rubenp schreef:rubenp Net even gebeld en ze geven aan dat er een fout is geweest in de nummer portering. Lekker dan dat dit pas duidelijk wordt op de dag dat je een status wijziging verwacht. De dame aan de lijn kon mij echter niet vertellen of ik nu weer achter aan de rij sloot, maar ik ga maar uit van wel.. Natuurlijk een ongelofelijk vervelende eerste kennismaking bij VF, voelt niet echt als een warm welkom als nieuwe klant.
Sterkte @Roydie !!
Ik ben bang dat je niet veel verder komt dan ik, en ook bent aangewezen op het indienen van een klacht.
woutervs schreef:woutervs nope ik kom van T-Mobile. Misschien dat het via een centraal systeem tussen de provides en lag dat systeem plat? Wel lelijk dat we dan daardoor waarschijnlijk achteraan moeten sluiten..
@Roydie@rubenp Zojuist KPN aan de lijn gehad, blijkbaar is er vandaag een storing bij KPN waardoor geen nummerbehoud aanvragen goed gekeurd konden worden. Ik weet niet of jullie ook overstappen van KPN maar dit is waarschijnlijk de reden dat ik iig geen status wijziging heb gehad vandaag.
Fijne avond, op naar morgen!
Louloucarol schreef:
@Serkan een beetje jammer dat er al twee dagen word gezegd dat er een update over de iphone 8 (plus) wordt gegeven maar die komt maar niet. Ben alweer 2 weken langer aan het wachten dan in eerste instantie gezegd werd.
Louloucarol Serkan heeft gisteren gewoon een update gedaan over de 8 en plus. Even terugzoeken.
Serkan schreef:Louloucarol Hier staat een klein stukje. Maar idd zoals je al zei zou Serkan vandaag een nieuwe leverschema delen. Dat is niet gelukt idd. Morgen heeft hij zoals aangegeven meer tijd. Dan zal hij het wel delen.
Hi all,
Zoals beloofd hieronder weer een nieuwe iPhone X update. Belangrijk om te weten: De verwachte levertijden gelden vanaf deze week. Dus niet meer vanaf 03-11.
iPhone 8 (Plus)
Morgen verwachten we een iPhone 8 64 GB Plus levering. Welke kleur dit precies is weet ik op dit moment nog niet. Deze toestellen gaan morgen in ieder geval naar de distritbuteur en worden zaterdag bij klanten geleverd. Morgen zal ik daarnaast een nieuw leverschema voor de iPhone 8 en iPhone Plus delen waarmee jullie kunnen zien wat de verwachte leverdatum is.
iPhone X note
Komende vrijdag verwachten we weer een grote levering. Als deze wederom in de ochtend aan ons wordt geleverd, kunnen we zelfs bestellingen die t/m 17-11 zijn gedaan (iPhone X 64 GB Space Grey) op zaterdag nog voorzien. Maar we zijn hierin dus afhankelijk het tijdstip waarop de levering plaats zal vinden.
Mast schreef:Sluit mij hier volledig bij aan. Wat een fijn toestel. Moet nog ff wennen dat ik geen homeknop meer heb. Met name om bijvoorbeeld terug te gaan naar eerste tabblad. Of dubbel tap om de apps af te kunnen sluiten. Maar goed went vanzelf. Nu verder ontdekken hoe alle functies werken.
Nou vandaag is die binnen gekomen hoor.. Wat een geweldige telefoon zeg.. lichter als me oude 6s plus.. scherm wel even wennen en ook nog niet alle apps zijn geoptimaliseerd voor het X scherm.. voorderest prima telefoon..
succes voor degene die nog in volle spanning wachten op hun telefoon.. maar dat is het wel waard
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.