ermee!
Daar is hij dan ????????
Rick83 schreef:Vetnie Dat is vreemd. Betreft het de 64 GB uitvoering of de 256 GB? Als het de 64 GB is dan zou ze het toestel al moeten hebben. In dat geval raad ik je (haar) aan om hierover even contact op te nemen met onze orderafdeling zodat dit nagekeken kan worden.Vetnie schreef:Vreemd is t wel. Er zijn er al genoeg die later besteld hebben en de telefoon al binnen hebben.
Hoi,
mijn vriendin heeft op 28-10 de iPhone X space Greg besteld. De telefoon is tot op heden nog steeds niet geleverd en ze krijg ook totaal geen informatie. Meerdere malen contact gezocht met de klantenservice en er zou dan een bericht komen via de mail en sms. Nu staat dat er week 49 geleverd zou worden, maar weer niks helaas 😞
Shady89 schreef:Zijn er meerdere, ik heb hem 7-11 besteld en ook nog niet binnen.
Beste Vodafone,
ik heb de iPhone x op 13-11 besteld. Zoals aangegeven in het levertijdsplaatje hierboven, had ik het toestel al vorige week moeten hebben.
helaas heb ik nog niks gehoord?
kan iemand dit voor mij checken
Serkan schreef:jdiezrequejo schreef:Goedemorgen Serkan 🙂
Beste @jdiezrequejo Jammer dat de communicatie niet eenduidig is, maar toch is het zo dat deze bestellingen hierdoor niet achteraan komen. Zie ook berichten van anderen in dit topic. P.S. Als het goed is heb je ook een sms hierover ontvangen. Zo niet, kun je voor de zekerheid nog even contact opnemen met onze collega's van de orderafdeling.
Heb je enig inzicht in wanneer een order op 27-10 met nummerbehoud geleverd kan worden? Gezien de bestelling niet achteraan staat volgens het smsje zou hij eigenlijk al geleverd moeten zijn, maar snap dat met het misgaan van nummerovername wat langer duurt :).
Drikster schreef:Drikster De 256 GB uitvoering ligt helaas achter op de 64 GB. Zodra ik meer info daarover heb zal ik dit met jullie delen.
Ik heb 9 november de X 256gb SG besteld zonder BKR in de winkel. Helaas geen enkele info vanuit VF en bellen lukt ook niet! Denk dat ik ook nog hier lang te vinden ben!! Slecht heel slecht. Niet gewend van VF. Aan de andere kant: het is maar een telefoon.????☃️
GeduldigeHarrie schreef:GeduldigeHarrie Welkom op het Forum Harrie! Allereerst bedankt voor je geduld 😄 het is helaas zo dat de 256 GB variant minder op voorraad is dan de 64 GB versie. Zodra er meer info beschikbaar is over de (komende) voorraad zal ik dit met jullie delen via dit topic.
Lange tijd dit forum gevolgd en gezien de verhalen maar geduldig op de levering gewacht. Bij mij is er niets fout gegaan betreffende de bkr etc.
Op 28 okt de IPhone X 256 SG besteld, volgens de levertijd tabel zou ik deze inmiddels moeten hebben. Enige wat ik heb zijn 2 sms'jes om nog even geduld te hebben en tot 3 keer de vraag of ik wil verlengen..... 2 keer via de email en 1 keer gebeld...... Briljant.
Ik wacht maar geduldig verder, wie weet krijg ik tegen die tijd een IPhone X-s geleverd????
ArjanXL schreef:Daar wordt je idd echt niet blij van, alleen denk ik dat een abonnement van 3g wel heel weinig is.
ik ook evenveel kwijt per maand alleen de eenmalige toestelbijbetaling was 23€ meer.
(heb toestel in 1 keer betaald)
Er kwamen ook nog verzendkosten bij dus ben in totaal 30€ meer kwijt.
Maar wel net gedaan dus, helaas heb ik gewoon geen guduld om nog ong 5 week te wachten.
Ook omdat ik nu een oude Iphone 4 gebruik waar ik echt niet blij van word.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.